Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järisyttävän hyvää seksiä <3

Vierailija
27.06.2013 |

Minä, 35v, en ole muistanut 15 vuoteen että seksistä voi aidosti nauttia. Tänään sain, kaikkea ja joka paikkaan ja mahdottoman monta ihanaa orgasmia. Antajana mieheni kaveri. Moralisoijien ei tarvitse jatkaa lukemista. Mieheni on loistava lasteni isä, ihana, tunnollinen ja kiltti. Mutta seksi...sitä ei ole. Muutama veto, sisään ja ulos ja housut jalkaan. Samaan aikaan itse mietin seuraavan päivän ruokalistaa. 

Sitten tutustuin häneen.Hänelläkin on vaimo ja pienet lapset. Pikkuhiljaa huomaamatta keskustelut poikivat sen että tapasimme. Sitä ennen hän oli jaksanut yhä uudestaan keskustella ja kysyä, mitä, miksi ja millälailla jne. Olimme sopineet että homma seis heti, jos jommastakummasta siltä tuntuu.

Suureksi ihmetyksekseni pystyin olemaan alkumetreiltä saakka niin täydellisen rento ja oma itseni, minä suurista suurin jännittäjä ja oman kehoni morkkaaja. Kokonaisen tunnin olin niin täynnä himoa ja halua ja halusin häntä niin paljon että kipeetä teki. Hän oli niin hyvä, täydellinen. Sormet ja suu kävi joka paikassani, antaen jumalaisia orgasmeja (kymmenen vuotta edellisistä!) yhä uudelleen ja uudelleen. Päätyen siihen että sain imeä hänen sykkivää kovaa kalua saaden koko lastin suuhuni.

The point of the story..? Olen ollut jo jonkin aikaa huomattavasti parempi ihminen omissa fiiliksissäni. Olen iloisempi, rennompi ja myös halukkaampi. Olen tasan tarkkaan parempi vaimo ja parempi äiti lapsilleni kuin ennen pettämistä. En koe tehneeni mitään väärää. En suosittele sitä kenellekään, mutta itse pystyn asian kanssa elämään. Jos mieheni jäisi kiinni vastaavasta, voisin täysin rehellisin mielin todeta että jos olet saanut itsellesi edes murto-osan siitä, mitä mä olen saanut, niin hyvä niin! 

Kukaan ei tiedä mitä huominen tuo tullessaan ja kuinka kauan huuma kestää. Hyvä niin. Nyt elän kuin huomista ei olisikaan, täynnä halua ja himoa...kohta epäilen että olen muuttumassa mieheksi näiden halujeni kanssa...;)

pituushyppääjä

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että joku pullakka av-mamma on saanut seksiä. :D

Vierailija
22/56 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 15:26"]

Minä, 35v, en ole muistanut 15 vuoteen että seksistä voi aidosti nauttia. Tänään sain, kaikkea ja joka paikkaan ja mahdottoman monta ihanaa orgasmia. Antajana mieheni kaveri. Moralisoijien ei tarvitse jatkaa lukemista. Mieheni on loistava lasteni isä, ihana, tunnollinen ja kiltti. Mutta seksi...sitä ei ole. Muutama veto, sisään ja ulos ja housut jalkaan. Samaan aikaan itse mietin seuraavan päivän ruokalistaa. 

Sitten tutustuin häneen.Hänelläkin on vaimo ja pienet lapset. Pikkuhiljaa huomaamatta keskustelut poikivat sen että tapasimme. Sitä ennen hän oli jaksanut yhä uudestaan keskustella ja kysyä, mitä, miksi ja millälailla jne. Olimme sopineet että homma seis heti, jos jommastakummasta siltä tuntuu.

Suureksi ihmetyksekseni pystyin olemaan alkumetreiltä saakka niin täydellisen rento ja oma itseni, minä suurista suurin jännittäjä ja oman kehoni morkkaaja. Kokonaisen tunnin olin niin täynnä himoa ja halua ja halusin häntä niin paljon että kipeetä teki. Hän oli niin hyvä, täydellinen. Sormet ja suu kävi joka paikassani, antaen jumalaisia orgasmeja (kymmenen vuotta edellisistä!) yhä uudelleen ja uudelleen. Päätyen siihen että sain imeä hänen sykkivää kovaa kalua saaden koko lastin suuhuni.

The point of the story..? Olen ollut jo jonkin aikaa huomattavasti parempi ihminen omissa fiiliksissäni. Olen iloisempi, rennompi ja myös halukkaampi. Olen tasan tarkkaan parempi vaimo ja parempi äiti lapsilleni kuin ennen pettämistä. En koe tehneeni mitään väärää. En suosittele sitä kenellekään, mutta itse pystyn asian kanssa elämään. Jos mieheni jäisi kiinni vastaavasta, voisin täysin rehellisin mielin todeta että jos olet saanut itsellesi edes murto-osan siitä, mitä mä olen saanut, niin hyvä niin! 

