Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sänkyyn pissaaminen humalassa

Vierailija
23.06.2013 |

Olen käynyt baareissa aina kerran kuussa viime syksystä lähtien ja sitä ennen pitkään joka toinen kuukausi. Nyt 3 kertaa peräkkäin baarin jälkeen kun olen sammunut tai nukahtanut pian, on käynyt noin ikävästi että olen herännyt jonkin ajan päästä siihen kun olen pissannut alleni.. Olen katsonut netistä keskusteluja paljon kun muillekin on käynyt näin, tälläkin palstalla oli samasta aiheesta kirjotettu. Osaako kukaan sanoa mistä tuo johtuu? Olen juonut samalla lailla kun aina ennenkin baariin mentäessä, se ei ainakaan ole muuttunut. Lääkkeistä käytän seroxat 20mg, mercilon e-pilleriä, kesäisin allergialääkettä, (nyt käytössä kestine), omega 3:sia, 50mikrogrammaa D-vitamiinia, kromia ja beconase- nenäsumutetta myös allergiaan. Seroxatia olen tosin käyttänyt 2007 kesästä lähtien ja merciloneita 2008 keväästä lähtien, nekään ei varmaan voi olla syynä? Kotonakin juon aina kerran kuussa mutta silloin en ole pissannut, enkä koskaan selvinpäinkään. Nytkin juhannuksena kävi niin, olin juonut 20cl koskenkorvaa,(38%)  20cl camparia, (21%) 0,5l siiderin(4,7%)  ja 0,33l siiderin (6%). Kun olin näiden jälkeen nukahtanut pian sänkyyn niin olin taas pissannut.. Olin tosin ennen kun aloin juomaan niin ottanut burana 600 pillerin kipuun. Kävin tutkimassa oliko 2 tyypin diabetesta tai mitään pissatulehdusta kun luin että nekin saattaisi olla syynä mutta kumpaakaan ei ollut. Onko kellään tietoa miksi näin yhtäkkiä alkoi käymään jos olen juonut samallailla kuin ennenkin baari-iltoina kun näin ei tapahtunut, eikä lääkkeilläkään ole osuutta asiaan..? Juon yleensä 5cl minipullon rommia ja 500ml 21% ennen baariin lähtöä ja baarissa 2-4 drinkkiä yleensä. Viime kerralla join ennen baariin lähtöä saman 5cl rommia ja 750ml pullon 15%: ta. Juomistahti ja aika on myös samat, juon nuo aikalailla perätysten kerralla ilman mitään taukoja pahemmin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaivannut saarnaa juomisestani, vaan jos joku olisi tiennyt kunnollisen syyn.. miksi se yhtäkkiä johtuisi vain alkoholista jos ennen maaliskuuta join samalla lailla eikä koskaan aiemmin tullut pissat sänkyyn? AP.

Vierailija
2/21 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Kuule,sellaiset henkilöt joilla on kova urheilukunto ja juo harvoin usein on lähes sairaalakunnossa kun juovat esim viinipullon.Kroppa ei kestä yhtään alkoholia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sun kroppas ei kestä enää tollasia määriä alkoholia. Ei keho ole joku kone joka toimii loputtomasti samalla tavalla samalla kuormituksella. Kehosi kesti aikansa tollasta kännäämistä, nyt ei enää kestä.

Vierailija
4/21 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko sitä ryyppäämistä mahdollisesti vähentää sitten ?

Ämmä kusee jo alleen. mutta viinaa on pakko saada!

Ei jumalauta. LOL

Vierailija
5/21 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholimäärä ei ole kovin iso jos sen jakaa koko illalle. Tietysti jos juot tuon määrän kahdessa tunnissa ja menet rakko täynnä nukkumaan "sammut", niin uni voi  olla niin syvää ,että pissa tulee alle. Sitäpaitsi vanhemmiten naisilla voi virtsa karkailla jos on taipumusta siihen. Ei ole uutta.

Vierailija
6/21 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan pitää rajoittaa juomistaan tai hankkia sitten puhallettava uimapatja jolle sammua baari illan jälkeen:D

Vierailija
7/21 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo ap:n määrät ylittää riskirajan. Tuostahan tulee helposti 8 ravintola-annosta ja yli.

Vierailija
8/21 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole  edes mennyt rakko täynnä nukkumaan käynyt aina pissalla ennen sänkyyn simahtamista

Vierailija
9/21 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ollut koskaan mitään epileptisiä oireita? Tiedän yhden henkilön, jolle kävi muutaman kerran hieman vastaavasti ja hänellä diagnosoitiin jonkin ajan kuluttua epilepsia (sai ensimmäisen grand mal -kohtauksen).

Vierailija
10/21 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli yhdestä nukahtamislääkkeestä joskus tuollaista sänkyyn pissimistä. Pari kertaa se tapahtui ja olin kamalan nolona, kun mieskin sen tietysti huomasi. Lopetin sitten sen lääkkeen eikä ole sen jälkeen ollut tuollaista. Mutta eihän sulla tainnut nukahtamislääkettä olla? No, johtuu varmaan siitä, että sammut ja nukut liian sikeästi. En kyllä osaa sanoa, miksi se nyt alkoi, mutta suosittelisin kokeilemaan juomisen vähentämistä :) Juot vaikka ennen baariin lähtöä vähän vähemmän ja baarissa välillä jotain alkoholitonta.

Vierailija
11/21 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole epilepsiaa. ap

Vierailija
12/21 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös äiti ja kakkailen silloin tällöin. Kokeile sellaista lääkettä, kuin Tulppax, joka pysäyttää kakan tulon määräajaksi.

Vierailija
13/21 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy lekurilta :)

Vierailija
14/21 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pissailetkos selvinpäin samoista litramääristä? Kun sulkijalihasta epäilit. Et ilmeisesti tahdo uskoa edes vaihto-ehdoksi sitä että kroppasi ei vain kestä samaa määrää alkoholia kuin ennen? Sehän on kuitenkin myrkky.

Vierailija
15/21 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä syytä mutta mullekin kävi opiskeluaikana noin, kun tarpeeksi kauan ryyppäsin säännöllisesti isoja määriä. Alkoi tulla välillä känni-illan jälkeen nukkuessa pissat alle, joskus jopa kakat. Minä tein päätöksen lopettaa kännäämiset, ja se ratkaisi kyseisen ongelman.

Vierailija
16/21 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistit laskevat usein alleen.

Googlasin masennuslääke ja juominen -tiedon englanniksi.

Selkeä neuvo:

"It is recommended that you avoid drinking alcohol while taking this medicine." Lopeta juominen, sanoi Jamppa Tuominen.

Vierailija
17/21 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 23:41"]

Alkoholistit laskevat usein alleen.

Googlasin masennuslääke ja juominen -tiedon englanniksi.

Selkeä neuvo:

"It is recommended that you avoid drinking alcohol while taking this medicine." Lopeta juominen, sanoi Jamppa Tuominen.

[/quote]

Tuosta masislääke ja juominen asiasta... Juomisen lopettaminen on suositeltavaa, koska osalla käyttäjistä alkoholinkäyttö vie tehon masennuslääkkestä. Mitään alle pissaamista tai mitään erityisen vaarallista ei yhteiskäyttö aiheuta.

Vierailija
18/21 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asun Oulaisissa ja kusen sänkyyn aina sähköhammasharjan käytön jälkeen

Vierailija
19/21 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä juo niin paljon. ja miten otat buranaa alkoholin yhteydessä? ajattele terveyttäsi. oireilu näyttää että nyt olet tekemässä väärin, usko kehoasi. toivottavasti kuulet tämän viestin. aseta itsellesi joku tavoite vaikka jos et juo 2 viikkoa palkitset itseäsi jollain vaatteella säästämälläsi rahoilla ja yritä inspiroitua jostain vaikka kirjasta oletko koskaan lukenut Harry Harrisonin west of eden? kerää isoin palapeli, lainaa kirjastosta oppikirjasalkun ja yritä oppia espanjaa, aloita jokapäiväinen treeni kotona joka päivä 15 vatsapunnerrusta. huomast jo viikossa hurjan eron jos kokeilet sitä treeniä. eikä se vie paljon aikaa. 

Vierailija
20/21 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla join 2 siideriä ja 750ml 11% päärynäviiniä, kävin välissä pissalla pari kertaa. Tuostakin määrästä olin taas yöllä pissannut :S viime kuussa join saman verran, siiderin ja päärynäviinin tilalla väkevän päärynäviinin 750ml joka oli 15% ja ei tullut mitään.. En oikein ymmärrä enää, voiko sulkijalihaksessa, vai miksi sitä pidätyslihasta kutsutaan, olla jotenkin heikentynyt tms.? Pitäisikö lääkärin katsoa? Miten tuollaista sitten hoidetaan jos siinä on heikentymistä tms.? AP.