Syy, ettette käy kuntosalilla??
Jokaiselle olisi tervettä käydä ylläpitämässä lihaskuntoaan.
Miksi ette käy? Mikä on tekosyy?
Kommentit (133)
Kehonpainotreeniin ei tarvii kuntosalia.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn lähes joka arkiaamu salilla. Painoa on yli 90kg, vaikka olen enemmän pitkä kuin pätkä niin ylipainoa on reippaasti. Ennen häpesin enkä käynyt, mutta nykyään käyn, koska se on kivaa ja uskokaa tai älkää, minuakin kuitenkin kiinnostaa terveyteni. Käyn myös uimassa nykyään. En jaksa enää olla elämättä 😄. On hauska liikkua ja sitä pitää saada tehdä rauhassa minkä kokoisena vaan.
Olen todella ylpeä sinusta! Itse olen hoikka ja silti hävettää välillä käydä salilla. Onhan se vähän kuin täydellisten ihmisten esiintymislava. Hyvä sinä!!!
Se on tylsää. Harrastan mieluummin muuta liikuntaa.
En halua maksaa salijäsenyydestä. Mieluummin lenkkeilen ilmaiseksi.
Se maksaa ja ei kiinnosta mennä sinne hikoilemaan. Ihmiset ahdistavat ja olen erakkoluonne. Tykkään liikkua luonnossa ja koen, että saan hyötyliikunnasta kaiken tarpeellisen.
Nykyajan kotkotuksia, sanoisi mummoni. Oikea p.pesä. kukaan ei pese laitteita. Hiki haisee ja oikea pöpölinko.
Yksikään sivistynyt ihminen ei käynyt salilla ennen 90-lukua, kuin jotkut painonnostajat, jotka söivät mömmöjä ja pää oli sekaisin.
Kaikki kiertivät ne kaukaa, jos sattui olemaan samalla kadunkulmalla.
En ole koskaan käynyt salilla eikä kiinnostakkaan. Lihaskunto ei ole mieleeni, käyn mieluummin kävelemässä ja pyöräilemässä. Jos nyt joskus haluan tehdä lihaskuntoa, teen sitä paljon mieluummin kotona kuin salilla muiden nähden. Lisäksi työni on fyysistä, joten olen sitä kautta saanut paljon lisää voimaa kehooni ja käsivoimatkin ovat kasvaneet.
Koska voin treenata tuloksellisesti kotona lähes ilmaiseksi (hintaa tullut välineiden ostosta ehkä 100 € ja euron kuussa sähköstä, kun seuraan youtuben treenivideoita ja muutenkin etsin netistä treenejä).
Se on kuolettavan tylsää. Parannan lihaskuntoani muilla keinoin.
En keksi syytä, miksi kävisin. Lihaskuntoa voi kehittää muutenkin kuin maksullisesti sisätiloissa.
Treenaan kotona. Miksi maksaisin jostain, jonka voin tehdä ilmaiseksi kotona..
Täällä lihava ja huonokuntoinen ei ole tervetullut salille.
En halua maksaa siitä, minkä voi saada ilmaiseksi😅
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kävin salilla opiskellessa kun koulun sali oli opiskelijoille ilmainen. Sittemmin en ole saleilla käynyt ja kylän ainoa sali veloittaa sem 120 euroa kuukausi jäsenyydestä. Se on iso raha pienituloiselle.
Kuntosalille pääsee kyllä Suomessa halvemmallakin esim Fitnes24Seven 19.90e/kk ja GoGo-Expres 18e/kk.
Miksi ihmeessä kävisin kuntosalilla kun teen päivät talli- ja pihatöitä. Tehkää oikeita töitä niin ei tartte jossain salilla käydä.
Itse tykkään enemmän seksistä naisten kanssa.
Ne on aina jotenkin keinovalaistuja ja muovimattoisia, vähän niinku joku hullujenhuone.
Ymmärrän jos tykkää käydä ryhmäliikunnassa seura-tsempin takia.