Kukaan ei tiedä mitä huominen tuo tullessaan ja kuinka kauan huuma kestää. Hyvä niin. Nyt elän kuin huomista ei olisikaan, täynnä halua ja himoa...kohta epäilen että olen muuttumassa mieheksi näiden halujeni kanssa...;)

pituushyppääjä

[/quote]

hyvää läppää reginan päiväunilukemisiksi :)   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VITTU MITÄ PASKAA TAAS!!!

Vierailija
24/56 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:50"]Seksuaalinen terveys on osa normaalin terveen aikuisen elämää. Järisyttävän hyvä seksi tuottaa uskomatonta mielihyvää, nostaa endorfiini-, noradrenaliini ja serotoniinitasoja eli toimii masennuslääkkeen tavoin. Eli kyllä, ihmisestä tulee iloisempi, onnellisempi ja näin ollen varmasti parempi vanhempi lapselleen. Eli ymmärrän hyvin ap:ta.

Jokaisella ihmisellä on oma käsitys moraalista. Se, että tulee tänne huutamaan omaansa pelkkänä omana totuutena, kertoo huutajasta paljon. Teoilla on toki seuraamukset. Jos haluaa pysyä suhteessa, jossa saa huonoa seksiä tulisi sivusiteen järjestää niin, että ei jää kiinni. Seksuaalisuus on kuitenkin niin iso osa ihmisen perustarpeita, että moni haluaa jäädä kiinni, koska haluaa sitä tulevalle elämälleen. 

Minun on vaikea kuvitella, että voisin kuvitella olevani avioliitossa lopun elämäni, jos seksi olisi huonoa. Olin sellaisessa avoliitossa 3 vuotta ja petin ja sain uskomatonta seksiä. Nyt olen olen miehen kanssa onnelilisesti naimisissa, jonka kanssa petin. Minulla kävi hyvä tuuri, kaikille ei. Elämä on riskinottoa.

Ketä te olette tänne huutamaan, mikä kullekin ihmiselle elämässä on tärkeää? Toisille se on hyvä ruoka, toisille liikunta, toisille hyvä seksi. Seksi on yksi parisuhteen isoimmista ansiosta. Toisille tärkeämpää kuin toisille. Antakaa ihmisille mahdollisuus määrittää omat elämänsä. Itse en haluaisi olla katkera vanhoina päivinä siksi, että olen ollut seksuaalisesti huonossa suhteessa. Monelle tämä asia ei ole iso. Moni voi ajatella, että on hyvä ihminen, koska pysyy liitossa vaikka seksi on huonoa. Ja se on myös oikein.

[/quote]

"Antakaa ihmisille mahdollisuus määrittää omat elämänsä".

Sinäpä sen sanoit. Antaako ap miehelleen mahdollisuuden määrittää haluaako hän olla avioliitossa pettäjän kanssa? Tai kaveri tälle häiskälle joka pani vaimon kanssa? Ehkä vaimo ei ole katkera kun sai hyvää seksiä mutta entäs mies jos tämä asia tulee joskus julki?

Provohan tämä on, mutta tapahtuuhan tätä oikeastikin. Itsekkyyshän siinä ajaa että pannaan ja petetään ja jätetään kertomatta.

Vierailija
25/56 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikamaista. Ihmiset onnittelee hyvästä seksistä ja sä oot just pettäny miestäs. SIKAMAISTA.

Vierailija
26/56 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että ap:n saama peukkujakauma olisi aika erilainen, mikäli ap olisi mies.

Vierailija
27/56 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin juuri, ITSEKKYYS. Onko se väärin? Jos seksi ei oman kumppanin kanssa ei ole toiminut 10 vuoteen on miehen ja naisen välinen rakkauskin kadonnut. Ollaan kavereita ja vanhempia.

Tuleeko tuossa tilanteessa tuomita itsensä elinkautiseen? Antaa itselleen 15 vuoden ehdottoman, niin kauan kuin lapset ovat täysi-ikäisiä?

Vaikka kuinka voi huutaa, että puoliso tulee jättää ennen kuin sitoutuu toiseen ihmiseen, on se HURSKASTSLUA. Ihminen on INHIMILLINEN. Yli 10 vuoden avioliitosta, jossa on lapsia on äärimmäisen hankala lähteä ilman ulkoista ärsykettä. Ja se uusi ärsyke on suurimmassa osassa tapauksista uusi ihastus. Yhdynnällä tai ei.

Tuon ap:n kokemuksen jälkeen luulisi monen tuossa tilanteessa olevan haluavan jäävän kiinni joko ihan tietoisesti tai alitajuntaisesti. Olisiko se sitten väärin pettäjien puolisoille, että jäisivät kiinni ja kaikki osapuolet saisivat sen mitä ansaitsevat? Petetyt uuden mahdollisuuden ihmisen kanssa, joka ei halua pettää? Pettäjät ehkä toisensa.

