Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järisyttävän hyvää seksiä <3

Vierailija
27.06.2013 |

Minä, 35v, en ole muistanut 15 vuoteen että seksistä voi aidosti nauttia. Tänään sain, kaikkea ja joka paikkaan ja mahdottoman monta ihanaa orgasmia. Antajana mieheni kaveri. Moralisoijien ei tarvitse jatkaa lukemista. Mieheni on loistava lasteni isä, ihana, tunnollinen ja kiltti. Mutta seksi...sitä ei ole. Muutama veto, sisään ja ulos ja housut jalkaan. Samaan aikaan itse mietin seuraavan päivän ruokalistaa. 

Sitten tutustuin häneen.Hänelläkin on vaimo ja pienet lapset. Pikkuhiljaa huomaamatta keskustelut poikivat sen että tapasimme. Sitä ennen hän oli jaksanut yhä uudestaan keskustella ja kysyä, mitä, miksi ja millälailla jne. Olimme sopineet että homma seis heti, jos jommastakummasta siltä tuntuu.

Suureksi ihmetyksekseni pystyin olemaan alkumetreiltä saakka niin täydellisen rento ja oma itseni, minä suurista suurin jännittäjä ja oman kehoni morkkaaja. Kokonaisen tunnin olin niin täynnä himoa ja halua ja halusin häntä niin paljon että kipeetä teki. Hän oli niin hyvä, täydellinen. Sormet ja suu kävi joka paikassani, antaen jumalaisia orgasmeja (kymmenen vuotta edellisistä!) yhä uudelleen ja uudelleen. Päätyen siihen että sain imeä hänen sykkivää kovaa kalua saaden koko lastin suuhuni.

The point of the story..? Olen ollut jo jonkin aikaa huomattavasti parempi ihminen omissa fiiliksissäni. Olen iloisempi, rennompi ja myös halukkaampi. Olen tasan tarkkaan parempi vaimo ja parempi äiti lapsilleni kuin ennen pettämistä. En koe tehneeni mitään väärää. En suosittele sitä kenellekään, mutta itse pystyn asian kanssa elämään. Jos mieheni jäisi kiinni vastaavasta, voisin täysin rehellisin mielin todeta että jos olet saanut itsellesi edes murto-osan siitä, mitä mä olen saanut, niin hyvä niin! 

Kukaan ei tiedä mitä huominen tuo tullessaan ja kuinka kauan huuma kestää. Hyvä niin. Nyt elän kuin huomista ei olisikaan, täynnä halua ja himoa...kohta epäilen että olen muuttumassa mieheksi näiden halujeni kanssa...;)

pituushyppääjä

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa... mä en myöskään tiennyt kuinka hyvää seksi on ennen kuin vaihdoin 15vuotta miehen kanssa naiseen.... seksi voi oikeasti olla niin hyvää kuin elokuvissa tai jopa parempaa :) onnea ap. Se tekee vaan niin hyvää.

Vierailija
42/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 15:43"]

Jos olisit reilu, ehdottaisit miehellesi avointa suhdetta - sinähän sen tahollasi olet jo aloittanutkin.

[/quote]

Miksi? No reiluuden merkeissä joo. Mutta kun elämä on epäreilua. Nyt jos mieheltäni kysyttäisiin, kumman ottais mielummin: 10v katsellun mäkättävän, kireän, masentuneen, haluttoman haahkan vai tän upean halukkaan rouvan, jolle kelpaa se oman miehenkin muna (kun vähän johdattelee ja pyytää mitä haluaa..)...niin kummankohan valitsisi?

Ja, miksi tunnustaa: mitä pahaa on tapahtunut naidessa kortsun kanssa? Ei se pipari taida panemalla kulua :))

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 15:48"]

Ihan hyvä tarina mutta ei ne kalut SYKI muualla kuin sinun unissa

[/quote]

Heh, EI vai? Sähän sen tiedät, kuten myös mun unet. Itse asiassa uneksin siitä, että saisin järkättyä sulle, Pirkko, yhtä mageet fiilikset kun itselleni! Varo vaan!

PS. ymmärrän sua hyvin! Just tälläsen kommentin oisin voinut itsekin laittaa joku aika sitten, silloin kun nuttura kiristi päätä ja pipari oli kuivunut ruppana. Toivon sulle yhtä järisyttäväää seksiä, kyllä sä sitten ymmärrät. Suomessa ei vaan kukaan saa aidosti olla onnellinen.

ap

Vierailija
44/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 16:11"]

Ja, miksi tunnustaa: mitä pahaa on tapahtunut naidessa kortsun kanssa? Ei se pipari taida panemalla kulua :))

ap

[/quote]

Mällit otit kuitenkin tarinasi mukaan suuhun...

Vierailija
45/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

13sta jatkaa mäkään en tiennyt että pystyn harrastamaan joka päivä seksiä... en todellakaan miehen kanssa harrastanut joka päivä seksiä... mutta nyt. En mitään muuta odotakaan kun että pääsen töistä kotiin. Housut on märkänä pelkästä ajatuksesta...

