Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihtuuko tällä

Vierailija
08.08.2013 |

tyylillä:aamulla puuroa,päivällä pienen pieni lounas,sisältäen salaatin,perunan ja esim.kastiketta,sitte vassta illalla 3leipää,maitoa ja ehkä jugurtti.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki laihtuu, eihän tuossa nyt tule paljoakaan kaloreita päivää kohti. sitä vain mietin, jaksaako sillä? itse söin aamuisin puuroannoksen marjoilla ja lasillisen maitoa tai pienen kulhollisen jugurttia, lounaaksi salaatin, välipalaksi hedelmän tai muutaman pähkinän, tavallista kotiruokaa päivälliseksi (lautasmallin mukaan) ja illalla vielä jokin maitotuote marjoilla tai kasviksilla. ja laihduin 20 kiloa vuodessa.

Vierailija
2/15 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 kiloa pitäisi minunkin pudottaa.Luulen,että jaksan tuolla syömisellä,kun työkin on kevyttä istumatyötä.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö ennemmin kevyt päivällinen (kuten lounas) noiden leipien sijaan.

Vierailija
4/15 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kauanko jaksat pitää yllä tuota kitudiettiäsi? Epäilen onnistumistasi. Sori.

Vierailija
5/15 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sama mutta itse tulisin varmaan kipeäksi ja suoli lopettaisi toimimisen. Puoli kiloa rehuja päivässä!!

Vierailija
6/15 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 08:23"]

Aika sama mutta itse tulisin varmaan kipeäksi ja suoli lopettaisi toimimisen. Puoli kiloa rehuja päivässä!!

[/quote]

Lisäksi prodea on niin vähän että lihakset lähtisi fläsän mukana! Tarkemmin kun mietin niin itse riutuisin tuolla vaikka painan alle 20kg. Ei oikein mitään mikä pitäisi nälkää, repsahtelisin varmasti jatkuvasti.

Vierailija
7/15 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistatko auton, joka kulkee ilman polttoainetta?!

Vierailija
8/15 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 08:25"]

[/quote]

Lisäksi prodea on niin vähän että lihakset lähtisi fläsän mukana! Tarkemmin kun mietin niin itse riutuisin tuolla vaikka painan alle 20kg. Ei oikein mitään mikä pitäisi nälkää, repsahtelisin varmasti jatkuvasti.

[/quote]sä oot kyllä tosi laiha. :D

Vierailija
9/15 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuossa ole mitään järkeä. Liian vähän ruokaa, tulet repsahtelemaan. Liian vähän kasviksia ja proteiinia, kadotat myös lihakset läskin myötä. Opettele syömään kunnolla, oikeata puhdasta ruokaa sopivan kokoisia annoksia. Tyyliin:

Aamupuuron kanssa raejuustoa ja marjoja n. 100g kumpaakin.

Lounas kunnon salaatti, tai vaikka keitettyä parstakaalia, wokkia tms., ruisleipä ja lisäksi lihaa/kalaa/kanaa n. 100g. Salaatin päälle 1 rkl oliivi/rypsiöljyä

Välipala esim. hedelmä ja rasvatonta luonnonjogurttia tai sitten marjarahka

Päivällinen samaa tyyliä kuin lounas, mutta lisäksi voit halutessasi syödä vähän pastaa, perunaa, riisiä tai bataattia

Ilalla vielä rasvatonta luonnonjogurttia tai rahkaa ja lisäksi marjoja tai hedelmiä. Näistä voi surauttaa myös smoothien! Lisää mehukeittoa, vettä tai maitoa nesteeksi.

Tämäntyylisellä ruokavaliolla laihdut hitaasti mutta varmasti ja repsahdukset jää vähemmälle.

Vierailija
10/15 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 08:32"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 08:25"]

[/quote]

[/quote]sä oot kyllä tosi laiha. :D

[/quote]

Oho :D Vähän enemmän aikuisen mitoissa sentään ollaan. Alle 60kg piti kirjoittamani.

Vierailija
11/15 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppi unohti tuosta hyvät rasvat muilta aterioilta. Joka aterialla täytyy olla kasviksia, proteiinia ja hyviä rasvoja, mielellään myös hyviä hiilareita (eli iltapalallakin voi syödä vielä esim. ruisleivän kanamunalla).

Aamupalalle ja välipaloille voi lisätä hyväksi rasvaksi esim. cashew-pähkinöitä, soijalesitiiniraetta tai sitten ihan rypsi/oliiviöljyä.

Jos lounas täytyy syödä esim. työpaikan ruokalassa, katsoo että puolet lautasesta täytyy kasviksilla, lihaa tai muuta proteiinia tulee tarpeeksi jne. Ja esim. iltapalalla leipää ei tarvitse vuorata voilla tai margariinilla, sipaisu riittää tai jättää kokonaan pois ja päällystää leivän muilla täytteillä kuten leikkeleillä ja paljon kasviksia.

Kyllä näillä eväillä alkaa tuloksia tulla eikä nälkä vaivaa. Tokihan sitä jokainen voi yrittää vaikka minkälaista ihmekuuria, mutta varautuu sitten siihen, että sitä kuuria ei voi noudattaa loputtomiin, sen aikana ei ole oppinut mitään pysyviä terveellisiö tapoja ja paino tulee nousemaan takaisin, ellei vähän ylikin, kun kitukuuri loppuu.

Vierailija
12/15 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

700 kaloria pitää syödä klo 16 mennessä. Tämä neuvo oikeasti auttaa sillä iltaisi ei tule repsahduksia :-) 

Vierailija
13/15 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vaihtoehtoja puurolle ja raejuustolle?

Vierailija
14/15 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 08:54"]

[/quote]

Kauraleipä, näkkileipä, rahka..

Vierailija
15/15 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 08:54"]

[/quote]

Ruisleipä, kananmunanvalkuaiset (n. 5-6 kpl), jos rasvan aterialle haluaa kanamunasta, niin jättää 1-2 kananmunaan myös keltuaisen.