Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masennus parani itsestään kolmessa vuodessa

Vierailija
24.06.2013 |

..siis samassa ajassa, jonka olisin käyttänyt terapiaan. Jättäydyin työttömäksi, koska terapiamaksut ja työaikojen järjestäminen terapian ympärille eivät maksaneet vaivaa. Työkykykin palasi, kun sain levättyä tarpeeksi. Eikä tämä tarkoita, että "en olisi käsitellyt asioitani", vaan koen oppineeni itsestäni ja elämästä paljon. Yksi opetus oli pysähtyminen ja itseni kohtaaminen tyhjiössä, ilman että olisin paennut työhön.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku parantuu, joku ei. Parantuisin mäkin jos olisin saanut sen työpaikan. Enää en työtä saa enkä jaksa hakeakaan kun ikääkin alkaa jo olla. Mun masennukseni liittyy siis ihan melkein täysin työttömyyden tuomaan ikävään elämäntilanteeseen ja sitä ei harrastuksilla eikä liikunnalla korjata.

Vierailija
22/25 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 10:45"]

Joku parantuu, joku ei. Parantuisin mäkin jos olisin saanut sen työpaikan. Enää en työtä saa enkä jaksa hakeakaan kun ikääkin alkaa jo olla. Mun masennukseni liittyy siis ihan melkein täysin työttömyyden tuomaan ikävään elämäntilanteeseen ja sitä ei harrastuksilla eikä liikunnalla korjata.

[/quote]

No ei se syy ole koskaan itsen ulkopuolella, olet vain ulkoistanut sen helppoon syyhyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 10:55"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 10:45"]

[/quote]

No ei se syy ole koskaan itsen ulkopuolella, olet vain ulkoistanut sen helppoon syyhyn.

[/quote] En ole ulkoistanut. Lääkäri oli sen mulle kertoi.

Vierailija
24/25 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että kuulit lääkärin sanoista mitä halusit. Ymmärrän sen että tottakai on rankkaa olla työtön jos haluaisi olla töissä, en sitä sano. Mutta kyllä sä nyt myös olet vähän niinsanotusti in denial tuosta omasta tilanteestasi. Mitä nyt sitten meinaat tehdä loppuelämälläsi? Toteat vaan että jos minulla oli työpaikka, en olisi masentunut. Nyt kun minulla ei ole työpaikkaa, ei ole muuta vaihtoehtoa kuin olla loppuelämän masentunut. Entä sitten kun tulee eläkeikä? Sittenkö se masennus lakkaa?

Vierailija
25/25 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 11:26"]

Luulen että kuulit lääkärin sanoista mitä halusit. Ymmärrän sen että tottakai on rankkaa olla työtön jos haluaisi olla töissä, en sitä sano. Mutta kyllä sä nyt myös olet vähän niinsanotusti in denial tuosta omasta tilanteestasi. Mitä nyt sitten meinaat tehdä loppuelämälläsi? Toteat vaan että jos minulla oli työpaikka, en olisi masentunut. Nyt kun minulla ei ole työpaikkaa, ei ole muuta vaihtoehtoa kuin olla loppuelämän masentunut. Entä sitten kun tulee eläkeikä? Sittenkö se masennus lakkaa?

[/quote] Kylläpä sä olet ilkeä! Toivottavasti tuo kalahtaa vielä omaan nilkkaasi.