Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoiset naiset. Onko teistä kiusallista riisuutua uuden miesystävän edessä alasti?

Vierailija
28.07.2020 |

Itse ylipainoisena on. Asia ei oo mulle ongelma, kunhan kysyin. Ei enää nykyisin vaan jaksa panostaa itseensä, mutta toisaalta ei ole tarvetta riisuutua miehen arvosteltavaksi.

Kommentit (152)

Vierailija
1/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten riisuudu. Pukeudu burhkaan, johon teet sopivan kokoisen reiän seksiä varten

Vierailija
2/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia tulee ajankohtaiseksi sitten jos/kun minulla on uusi miesystävä. Mieheni kuoli vajaa 2v sitten ja hän oli toistaiseksi elämäni ainoa miesystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole harrastanut miehen kanssa seksiä siitä alkaen kun 30 v:nä aloin lihoa. Nyt jo 15 vuotta ilman ja eiköhän näin mennä hautaan asti. Kun itseäkin oksettaa peilikuva niin en mitenkään voi kuvitella että jotain muuta kiihottaisi. 

Vierailija
4/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aseta itseäni tilanteeseen, jossa mulla olisi miesystävä, jonka edessä pitäisi riisuutua.

Vierailija
5/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en käytä mitään spanxejä, joten vaatteet päälläkin näkyy, että liikakiloja on.

Vierailija
6/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä useiden ns. ylipainoisten naisten kanssa. Kaikki olivat sinut itsensä kanssa. Ihania naisia olivat kaikki. Olivat tosin kaikki yli 40-v eli iällä lienee vaikutusta asiaan.

Vierailija
7/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja tästä syystä en suostu miesten kanssa sänkyyn. Ikinä. Niitä on hauska harhauttaa kun kuvittelevat, että läski tarkoittaa helppoa, mutta voi sitä pettymyksen määrää kun tajuaa, että edes läski ei suostu luuserille antamaan reikää.

N20

Läskiä on erilaista. Nuorella se usein on sellaista kiinteää ja hyvin, oikeisiin paikkoihin muodostunutta.

Mitä vanhempi nainen, sitä todennäköisemmin läski on väärissä ja paikoissa ja löysää, hyllyvää. Se ei ole mukavaa

Sulla on 20veenä vielä mahdollisuus olla kiihottava miehelle!

Vierailija
8/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja tästä syystä en suostu miesten kanssa sänkyyn. Ikinä. Niitä on hauska harhauttaa kun kuvittelevat, että läski tarkoittaa helppoa, mutta voi sitä pettymyksen määrää kun tajuaa, että edes läski ei suostu luuserille antamaan reikää.

N20

Itse olet luuseri, kun vedätät miehiä tuolla tavalla.

Vierailija
9/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vanhankin.

Vierailija
10/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpesin kroppaani 165 cm/45 kiloisena, nyt 165 cm, 80 kg joten voit vain kuvitella...

Vierailija
11/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole harrastanut miehen kanssa seksiä siitä alkaen kun 30 v:nä aloin lihoa. Nyt jo 15 vuotta ilman ja eiköhän näin mennä hautaan asti. Kun itseäkin oksettaa peilikuva niin en mitenkään voi kuvitella että jotain muuta kiihottaisi. 

Onko mahdollisuutta laihduttaa?

Vierailija
12/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20

Läskiä on erilaista. Nuorella se usein on sellaista kiinteää ja hyvin, oikeisiin paikkoihin muodostunutta.

Mitä vanhempi nainen, sitä todennäköisemmin läski on väärissä ja paikoissa ja löysää, hyllyvää. Se ei ole mukavaa

Sulla on 20veenä vielä mahdollisuus olla kiihottava miehelle!

Katkera nainen ei ole kiihottava yhdellekään miehelle minkään ikäisenä.

Vierailija
13/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies piti minua todella outona kun häpeilen näin. Ap

Vierailija
14/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harrastanut seksiä useiden ns. ylipainoisten naisten kanssa. Kaikki olivat sinut itsensä kanssa. Ihania naisia olivat kaikki. Olivat tosin kaikki yli 40-v eli iällä lienee vaikutusta asiaan.

Kyllä varmaan, hyvä provo.

Vierailija
15/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 161 cm ja painan 75 kg. Ikinä en ole kroppaani hävennyt ja voin riisuuntua kenen edessä vaan. Miksi ihmeessä häpeisin itseäni,olen tälläinen kuin olen ja aina on miehiäkin ollut,jopa riesaksi asti. Olkaa naiset ylpeitä kropastanne,jokainen ihminen on ainutlaatuinen.

Vierailija
16/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö vähemmän?

Vierailija
17/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli vähän kiusallsta aiemmin vaikka mies aina sanonut että tykkää tälläisenä kuin olen. Se on niin lujassa ne omat uskomukset. Kun asian huomaa käytännössä pitkältä ajalta niin vihdoin alkaa uskoa. Muutos alkaa sisältäpäin ja vaatii aikaa.

Vierailija
18/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö vähemmän?

Olen yrittänyt laihdutella noin 10 vuotta, mutta lopputuloksena on vaan puhjennut ahmimishäiriö ja olen lihonut lisää. Nyt ollaan jo kolminumeroisissa painoissa, ja olen lyhyt...

Vierailija
19/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois varmaan jos sellaisen löytäisin. Maha ei ole jätti. Reidet on. Tissit on isot mutta roikkuvat puoleen väliin napaa ☹️

No onneksi ei ole pelkoa että kukaan kiinnostuisi.

Vierailija
20/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rakastelen vain rakastamani miehen kanssa joka myös on rakastunut ja hyväksyy tälläisena niin ei ole ollut vaikeaa. Ei tarvi rakastella ennen kuin tunteet ovat syventyneet. Voi sitä tutustua muutenkin.

Sitten kun on oikea hetki niin ei tällaisilla jutuilla ole tai pitäisi olla enää väliä. Itsekin olen niin lihava että mitään yllätystä ei alasti lihavuudessani enää ole. Onneksi on löytynyt aina miesystävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän