Mä olen tekemässä jotain tosi outoa ja pelottavaa.
Mua on joskus yksi henkilö menneisyydestä -ei niin kovin kauan sitten- satuttanut niin henkisesti kuin fyysisestikin. Mä mietin asiaa vielä melko usein ja se tulee uniinikin. Se taas aiheuttaa kitkaa mun nykyisessä parisuhteessani. Henkilö on sitä omalla tavallaan pyytänyt anteeksi, mutta en tiedä, mitkä tarkoitusperät anteeksipyynnössä oli. Mun terapeuttini on kehottanut mua kohtaamaan nyt se henkilö ja kertomaan, mitä hän teki, mitä teko aiheutti ja miltä minusta nyt tuntuu. Minun pitäisi jättää se asia sen henkilön kannettavaksi ja kävellä pois vapaana siitä. Mutta toimiiko se? Onko se vain seremonia? Voiko vanha asia sittenkin vahvistua eikä jääkään kokonaan taakse. Näitä mä mietin puhelin kädessä -lähetänkö viestin vai ei.
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 02:51"]
Kuka helv... on Muru??
[/quote] Muru aloitti tarinansa kertominen täällä huhtikuussa 2012. Hiukan yksinkertainen bimbo, joka anutii huomiosta av-palstalla.
Tuota, miten ap liittyy mitenkään mihinkään aiempaan tarinaan? Sekoitattekohan nyt omia "päätelmiänne" todellisuuteen?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 10:50"]
Tuota, miten ap liittyy mitenkään mihinkään aiempaan tarinaan? Sekoitattekohan nyt omia "päätelmiänne" todellisuuteen?
[/quote] Murun tarina ei liity todellisuuteen mitenkään.
veikkaan, että oikea ap on kadonnut täältä jo ajat sitten. Sekopäiset av-mammat kuvittelee nyt ihan omiaan ja ap ei jaksanut enää kirjoitella kun meni koko ketju pilalle noilla MURU arvauksilla. Ap:n ongelma oli selvästi ihan muu, ehkä joku insestijuttu? Ja hän haluaa sanoa hyväksikäyttäjälle miltä hänestä tuntuu. Terapeutin ohjekin kuulosti ihan fiksulta. AV-mammat pilaa kaikki ketjut täällä!
Ai, insestin uhri ei pitäisi pahantekijäänsä vaarallisena (ap sanoi, ettei pelkää) ja lähtisi tämän luo tekstiviestin perusteella?
Moi. On tuossa oma järkensä - tämmöinen asiasta kirjoittaminen nimittäin on yksi keino hallita tällaisia ikäviä asioita (en nyt tarkemmin tiedä mitä, enkä tiedä onko väliäkään). Mutta joskus auttaa, että kirjoittaa kirjeen tällaiselle "ystävälle", mutta ei sitten sen ihmeemmin kirjettä mihinkään lähettele. Kokeile sitä keinoa?
Ylööös, miten asia eteni? Eikä mitään tietoa kuka on Muru mutta enivei..
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 23:55"]
Kirjoita kirje. Sitten kun olet saanut kaiken paperille niin voit miettiä haluatko lähettää/antaa kirjeen.
[/quote]
Ap:han meni tänään tapaamaan sitä tyyppiä.