Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko rivarissa tervehtiä, jos naapurit ovat omalla takapihallaan? Mitä muita kirjoittamattomiasääntöjä?

Vierailija
13.07.2006 |

Tai kuuluuko aidan yli sanoa jotakin kohteliasta tai jos esim taloyhtiössä joku asia meneillään, niin kysyä siitä aidan yli jos naapuri pihallaan vai mennä toiselle puolelle ja soittaa ovikelloa? Hulluja kysymyksiä. Kiitos mielipiteistä, asun ekaa kertaa elämässäni rivarissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naapurista, piha-aidasta ja tilanteesta :)

Ei varmaan auttanut yhtään. Mutta älä nyt ahdistelemaan rupea, ettei tarvitse lukea av-tilitystä tunkeilevasta uudesta rivitalonaapurista :D

Vierailija
2/6 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä sen tutustumisasteen sitten opit tajuamaan että milloin on sopiva aika pyytää naapurit omalle pihalle grillaamaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talossa tosin niin puheliasta väkeä, että välillä jos vaikka yksin luen jotain ulkona en tervehdi jos toinen ei huomaa minua.

Vierailija
4/6 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kyllä haluais että munkaan naapuri tulis jutteleen mulle aidan takaa.... Tai no hei, yhdelle en sano terve, röökiä vetävälle mammalle

Vierailija
5/6 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin ärsyttäisi ja pitäisin sitä kyttäämisenä. Oma piha on kuitenkin yksityisalue.

Vierailija
6/6 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vähän hassulta olla parvekkeella, kun pari hassua lautaa vaan peittää näköyhteyden, mutta puheen kuulee vaikka kuiskaisi hiljaisemmallakin äänellä. Kiva siinä istuskella vaivautuneena, kun naapuri on metrin päässä seinän takana, niin että kuullaan toistemme hengityksetkin.

Pikkuhiljaa ollaan tutustumassa naapureihin. Toivottavasti sitten tilanne helpottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi