Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huusin ja riitelin juuri talon pihalla, kaikki varmaan kuuli. :(

Vierailija
27.07.2006 |

Se oli joku joka on haastanut riitaa jo pitkään, olen yrittänyt kiltisti vaan sovitella sen kanssa. Nyt olin vauvaa imettämässä kun se tuli paukuttamaan ovelle taas, ja ensin meinasin olla avaamatta, mutta sitten rupesi keljuttamaan, että miksi minun pitäisi sitä pelätä kun syy riitaan ei edes ole yksin minun. Joten juoksin ovelle ja riuhtaisin auki, ja huutamalla sain oman mielipiteen selvitettyä.

Minä en riitele melkein ikinä, julkisesti en ole riidellyt KOSKAAN, aina annan vaan toisten minua pallotella koska en uskalla sanoa mitään. Joten ainakin se hyvä puoli tässä, osasin puoliani pitää kerrankin. Mutta kun kaikki naapurit varmaan kuuli, ja kun tulin takas sisälle niin itkin kun hävetti niin paljon... Vieläkin vapisen, kyseessä oli iso mies (ei ole oma mieheni), ei sillä että se olisi turpiin antanut, mutta kuitenkin...

Huh, piti vaan jonnekin purkaa, onneksi ei vapisuta enää :-/.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus se mitta ihmisellä täyteen tulee ja se tuli nyt sulla. toivottavasti tuli selväksi sille miehellekin.

eikä naapurit nyt varmaan mitään kummemmin ajattele. eri asia olisi jos jatkuvasti ihmisille räyhäisi ja huutelisi ties mitä.

Vierailija
2/2 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka koko ajan räyhää, ei tunnu yhtään kivalta. Mutta tulipahan sanottua kerrankin.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan