Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero vai ei

Vierailija
26.07.2020 |

Ikuinen kysymys. 10 vuotta suhdetta takana, turvallinen, helppo suhde. Toisaalta veri vetäisi vielä seikkailemaan kun olen nuori. En halua sitten 50-vuotiaana hävetä ryppyjä miesten edessä ja nyt haluan nuoria ja komeita miehiä. Suhteessa ei ole mitään vikaa, en vain ole erityisen innoissani siitä, mies on enemmänkin kämppis.

N29

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ero nyt vai sitten kun olet 50? Vai siis miten tämä ryppyjen häpeäminen miesten edessä 50-vuotiaana liittyy asiaan?

Vierailija
2/24 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai eroat. Ajatuskin siitä että pitäisi seurustella saati asua jonkun kanssa "josta en ole erityisen innoissani" on kamala. Yksinolo on perustila.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/24 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko avoin suhde mahdollinen?

Vierailija
4/24 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ap pää kuntoon, ettei vanhempanakaan tarvitse jarrutella, ei edes satavuotiaana.

Vierailija
5/24 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero. Kämppissuhde ei ole mikään parisuhde.

Vierailija
6/24 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui sanoa että meillä on lapsi, minkä takia en kovin heppoisesti heittäisi tätä suhdetta menemään.

Ap

Vierailija
7/24 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä30268 kirjoitti:

Onko avoin suhde mahdollinen?

Olen ehdottanut tätä miehelle, ei käynyt missään nimessä. Kai pelkää ettei itsellään olisi vientiä. Ja on erittäin uskollinen muutenkin eikä kuulemma halua jakaa minua.

Ap

Vierailija
8/24 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jättäisit hyvän ja turvallisen miehen? Ymmärrätkö, mikä aarre sulla on? Et välttämättä koskaan enää löydä toista samanlaista.

Vierailija
9/24 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus.. Mien ihminen osaakin aina haaveilla ja unelmoida siiä, miä hänellä ei ole. - Itse en ole eläessäni ollut parisuhteessa ja olen jo kolmenkymmen ikävuoden rajapyykin ohittanut. En ajattele, mitä joku mies (tai nainen) ajattelee rypyistäni. Olen oppinut iloitsemaan ja nauttimaan sinkkuudestani.

Ymmärrän, etä jos on ollu vuosia parisuhteessa, niin kyllä sitä varmasti joskus käy mielessä, että entä jos olisikin yksin (sinkkuna) ja vapaa.

Mutta miten paljon kumppani nyt sitten rajoittaa olemasta vapaa? - En tiedä.

Sen kuitenkin tiedän omasta kokemuksesani, että ei se kumppanin uuden tai sen aivan ensimmäsien hyvän ja luotettavan kumppanin löytäminen ole aina helppoa.

Ei ainakaan kaikille meille. Ei vaikka ei olisi sen paremmin ryppyjä kuin vaikka ylipainoakaan, joka monesti on nostettu syyksi sille miksi ei naisena saa kumppania.  Ja tietysti on myös nirso kuin ei ihan kuka hyvänsä miekkonen miellytä, niin paljoa, että olisi valmis ja ennen kaikkea halukas parisuhteeseen.        

Vierailija
10/24 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, itsellä varmasti vaikuttaa se että olen ollut koko ikäni suhteessa 16-vuotiaasta asti. Vaihdoin lennosta miestä parin vuoden jälkeen ja tässä ollaan.

Ap

Vierailija
11/24 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ruoho ei ole vihreämpää aidan takana. Deittimarkkinat on ihan hirveät ja ydinperhettä et saa takaisin ikinä. Mielummin kannattaisi yrittää herättää kipinä uudestaan.

Vierailija
12/24 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen suomalaishuorra. 

Vierailija
13/24 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, itsellä varmasti vaikuttaa se että olen ollut koko ikäni suhteessa 16-vuotiaasta asti. Vaihdoin lennosta miestä parin vuoden jälkeen ja tässä ollaan.

Ap

Outoa mutta en yllätyksekseni koe ny lainkaa oloani kaeelliseksi, vaikka monta kertaa olen kokenut ja tuntenut mm. kateutta ja muita ei niin miellytäviä tunteita samalla kun olen haaveillut ja unnelmoinut sen oman kumpapnini ja  rakkaani kohtaamisesta ja löytämisestä...

T. Se edellä kirjoittanut "9"  / Yli 30 vuotais ikisinkku.  

Vierailija
14/24 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero.

Vierailija
15/24 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jättäisit hyvän ja turvallisen miehen? Ymmärrätkö, mikä aarre sulla on? Et välttämättä koskaan enää löydä toista samanlaista.

En ole puolesta tai vastaan yhtään mitään, mutta joillekin sopii parhaiten elämä "vapaana". "Vapaus" pitää kylläkin määritellä itse, se ei tarkoita jokaiselle samoja juttuja.

Vierailija
16/24 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veri vetää seikkailemaan ja tulevien ryppyjen häpeäminen pelottaa, siinä ei paljon mies, lapsi, perhe tai muukaan paina. Eroa vaan, steingit jalkaan ja kartsalle seikkailemaan! Mikään ei voimauta enempää kuin 1000 eri ukon nusauttaminen!

Vierailija
17/24 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et eroa jos mies on hyvä ja teillä kaikki asiat hyvin! Se on ihan karseeta kuunnella ja katsoa sitä lapsen tuskaa eron jälkeen, uuden luotettavan ja sopivan kumppanin löytäminen deittimarkkinoilta supervaikeaa tässä iässä (40-vuotiaana muita eronneita vanhempia on enemmän, meitä kolmekymppisiä ei ja suhteet lapsettomien kanssa on haastavia). Irtoseksiä, sitä kyllä saa eron jälkeen jos sellainen kiinnostaa. Itseäni ei pätkääkään, mutta kohta ehkä pakko joku sellainen virittää kun ei sitä kumppania löydy ja olen ollut ilman seksiä 4vuotta.

Itse en olisi ikinä eronnut ellei olisi ollut pakko, olin pettävän ja valehtelevan miehen kanssa lopun 5 vuotta hampaat irvessä, kun se ero oli niin vastenmielinen ajatus. Ja vaikeaa on ollut eron jälkeen, vaikka toki parempi kuin exän kanssa.

T. N30

18/24 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa seikkailla millään muulla tavalla, vain seksiseikkailut uusien kumppaneiden kanssa kiinnostaa?

Vierailija
19/24 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Eroa. 2. Kumpikin ehtii löytää vielä uutta elämäänsä. 3. Ehkä se oli alunperin "väärä", oikeaan ei kyllästy että on kämppis tunne. Vaikka pitkissä suhteissa on erilaisia tuntemuksia. 

Vierailija
20/24 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloittajan pitäisi olla miehen kanssa väkisin, joka ei tunnu lainkaan sopivalta? Sellainen ei tee yhtään hyvää. Seksisuhteet eivät kannata, koska on tautiriski, ihailua saa muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä