Syy, ettette käy kuntosalilla??
Jokaiselle olisi tervettä käydä ylläpitämässä lihaskuntoaan.
Miksi ette käy? Mikä on tekosyy?
Kommentit (133)
En tykkää yhtään lihaskuntoharjoittelusta. Se vain on todella tylsää, ja menee loppua kohden repimiseksi. Joillekin sopii, joillekin ei. PT:n kanssa voisi toimia, mutta aika hinnakasta on sitten.
Mulla on kotona Nintendolle Ring fit adventure-peli, joka on tehokas kuntoilupeli pelillistetyillä ominaisuuksilla. Kannattaa testata jos kotoa löytyy Nintendo Switch, eikä kuntosaleilu nappaa. Tuolla saa tehokkaan ja monipuolisen treenin aikaan. Meni vähän mainospuheeksi mutta menköön..
En ole ikinä ymmärtänyt, miksi joku maksaa satasia vuodessa siitä että käy kuntosalilla. Jos ei ole ammattibodari niin se on turha, kuntoilla voi muutenkin. Olen aina ollut normaalipainoinen ja hyväkuntoinen, koska tykkään liikkua ja olla vahva.
Mikä sun tekosyy on sille, että maksat jostain jonka voisit tehdä ilmaiseksikin?
Mä käyn lähes joka arkiaamu salilla. Painoa on yli 90kg, vaikka olen enemmän pitkä kuin pätkä niin ylipainoa on reippaasti. Ennen häpesin enkä käynyt, mutta nykyään käyn, koska se on kivaa ja uskokaa tai älkää, minuakin kuitenkin kiinnostaa terveyteni. Käyn myös uimassa nykyään. En jaksa enää olla elämättä 😄. On hauska liikkua ja sitä pitää saada tehdä rauhassa minkä kokoisena vaan.
Ei vaan ole mun juttu. Pyöräilen, uin, lenkkeilen, käytän lihaskuntolaitteita ulkosalla ja kahvakuulaa kotona ja joogaan. Saa riittää minulle.
Se maailma ei ole mua varten. En pidä mistään kuntosaliin liittyvästä. Joskus työporukassa joutuu menemään ja siinä on sitten taas joksikin aikaa sitä ällötystä riittävästi. Ahdistava paikka. En pidä mistään muustakaan sisäliikunnasta.
Siellä haisee ja on epämiellyttäviä ihmisiä. Kuntosaliliikunta on järkyttävän tylsää. Lähin sali on 3 km päässä ja siellä käyminen maksaa liikaa. Vapaa-aikaa on vain vähän lasten takia ja mieluummin rehkin vaikka puutarhassa tai liikun luonnossa. En tykkää harrastaa liikuntaa toisten seurassa. Ja jos olisi pakko päästä ähisemään niissä härveleissä, on miehellä jokunen autotallissa ihan ilmaiseksi käytettävissä.
Anna kun arvaan: vain huonoja tekosyitä?
Kuntosalimuidut ovat tämän näköisiä:
Kyllä se motivoi aika lailla näyttää tuolta. Joten salille mars!
En halua maksaa treenaamisesta, kun voin treenata ilmaiseksikin kotona ja ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn lähes joka arkiaamu salilla. Painoa on yli 90kg, vaikka olen enemmän pitkä kuin pätkä niin ylipainoa on reippaasti. Ennen häpesin enkä käynyt, mutta nykyään käyn, koska se on kivaa ja uskokaa tai älkää, minuakin kuitenkin kiinnostaa terveyteni. Käyn myös uimassa nykyään. En jaksa enää olla elämättä 😄. On hauska liikkua ja sitä pitää saada tehdä rauhassa minkä kokoisena vaan.
Minäkin kehtaan käydä uimassa, siellä vain vanhoja ja muita lihavia. Mutta kuntosali ja täydelliset kropat, saliehdottomasti ei.
T. Se BMI 37
Olen heiveröinen enkä jaksa nostaa painavia esineitä.
Riittää kun jaksan kantaa kaksi kertaa 6 pullon satsin Saskiaa Lidlistä.
Koska se on tylsää ja ankeaa. Olen yrittänyt. Kerran käytin smartum-setelini siihen, että ostin 5 kertaa personal trainerilta, koska ajattelin että sitä kautta innostuisin salilla käymisestä. Sain oman saliohjelman, kuntotestin ym. mutta en silti innostunut, joten miksi väkisin yrittää. Harrastan niitä lajeja, joista aidosti pidän.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kävin salilla opiskellessa kun koulun sali oli opiskelijoille ilmainen. Sittemmin en ole saleilla käynyt ja kylän ainoa sali veloittaa sem 120 euroa kuukausi jäsenyydestä. Se on iso raha pienituloiselle.
Missä on näin kallis kuntosali?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kehtaan käydä uimassa, siellä vain vanhoja ja muita lihavia. Mutta kuntosali ja täydelliset kropat, saliehdottomasti ei.
T. Se BMI 37
Mutta kroppa on muokattavissa, jokainen salilla kävijä varmaan sen ymmärtää. Enkä usko että ketään kiinnostaa muu kun se oma treeni. Kaikilla kuulokkeet päässä ja omaa juttua tekee. Ihmiset on loppupeleissä kuitenkin aika mukavia olentoja. Ja on siellä muitakin isommankin kokoisia, toki vähemmän.
Saan treenattua lihaskuntoa kotona omaan tarpeeseeni riittävästi. Salilla olen käynyt aiemmin parin vuoden ajan mutten koskaan innostunut. En pidä saliympäristöstä.
Vierailija kirjoitti:
Kuntosalimuidut ovat tämän näköisiä:
Kyllä se motivoi aika lailla näyttää tuolta. Joten salille mars!
Juu, tissien tilalle tulee tuollaiset pallot kun alkaa käydä salilla.
Käyn n. kerran viikossa kun salilla on hyvä valikoima kaikkia käsipainoja, kahvakuulia ym sälää. Kotiini en sellaisia halua ostaa eikä olisi tilaakaan. Kertamaksu salille 2,8e (Helsingin liikuntaviraston ylläpitämä) eli mielestäni erittäin edullinen. En tykkää siellä käymisestä mutta ikää alkaa olla jo sen verran paljon että lihasmassasta on yritettävä pitää kaikin keinoin kiinni.
Lähimpään kuntosaliin on matkaa 24km, kun asun niin kaukana kaikesta. En ehdi ja on kallista. Kotona on painot ja treenaan niillä. Tosin nyt on olkapää niin kipeä etten voi.
korona. asun pääkaupunkiseudulla.