Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihreä merkki laiskuudesta

Vierailija
25.06.2013 |

Suonikohjut.

Suonikohjuja ei tule treenaavalle ja suht terveellisesti syövälle.

Ovat beetanaisen merkki.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Mun äidiltä ne on leikattu, ollut aina hoikka, syö marjoja ja ruisleipää ja syö ylipäänsä vähn ja terveellisesti, ei ole ylipainoa ollut koskaan, liikkuu paljon, laiskaksi ei voi sanoa: on käynyt aina palkkatyössä ja sen lisäksi hoitanut yksin perheen ja kodin ja eineksiä söin ensimmäistä kertaa anoppilassa parikymppisenä, meidän kaapeista niitä ei löytänyt. tekee uskomattoman hvyää ruokaa ja väittää pitävänsä ruoanlaitosta. (anoppi myöntää inhoavansa, tai sen olevan pakkopullaa, ja sen huomaa, esim. jälkiruoasta saattaa löytyä aineksia, jotka kuuluisivat pääruokaan, kun on vahingossa ottanut pakastimesta vain värin perusteella, eikä maistanut ollenkaan ja lisäksi korvaa kalliimpia aineksi halvoilla ja vähärasvaisilla, mausta piittaamatta, marjakiisseli onkin osoittautunut punajuurikiisseliksi jne, värihän on sama)

Äitini sai suonikohjut jo nuorena raskauksien ja sitä kautta painonlisäyksen vuoksi, luulen.

Vierailija
2/5 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 02:32"]

Ahaa. Mun äidiltä ne on leikattu, ollut aina hoikka, syö marjoja ja ruisleipää ja syö ylipäänsä vähn ja terveellisesti, ei ole ylipainoa ollut koskaan, liikkuu paljon, laiskaksi ei voi sanoa: on käynyt aina palkkatyössä ja sen lisäksi hoitanut yksin perheen ja kodin ja eineksiä söin ensimmäistä kertaa anoppilassa parikymppisenä, meidän kaapeista niitä ei löytänyt. tekee uskomattoman hvyää ruokaa ja väittää pitävänsä ruoanlaitosta. (anoppi myöntää inhoavansa, tai sen olevan pakkopullaa, ja sen huomaa, esim. jälkiruoasta saattaa löytyä aineksia, jotka kuuluisivat pääruokaan, kun on vahingossa ottanut pakastimesta vain värin perusteella, eikä maistanut ollenkaan ja lisäksi korvaa kalliimpia aineksi halvoilla ja vähärasvaisilla, mausta piittaamatta, marjakiisseli onkin osoittautunut punajuurikiisseliksi jne, värihän on sama)

Äitini sai suonikohjut jo nuorena raskauksien ja sitä kautta painonlisäyksen vuoksi, luulen.

[/quote]

"Liikkuu paljon". Mutta treenaako se? Lenkkeilee vai oikeasti kuntoilee epämukavuusalueella? Se on se juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en liiku, enkä treenaa, eikä ole suonikohjuja. Jalkapalloilevalla kaverillani sen sijaan on.

Vierailija
4/5 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 03:15"]

mä en liiku, enkä treenaa, eikä ole suonikohjuja.

[/quote]

Kuin myös.

Vierailija
5/5 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon sellasilla nimenomaan Treenaavilla fitnesspimuilla ja -sonneillakin nähnyt suonikohjuja. Lihaksikkaassa vähärasvaisessa kropassa ne erottuu vielä paremmin. Että se siitä. Vika yleensä geeneissä että iän myötä niitä tulee.