Ettekö te osaa keskustella, miettiä, pohtia, perustella? Tuo SIKAMAISTA huutaminen on vähän muuta. Eikö nämä asiat ole hieman monimutkaisempia? Ihminen on ihminen. 

Vierailija
28/56 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, aiotko antaa miehellesi pettämisluvan, vai nautiskella vain itse?

Vierailija
29/56 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 23:32"]Niin juuri, ITSEKKYYS. Onko se väärin? Jos seksi ei oman kumppanin kanssa ei ole toiminut 10 vuoteen on miehen ja naisen välinen rakkauskin kadonnut. Ollaan kavereita ja vanhempia.

Tuleeko tuossa tilanteessa tuomita itsensä elinkautiseen? Antaa itselleen 15 vuoden ehdottoman, niin kauan kuin lapset ovat täysi-ikäisiä?

Vaikka kuinka voi huutaa, että puoliso tulee jättää ennen kuin sitoutuu toiseen ihmiseen, on se HURSKASTSLUA. Ihminen on INHIMILLINEN. Yli 10 vuoden avioliitosta, jossa on lapsia on äärimmäisen hankala lähteä ilman ulkoista ärsykettä. Ja se uusi ärsyke on suurimmassa osassa tapauksista uusi ihastus. Yhdynnällä tai ei.

Tuon ap:n kokemuksen jälkeen luulisi monen tuossa tilanteessa olevan haluavan jäävän kiinni joko ihan tietoisesti tai alitajuntaisesti. Olisiko se sitten väärin pettäjien puolisoille, että jäisivät kiinni ja kaikki osapuolet saisivat sen mitä ansaitsevat? Petetyt uuden mahdollisuuden ihmisen kanssa, joka ei halua pettää? Pettäjät ehkä toisensa.

Ettekö te osaa keskustella, miettiä, pohtia, perustella? Tuo SIKAMAISTA huutaminen on vähän muuta. Eikö nämä asiat ole hieman monimutkaisempia? Ihminen on ihminen. 

[/quote]

Ei mun tarvii pohtia sen pidemmälle kuin että pettäminen ja valehtelu ovat minun mielestäni väärin. Ei siinä ole mitään inhimillistä että panee miehensä kaveria eikä selkeästi laisinkaan kadu sitä vaan tulee vielä tekemään siitä mauttoman Regina version nettiin. Hei hyi helvetti soikoon. Siinä minun perustelut.

Ja jos on 10 vuotta ollut avioliitossa ja siitä nyt on niin hemmetin vaikea lähteä mutta silti on niin hemmetin epätyytyväinen seksielämään niin mikä estää PUHUMASTA asiasta aviopuolisolleen? Aina voi olla mahdollisuus että asiat paranevat. Mutta ei, petetään ensin, sillähän se selviää.

Vierailija
30/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä niin... onneksi olkoon!

Meillä kyllä saa järisyttävän hyvää seksiä ihan kotonakin omassa sängyssä tai sohvalla tai vaikka keittiön pöydällä. Tarkennukseksi, sen toisen kanssa joka meillä asuu ;o)

Vierailija
31/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit reilu, ehdottaisit miehellesi avointa suhdetta - sinähän sen tahollasi olet jo aloittanutkin.

Vierailija
32/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taudit jakoon.

Vierailija
33/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko kuullut sellaisesta kun kondomi? Minä olen ja käyttänytkin :))

Vierailija
34/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nämä käy jo muidenkin mielestä tylsiksi..?

Vierailija
35/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisen vastasi siis ap

Vierailija
36/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä tarina mutta ei ne kalut SYKI muualla kuin sinun unissa

Vierailija
37/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 15:48"]

edellisen vastasi siis ap

[/quote]Siis kirjoituksen kondomin käytöstä

Vierailija
38/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nämä käy jo muidenkin mielestä tylsiksi..?

[/quote]

Tylsiksi?? Ei mun mielestä vaan. Ei kai näitä oo pakko lukea..?

Vierailija
39/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä tarina mutta ei ne kalut SYKI muualla kuin sinun unissa

[/quote]

Häh? Miten niin eivät syki? No jaa, ehkä oikeampi termi on nytkähdellä, mutta samaa tarkoittaa.

Ja onnea ap:lle! Huono seksi ja seksin puute ovat täysin yliarvostettuja asioita joilla naiset valehtelevat itselleen etteivät tarvitse hyvää seksiä ja/tai orgasmeja.

Vierailija
40/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin! Olen itse ollut juuri sitä mieltä 10v että seksi ei oo mun juttu, enkä haluu enkä tarvi! Mutta nyt...;)

ap