Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten hoitaa h****tin kipeä syylä jalkapohjasta?

Vierailija
27.06.2013 |

Päkiässä on syylä, mutta siitä näkyy päällepäin vain ehkä parin millin piste. Sitä olen nyt jäädyttänyt 4 kertaa (maksimi) mutta minkäänlaisia tuloksia ei tule kun syylää ei juuri edes näy. Ihon alla on kuitenkin kolikon kokoinen tosi arka kohta ja käveleminenkin on nykyisin ontumista. En ole edes varma onko tuo edes syylä, mutta todennäköisesti sillä samaan aikaan niitä tuli useampia, mutta muut sain hoidettua pois.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä se pinsettien kanssa irti. Niin mä sain yli 10 vuoden ja useiden jäädytysten jälkeen päkiästä syylän pois. Sattuu aivan perkeleesti, kun sitä vetää, mutta kun se koko mustan pätkän saa pois, niin eipähän vaivaa enää 7 vuoden jälkeen. =) Muista pestä pinsetit kunnolla sen jälkeen.

Vierailija
42/48 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin iso jaipeä syylä kannattaa käydä hoidattamalla ihotautilääkärillä. Niillä on tehokkaammat ja turvallisemmat menetelmät kuin kotikonstit. Etenkään sitä ei kaannata itse ryhtyä kuopimaan, sillä sillä lailla se helposti vaan leviää ja kohta sulla on taas monta syylää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei auttanut  Wartnerin kynät tai jäädytys. Syylä tuli meille lasten mukana, eikä suostunut minusta häipymään. Lopulta toukokuussa kun ilmestyi jalastani käteenkin, hermostuin niin, että päätin ottaa kaikki konstit käyttöön kerralla, maksoi mitä maksoi. Syylän musta juuri pitää saada häviämään. Tämä kuuri tehosi kantapään kovettumassa piileskelleeseen syylään: liota ensin, leikkaa auki, laita apteekin Syylend+ Verruxin+liikavarvaslaastari+haavateippi ja nappaa osterivinokasta. En odotellut viikkoa vaan hoidin 4 päivän välein. Hävisi. Olen ekan kerran 10 vuoteen syylätön.  

Sormesta lähti yhdistelmällä Syylend+Verruxin+ilmastointiteippi. Ilmastointiteippi ei sensijaan pysynyt jalassa, mutta apteekin haavateippi pysyi hyvin, kunhan kiersi tarpeeksi jalan ympäri.

Varoitus: vain parkkiintuneelle iholle. Ei lasten pehmeälle!

Vierailija
44/48 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö se jo pois?

Vierailija
45/48 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu?

Vierailija
46/48 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta verruxinia apteekista ja käytä ohjeen mukaan.

Vierailija
47/48 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuaaa tosi kipee!!!

Vierailija
48/48 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva huomata, että työterveyslääkäriä käytetty tähän toimenpiteeseen. Miettinyt samaa vaihtoehtoa. Riittääkö 20 min vai kauanko 5 eri sormen syylien poistoon menisi aikaa?