Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö kukaan persujen äänestäjä saa mitään tukia?

Vierailija
07.04.2023 |

Keitä ne oikein ovat?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sun bannis loppui?

Vierailija
2/14 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko sun bannis loppui?

Mikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mitään saa, vaikka tulot on pienet.

Vierailija
4/14 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä mitään saa, vaikka tulot on pienet.

En kysynyt, eivätkö kaikki saa, vaan, eikö kukaan saa. Mutta ymmärrän, että persujen logiikan taju on vähän hakusessa.

Vierailija
5/14 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan ansiosidonnaista, mutta maksan pääomatuloistani enemmän veroja kuin saan

ansiosidonnaista nettona.

Vierailija
6/14 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne saa tukia mutta ei ne ymmärrä että se on verovaroilla maksettu tuki yhteiskunnalta heille.

Vierailija
7/14 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksalla olen duunarina ja en saa mitään tukia, en kyllä tarvitsekaan vaikka tuloni eivät päätä huimaa. Nyt loppuu se teidän selkärangattomien lapamatojen velttoilu. Vaikka persut eivät pääsisikään hallitukseen niin kokoomus teidän velttoilustanne tekee taatusti lopun. Ei muuta kuin paskaduuneihin vaan vaikka olisi kivempaa maata kotona. Ei tässä maailmassa kaikki ole aina niin kliffaa.

Vierailija
8/14 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että täällä on KAIKKI persuja äänestäneet? Oletpa hölmö.

9/14 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raksalla olen duunarina ja en saa mitään tukia, en kyllä tarvitsekaan vaikka tuloni eivät päätä huimaa. Nyt loppuu se teidän selkärangattomien lapamatojen velttoilu. Vaikka persut eivät pääsisikään hallitukseen niin kokoomus teidän velttoilustanne tekee taatusti lopun. Ei muuta kuin paskaduuneihin vaan vaikka olisi kivempaa maata kotona. Ei tässä maailmassa kaikki ole aina niin kliffaa.

Nämä vas ja sdp on muiden taskuilla kinuamassa vaan lisää ja lisää rahaa makoiluun. Lisäksi pitäs koko muu porukka täällä elättää. Jospa nyt alkais meno muuttua. 👍

Vierailija
10/14 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Ihan ilman pitää pärjätä. Nyyh!

Vierailija
11/14 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan nähdä mistä kehität 400 000 työpaikkaa. Tai edes ne 230 000 mikä on virallinen työttömyysluku. Niitä 9 euron työkokeiluja en pidä oikeina työpaikkoina kun niistä ei makseta palkkaa.

Vierailija
12/14 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta me, joilla vielä toistaiseksi töitä on (julkisella sektorilla - jota kokoomus vihaa) pääsemme jälleen tekemään ilmaista työtä. Kiky tulee takaisin.

Sitten kun leikataan tätä minunkin turhaa julkisen puolen työtä (meitä on jo nyt liian vähän, lomia ei pysty pitämään) ja joudun työttömäksi Tämä on se, mitä en kokoomus/persut jutuissa ymmärrä. Halutaan työllisyyttä, mutta samalla vähennetään työpaikkoja.

Vierailija
13/14 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä persuja tunnen niin kaikki yhteiskunnan elättiä. Nauran kun kusivat muroihinsa. Nyyhhh, nyt kaljarahat vähenee.. 😄

Vierailija
14/14 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa, mutta onneksi kaupunki maksaa minulle asiallisen palkan (olen lehtori).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä