Syy, ettette käy kuntosalilla??
Jokaiselle olisi tervettä käydä ylläpitämässä lihaskuntoaan.
Miksi ette käy? Mikä on tekosyy?
Kommentit (163)
En halua maksaa kenellekään kuntoilusta. Osaan hoitaa kuntoni ilmaiseksikin normivaatteilla ja esim ulkolaitteilla puistoissa ja lenkkipoluilla.
Maksatko?! Elän kädestä suuhun,äskettäin oltiin katkaista sähköt ja nyt pitäisi selvitä puhelinlaskusta. Ei mulla ole varaa kalliisiin kuukausimaksuihin salille.
Harjoittelen mieluummin kotona. Salilla tuli tuloksia, mutta tahti oli liian nopea, että se oli liikaa hermostolle. Teki myös mieli itkeä, se olisi antanut voimaa lisää, jotkuthan ähkivät ja karjuvat. Mutta itkemistä ei pidetä suotavana, enkä kyllä tykkää tehdä sitä muiden edessä.
On muutakin rahanmenoa ja olen työtön. Olen kyllä alkanut nyt treenata kotona, YouTubesta löytyy paljon treenivideoita. On sekin parempi kuin ei mitään.
Fyysinen työ, ei vaan kroppa kestä enempää.
Olen liikuntarajoitteinen, en pystyisi tekemään siellä juurikaan mitään ja tarvitsisin avustajan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kävin salilla opiskellessa kun koulun sali oli opiskelijoille ilmainen. Sittemmin en ole saleilla käynyt ja kylän ainoa sali veloittaa sem 120 euroa kuukausi jäsenyydestä. Se on iso raha pienituloiselle.
Täähän on klassinen paskanpuhuminen, mikä onnistuu vain anonyyminä netissä. Sää voit suoltaa täällä ihan mitä tahansa paskaa vastaukseksi ja kukaan ei voi tietenkään todistaa, että niin ei olisi. Mutta sellaista aluetta ei Suomessa olekaan, missä ei olisi kuin yksi ylihintainen kuntosali. Tuo 120€ salista on lukematta paskaa, kuten vihervasemmisto tapaa sanoa. Tekoälyltä kun kysyin, niin se sanoi että palstamamma on valehteleva aasi. Hän joko puhuu harhaanjohtavasti CrossFit -salista mukamas kuntosalina, tai sitten valehtee ihan muuten vain.
Että siiittä. Sanos Soinin Timo.
Asun yhdessä itäeur suurkaupungissa. Ennen kovidia tykkäsin käydä, kun oli salin asiakkailla yhteishenki, jutustelua, hymyjä, toisten tsemppaamista, kavereita löyty (muista naisista).
Kovidin jälkeen niissä on ollut persoonaton fiilis ja salien sisustuskin on nykyään… teollinen. En tykkää mennä näkeen lisää mutruja naamoja, jotka eivät tervehdi ees, ja musakin nykyään kolkompaa.
Sosiaalisten tilanteiden pelko.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalisten tilanteiden pelko.
Veikkaan, että olet nainen.
Vierailija kirjoitti:
Harjoittelen mieluummin kotona. Salilla tuli tuloksia, mutta tahti oli liian nopea, että se oli liikaa hermostolle. Teki myös mieli itkeä, se olisi antanut voimaa lisää, jotkuthan ähkivät ja karjuvat. Mutta itkemistä ei pidetä suotavana, enkä kyllä tykkää tehdä sitä muiden edessä.
"enkä kyllä tykkää tehdä sitä muiden edessä"
Taidat olla nainen?
Vierailija kirjoitti:
En halua maksaa kenellekään kuntoilusta. Osaan hoitaa kuntoni ilmaiseksikin normivaatteilla ja esim ulkolaitteilla puistoissa ja lenkkipoluilla.
"normivaatteilla"
Mitä erikoisvaatteita luulet kuntosalille tarvitsevasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"normivaatteilla"
Oletko käynyt itse salilla. Kaverini kertovat, että kaikilla naisilla on vimpan päälle hienot treenivaatteet ja itse ovat nimenomaan lopettaneet salireissut vaatteiden taikka tai niiden puutteiden takia.
Ainakin täällä ruuhka-Suomen paikoissa.🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"normivaatteilla"
Oletko käynyt itse salilla. Kaverini kertovat, että kaikilla naisilla on vimpan päälle hienot treenivaatteet ja itse ovat nimenomaan lopettaneet salireissut vaatteiden taikka tai niiden puutteiden takia.
Naiset ovat kyllä mahtavia tekemään jokaisesta asiasta mahdollisimman vaikeaa. Sellaista aivan arkista asiaa ei olekaan, josta nainen ei voisi tehdä ongelmaa. Nyt siis kuntosalillakaan ei voi käydä, kun ei ole tarpeeksi erikoisia vaatteita sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"normivaatteilla"
Naiset ovat kyllä mahtavia tekemään jokaisesta asiasta mahdollisimman vaikeaa. Sellaista aivan arkista asiaa ei olekaan, josta nainen ei voisi tehdä ongelmaa. Nyt siis kuntosalillakaan ei voi käydä, kun ei ole tarpeeksi erikoisia vaatteita sinne.
Tämä lienee syynä, että miksi naisilla ei ole asevelvollisuutta. Jotkut harvat naiset pärjäävät hienosti, mutta ei siitä tulisi mitään, että koko naisten ikäluokalta odotettaisiin, että pärjäisivät armeijassa. Moni ahdistuisi henkihieveriin siellä, kun pitäisi jakaa ahdas tupa kymmenen muun tuntemattoman kanssa, ja alikersantit puhuisivat käskevään sävyyn heti aamuvarhaisesta lähtien.
Salillakäynti on mun mielestä kuolettavan tylsää. Käyn mieluummin ohjatuilla jumppatunneilla.
Koska saan tehdä vain fysioterapeutin antamaa kotijumppaa. Jos menisin omin päin salille siitä olisi enemmän haittaa kuin hyötyä, koska sairauteni vuoksi niveleni rasittuisivat liikaa.
Teen töitä kotoa ja en edes tiedä missä on lähin kuntosali.
Lähimmäklle bussipysäkille on matkaa yli 3 km
Painoin pahimmillaan 115 kiloa ja mun kuntosalilla ovet aukesi, pari vuotta ja parikymmentä kiloa hävisivät, paidat viellä kiristävät hartioista.