Vierailija
46/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 16:16"]

öööö...niin otinkin. What´s the point? Naidaan kumin kanssa = ei tauteja, ei raskautta. Ja sit lopuksi mällit suuhun, ilman kumia. Juuri näin! Vieläkin tuntuu mahanpohjass kun aattelee...:)

ap

ap

[/quote]

[/quote]

Vierailija
47/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

[/quote]

Mikä körttiläinen siellä oikein kirjoittaa? 

Vierailija
48/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap siis siinä uskossa että sukupuolitaudit eivät tartu suuseksin kautta?

Vierailija
49/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan niin hukassa ihmisillä ajatukset mitä ja millä lailla voi seksiä harrastaa, että voin vaikka kohta omaksi ilokseni kirjoittaa hetki hetkeltä koko tapahtuman, mitä mihin missä ja miltä tuntui ;)

ap

Vierailija
50/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 16:21"]

Tuntuu olevan niin hukassa ihmisillä ajatukset mitä ja millä lailla voi seksiä harrastaa, että voin vaikka kohta omaksi ilokseni kirjoittaa hetki hetkeltä koko tapahtuman, mitä mihin missä ja miltä tuntui ;)

ap

[/quote]

Kirjoita ihmeessä! Hyvälle runkkumatskulle on aina käyttöä.

Vierailija
51/56 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi mieluummin jutella miehesi kanssa ja opetella hänen kanssaan sekstailemaan uudelleen? Ei ne parisuhteen ongelmat katoa pakenemalla ja laastarilla, vaan kohtaamalla ja korjaamalla ne -yhdessä.

Vierailija
52/56 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:50"]

Seksuaalinen terveys on osa normaalin terveen aikuisen elämää. Järisyttävän hyvä seksi tuottaa uskomatonta mielihyvää, nostaa endorfiini-, noradrenaliini ja serotoniinitasoja eli toimii masennuslääkkeen tavoin. Eli kyllä, ihmisestä tulee iloisempi, onnellisempi ja näin ollen varmasti parempi vanhempi lapselleen.

[/quote]

Joo, hetkellisesti. Jos ap ei heti varatun miehen mällit nieltyään rynnännyt lapsosiaan hoivaamaan, ei tuolla aivojen välittäjäaineiden väliaikaisella muutoksella ole mitään tekemistä sen kanssa, että hänestä tulisi parempi äiti. Ne välittäjäainetasot eivät siis nouse pysyvästi, vaan seksi - ja etenkin orgasmi - vain vapauttaa ko. aineita aivojen välittäjäainevarastoista.

Vierailija
53/56 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen liitto oli käytännössä yksipuolista seksiä tai seksin puutetta, sillä mies oli aina töissä. Vähitellen työt menivät kaiken muun edelle ja lopulta miehen näkeminenkin alkoi tuntua ikävältä. Mitään yhteistä puhuttavaa ei ollut ja miestä ei kiinnostanut makailu tai käynnit sukulaisten tai tuttavien luona, kuten suhteen alussa.

Aloin olla ajatuksissa, että jos elämä on tässä, on aivan samaa nukkua pois.

Tapasin uuden miehen ja käytimme kuukausia aikaa keskusteluun. Lopulta päädyimme seksisuhteeseen ja otin eron ensimmäisestä miehestä. Mielestäni muuta vaihtoehtoa ei ollut silloin. Nyttemmin mietittynä olisi pitänyt hoitaa itsensä kuntoon vaikkapa ammattiavun turvin.

Uuden kanssa seksi oli jotain ennen kokematonta ja sellaista, mitä en osannut kuvitella. Tapaamme edelleen joskus ja kummallakaan ei siis muuta parisuhdetta.

En ole päässyt yli tekemisesetäni ja voin vain ajatella, että samaa olisin voinut opetella ajastaan tuon ensimmäisen miehen kanssa. Olisin tarvinnut henkistä apua muuhun selviämiseen ja taakkojeni hoitoon, mutta pyrin korjaamaan sitä seksisuhteella ulkopuolisen kanssa, minkä kautta menetin oikeastaan kaiken. Olen taas ajatuksissa nukkua pois.

Vierailija
54/56 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 15:48"]

Ihan hyvä tarina mutta ei ne kalut SYKI muualla kuin sinun unissa

[/quote]

Todellakin sykkii!! Et ole tainnut saada miestä himosta sekaisin ja laukeamaan koskaan?? Se tykytys ja nytkähtely on ihanaa:)

Vierailija
55/56 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

[/quote]

No ei mulla suu kulu vaikka suihin ottaisinkin...

Vierailija
56/56 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu kumppania kohtaan.... Et ilmeisesti tiedä yhtään mitään mitä puhut. Toisilla on seksuaalisuus tärkeää, toisilla ei. Joskus käy niin että hyvä ja turvallinen perhe elämä ja seksuaalisuus ei kohtaa. Kumman kanssa haluat mennä naimisiin, hyvän perheen isän, vai elämäsi parhaan seksi kumppanisi kanssa. Valinta ei aina ole helppoa