Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy, ettette käy kuntosalilla??

Vierailija
26.07.2020 |

Jokaiselle olisi tervettä käydä ylläpitämässä lihaskuntoaan.
Miksi ette käy? Mikä on tekosyy?

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tylsää.

Tarvitsisin siihen koko ajan jonkun viereen pitämään tahtia yllä. Se on niin tylsää touhua että ajatukset lähtee ihan muualle jolloin ei ole tehokasta treeniä.

Olen yrittänyt siis käydä, mutta halvemmallakin pystyy tylsistymään.

Vierailija
82/133 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallista, ei ole varaa.

En osaa käyttää laitteita

Häpeä omaa kroppaa kohtaa (ylipaino)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On typerää luulla että lihaskunnostaan ja ylipäätään kunnostaan ei voi huolehtia muuten kuin käymällä kuntosalilla.

Vierailija
84/133 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään että kuntosali on ainoa liikuntamuoto tässä maailmassa...

Vierailija
85/133 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän tulee ikää sen tärkeämpää lihaskunnon ylläpidosta tulee. Tämä on fakta. Itse käyn kolmesti viikossa salilla, täysin riittävä tahti tähän ikään kun alkaa jo hiljalleen 50 lähestyä. Naiset suosivat pääasiassa laitteilla tehtäviä lihasharjoitteita kun todellisuudessa se tehokkain muoto olisi vapailla painoilla. Ja ei, ette te naiset muutu heti lihaskimpuiksi jos vähän tangosta kiinni otatte. Moni saattaa alitajuisesti ajatella näin. Rohkeasti salille vain :)

Vierailija
86/133 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran kaikille jotka ajaa autolla kuntosalille ähkimään. Kyllä olette niin kuntoilijoita, että.

Vierailija
87/133 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauran kaikille jotka ajaa autolla kuntosalille ähkimään. Kyllä olette niin kuntoilijoita, että.

Jep. Jos harrastat yhtä lajia sinun tulee koko ajan muutenkin liikkua liikkua liikkua tai et oikeasti harrasta liikuntaa.

Minä menen välillä autolla juoksemaankin, kuntoportaisiin autoilen ihan joka kerta. Jos juoksisin sen 12 km portaille ja takaisin virtaa ei jäisi porrastreeniin niin paljon kuin haluan silloin kun tavoite on keskittyä siihen. Ymmärtäisit tämän hyvin jos harrastaisit liikuntaa.

Ihmeellisiä ennakkoluuloja kuntosalista tässä ketjussa. Mä olen aktiivisesti kuntoileva mutten todellakaan fitness mitoissa vaan ylipainon rajalla koska olen vielä parempi syömään kuin liikkumaan. Toki meidän salilla käy muutama joilla ”täydellinen” kroppa mutta enimmäkseen meitä tavallisia ihmisiä.

Kunnon ylläpito on tärkeää mutta ei sali ole ainoa tapa pitää lihaskunnosta huolta. Nytkin olen 3 vko mökillä ja mukana pari kahvakuulaa ja käsipainoja.

Vierailija
88/133 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen kiireinen äiti. Lisäksi pidän kroppani kunnossa mukavammalla tavalla: sauvakävelemällä ja tekemällä niillä lenkeillä lihaskuntoharjoitteita (esim. kyykkyjä) ja venyttelyjä. Mielestäni mukavampaa ja -ajallisesti tehokkaampaa. Lisäksi samalla voi soitella kavereille, joten niihin pitkiin puheluihin ei mene taas muuta aikaa.

Vierailija
89/133 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen erittäin aggressiiviseksi ja määräileväksi pariksi päiväksi salikeikan jälkeen.

Vierailija
90/133 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn lähes joka arkiaamu salilla. Painoa on yli 90kg, vaikka olen enemmän pitkä kuin pätkä niin ylipainoa on reippaasti. Ennen häpesin enkä käynyt, mutta nykyään käyn, koska se on kivaa ja uskokaa tai älkää, minuakin kuitenkin kiinnostaa terveyteni. Käyn myös uimassa nykyään. En jaksa enää olla elämättä 😄. On hauska liikkua ja sitä pitää saada tehdä rauhassa minkä kokoisena vaan.

Minäkin kehtaan käydä uimassa, siellä vain vanhoja ja muita lihavia. Mutta kuntosali ja täydelliset kropat, saliehdottomasti ei.

T. Se BMI 37

Mutta kroppa on muokattavissa, jokainen salilla kävijä varmaan sen ymmärtää. Enkä usko että ketään kiinnostaa muu kun se oma treeni. Kaikilla kuulokkeet päässä ja omaa juttua tekee. Ihmiset on loppupeleissä kuitenkin aika mukavia olentoja. Ja on siellä muitakin isommankin kokoisia, toki vähemmän.

Jos olisi täälläkin lihavien sali, kuten Tampereella, niin varmasti menisin.

T sama BMI 37

Vierailija
91/133 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona. Harmittaa, ettei nyt voi mennä(oma mielipide). Muuten kävisin 2xvko.

Eron huomaa sekä kropassa että jaksamisessa.

Vierailija
92/133 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee paremmat gainit, kun saa palautumisen heti käyntiin eikä tarvitse esim. fillaroida tai kävellä kotiin

Vierailija
93/133 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on se, että uin, pyöräilen, hölkkäilen ja jumppaan kotona. On jo valmiiksi tarpeeksi hyvä kunto.

Vierailija
94/133 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimmälle kuntosalille matkaa 26km. Kulkuyhteydet huonot. Kaikenlisäksi inhoan sisäliikuntaa. Hyötyliikuntaa saan mm. nurmikon ajosta (iso piha-alue + puutarha), lumitöistä,viikatoinnista, puun teosta. Lisäksi pyöräilen, hiihdän (jos on lunta) ja sauvakävelen. Käsipainoja nostelen ( 5 ja 3kg) 2-4krt/vk) tv:a katsellessa.  Niin, ruohonleikkuri on käsintyönnettävä. N 66

Vierailija
95/133 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei kiinnosta mikään kuntosali ja mulla on parempaakin tekemistä

Vierailija
96/133 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen erittäin aggressiiviseksi ja määräileväksi pariksi päiväksi salikeikan jälkeen.

Tee vain se treeni, älä vedä niitä nappeja ja pirtelöitä, mitä ne isot pojat tarjoaa.

Vierailija
97/133 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi syytä:

Laiskuus ja en kehtaa (pitää sisällään esim huono tekniikka monissa liikkeissä, pienehköt painot ja mua hävettää hikoilla muitten edessä +en voi sietää niitä ähkiviä, karjuvia ja hikoilevia salikarjuköriläitä)

Vierailija
98/133 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tylsää! Käyn mielelläni juoksemassa luonnossa ( katsomassa maisemia, nauttimassa raikkaasta ilmasta yms.) ja joogaan. Ne riittää minulle. Paihoittelut jos AP ei hyväksy ;)

Vierailija
99/133 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosali on suljettu koronan vuoksi.

Vierailija
100/133 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa katsella naisia pyllistämässä kireissä trikoissa tai juoksumatolla pomppivia tisuja. Yäk.

Mielummin treenaan kotona 2,5 kilon kahvakuulalla.

t. Silakkamies42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän