Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä ok pitää koiraa vapaana taloyhtiön yhteispihalla?

Vierailija
06.08.2013 |

perustelut?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan.

Vierailija
2/7 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Koiraa saa pitää vapaana yksityialueella (sinun) tai koirapuistossa. Jos koira on hyvin koulutettu ja seuraa sinua kuin hai laivaa, eikä lähdte yhtäkkiä oravan perään, haistele ohikulkevan hameen helmaa, niin voisit saada luvan pitää sitä irrallaan sinun rinnallasi.  =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään koska se saattaa pissiä/ kakkia väärään paikkaan tai pelottaa ihmisiä jotka pelkäävät koiria. Sitä paitsi se on laissa kielletty!

t. tuore koiran´omistaja itsekin joka pitää koiraa vapaana oman talonsa pihassa

Vierailija
4/7 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään! Joukossa on aina joku pieni tai iso, jolla on ollut epämiellyttäviä kokemuksia koirista ja pelkää. Vaikka koira olisi miten koulutettu tahansa, se on kuitenkin vain arvaamaton eläin, joka saattaa reagoida yllättävästi ärsykkeeseen. "Meidän Musti on niin kiltti eikä se tee kenellekään mitään pahaa" on hyvin tuttu lausahdus. Koira on kiltti niin kauan kuin sen näkö- tai kuulopuurissä ei ole mitaan sitä ärsyttävää.

Vierailija
5/7 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat eivät saa olla taajamassa irti muuten kuin koirapuistossa ja yksityisillä pihoilla, johan sen järjestyslakikin sanoo. Käytännössä useat ihmiset ajattelevat että heidän sesulinsa on niin hyvin koulutettu ja kaikkien mielestä maailman suloisin otus jolla on oikeus kulkea vapaana missä vaan.

Varsinkin pienet chihut juoksevat vapaina ja kakkivat minne sattuu. Olen kyllä nähnyt ison rotweilerinkin irti tässä lähistöllä, ja kun siinä lasten kanssa kulkiessa sanoin hänelle että pitäisi koiransa kytkettynä, niin se ilmeisen pienimunainen koiranomistaja alkoi aukoa mulle päätään.. Itse en voi luottaa vieraisiin koiriin ja varsinkin isot vartio-poliisi-tappelukoirarodut vapaina saavat minulta karvat pystyyn. Näin meillä Espoossa.

Vierailija
6/7 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu koirasta. Joku hellyttävä, omiin jalkoihinsa kompuroiva pörröinen pentu varmaan menisi, mutta aikuista koiraa en pitäisi. Syyt lueteltu yllä.

Vierailija
7/7 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa. Mä en osaa olla koirien kanssa, joten hirvistyisin moisesta vapaasta otuksesta. Koska kerran sellainen kävi mun ponnarin kimppuun, kun penkillä laittelin ponnaria. Hyökkäsi vaan takaapäin ja roikkui tukassa. Pelästyin hyvin paljon (eli perkeleesti).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi