Miksei työttömät mene metsiin poimimaan marjoja ja sieniä?
Valitetaan kuitenkin että pitäis saada tukia enempi.
Kommentit (104)
Että sä jaksat suoltaa tätä samaa sontaa. Keksi jotain muuta välillä.
Eilen oli paljon porukkaa sienessä. En hoksannut kysyä, ovatko työttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Miks et itse mene?
Koska olen töissä ja lähdenkin just nyt suihkuun ja sit töihin.
Oon menossa, kunhan saan kyydin!
Mutta varmaan haluat ilmoittaa kelalle, että katkaisevat tuet?
-työtön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks et itse mene?
Niin varmaan.🤣🤣
Harva asuu metsien lähellä, pitäisi olla auto, mikä on kallis. Ei välttämättä osata liikkua metsässä, paljonhan niitä marjastajia on eksynyt sinne. Eikä kaikkien fysiikka salli kyykkimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks et itse mene?
Et sä missään töissä ole. Työt alkaa 7.00! Kelan luukku vasta 10.00 joten ehdit kyllä hakemaan tukea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks et itse mene?
Et sä missään töissä ole. Työt alkaa 7.00! Kelan luukku vasta 10.00 joten ehdit kyllä hakemaan tukea
Työttömänä et tietenkään ole kuullut tästä, mutta on tällainen juttu kuin liukuva työaika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks et itse mene?
Työttömänä et tietenkään ole kuullut tästä, mutta on tällainen juttu kuin liukuva työaika.
Liu sitten sinne 'töihisi' eli pummaamaan norttia kadunkulmaan kaljakassi kädessä.
Mulla on selkävika, en pysty kumartelemaan.
Miksei työssäkäyvät eroa ja lähde metsässä olevalle hillotolpalle?
Ei ole autoa, ei ole kyytiä, ei tiedä paikkoja, ei osaa, metsässä on ankeaa, ei kuulu kaupunkilaiselämään, tulee kuitenkin punkki, on masennusta ja mielenterveysongelmia, selkä ei kestä, jalat ei kestä, ei halua tukea ahnetta lihavaa kauppiasta, ja miks mun pitäis?
En mene en mene en mene. Lällällää.😛
Jotta niillä marjoilla jotain tienaisi niin pitäis olla auto. Ei oo kovin tehokasta sötköttää pyörällä jonnekin erämaahan ja tuoda mustikoita ämpäri kerrallaan.
No mua tämä marjastuskäsky ei onneksi koske koska olen työssäkäyvä.
Menen kyllä, tosin poimin vain itselleni ja lähiomaisille. Työmarkkinatuestakaan en valita, se on ihan kiva lisä, vaikka pärjäisin perityllä varallisuudellani ilmankin. Oliko vielä muita kysymyksiä?
En jaksa. Menen mieluummin kaljalle.
Vierailija kirjoitti:
Harva asuu metsien lähellä, pitäisi olla auto, mikä on kallis. Ei välttämättä osata liikkua metsässä, paljonhan niitä marjastajia on eksynyt sinne. Eikä kaikkien fysiikka salli kyykkimistä.
Julkisilla pääsee myös ja pyörällä.
Miks et itse mene?