Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero vai ei

Vierailija
26.07.2020 |

Ikuinen kysymys. 10 vuotta suhdetta takana, turvallinen, helppo suhde. Toisaalta veri vetäisi vielä seikkailemaan kun olen nuori. En halua sitten 50-vuotiaana hävetä ryppyjä miesten edessä ja nyt haluan nuoria ja komeita miehiä. Suhteessa ei ole mitään vikaa, en vain ole erityisen innoissani siitä, mies on enemmänkin kämppis.

N29

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun kaiman Tindertreffit kesti 24 minuuttia. Neljä minuuttia ensitapaamisesta pääsi pukille. Viikossa jätkällä oli 6 Tindernaista. Jätä miehesi ja mun kaverin Tindernaislistalle. Tindermiestä tarttee katella max. 2 tuntia ja uutta miestä kehiin. Miehet voi testata ja kadota kuin pieru Saharaan. 

Vierailija
22/24 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jättäisit hyvän ja turvallisen miehen? Ymmärrätkö, mikä aarre sulla on? Et välttämättä koskaan enää löydä toista samanlaista.

Miksi aloittajan pitäisi olla miehen kanssa väkisin, joka ei tunnu lainkaan sopivalta? Sellainen ei tee yhtään hyvää. Seksisuhteet eivät kannata, koska on tautiriski, ihailua saa muutenkin.

"Ööö" Onkohan minulla ymmärryksessäni vikaa kun en omassa sinkkukuplassani tajua kun kirjoiit, suoralainaus  "miksi Ap:n piäsi olla miehen kanssa väksin, joka ei tunnu lainkaan sopivalle? Sellainen ei ee lainkaan hyvää?"

No samaa mieltä olen että suhde, jossa kumppani ei tunnu lainkaan sopivalta, niin kumppani on sellainen, josta minäkin saattaisin, jopa suurella todennäköisyydellä erota.

Mutta mitä Ap sitten mahtoi tarkoittaa avauksessaan, kun hän kirjoitti: suhteessa ei ole mitään eriyistä vikaa, mitä nyt ei ole erityisen innosunu siitä.

Yhteistä suhdetta miehen akana kuitenkin jo kymmenen vuotta. - Mitähän sitä pitäsi miehen tehdä, että Ap olisi tyytyväinen?  - Harrastaa mielikuvituksellisempaa seksiä? Käyttäytyä vähemmän ennala arvattavasti?

Mitä Ap itse tekee suhteensa ja kumppaninsa tyydyttämiseksi? Siis kai jotain muutakin kuin haaveksii vapaasta suhteesta että saisi hässiä miten tykkää  ja unelmoi nuoremmista kolleista (Siinä kuin moni mies kumppaniaan nuoremmista). Ja samalla pelkää vanhentumista kun itse tuntona on ilm kiinni siiä, että huomaavatko miehet kun itselle tulee ryppyjä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, itsellä varmasti vaikuttaa se että olen ollut koko ikäni suhteessa 16-vuotiaasta asti. Vaihdoin lennosta miestä parin vuoden jälkeen ja tässä ollaan.

Ap

Olen jo kauan kannattanut lakia, että jokaisen pitäisi elää tietty aika AIKUISENA yksin sekä kokeilla erilaisia suhteita ennen kuin saa ryhtyä vakavaan parisuhteeseen ja lisääntymään. Ei nykyaikana lapsena aloitetuilla suhteilla ole mitään edellytystä kestää, kun ei ole pakko esim. taloudellisista syistä jäädä huonoon suhteeseen (toki jotkut tämänkin yksin olemisen pelossa valitsee).

Vierailija
24/24 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, itsellä varmasti vaikuttaa se että olen ollut koko ikäni suhteessa 16-vuotiaasta asti. Vaihdoin lennosta miestä parin vuoden jälkeen ja tässä ollaan.

Ap

Olen jo kauan kannattanut lakia, että jokaisen pitäisi elää tietty aika AIKUISENA yksin sekä kokeilla erilaisia suhteita ennen kuin saa ryhtyä vakavaan parisuhteeseen ja lisääntymään. Ei nykyaikana lapsena aloitetuilla suhteilla ole mitään edellytystä kestää, kun ei ole pakko esim. taloudellisista syistä jäädä huonoon suhteeseen (toki jotkut tämänkin yksin olemisen pelossa valitsee).

Milloin uo nykyaika alkoi?

T. Samassa ja toistaiseksi ainoassa parsuhteessa vuodesta 1997 . - Kumppanin tavatessani 1. kerran olin 17 vuotias.  Vuotta myöhemmin muutimme yhteen  ja aloitimme ahoillamme yliopisto-opinnot.   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi