Minkälaisen yllätyksen ja lahjan haluaisit 25-vuotis hääpäivänä?
Meillä tulee ensi viikolla 25 vuotta täyteen ja vasta nyt havahduin juhlaan. Mitä kannattaisi hankkia?
Kommentit (25)
Matka kelpaa aina. Joku viinialue olisi kiva, edim Loiren laaksossa en ole ollut
10v häälahjaksi sain pitkän vkl Roomassa. Matkustamme paljon muutenkin mutta en ikinä kyllästy siihen. Harmi että korona rajoittaa.
Emme muuten lahjo toisiamme kuin " pyöreinä" vuosina
Meillä on usein ollut tapana tehdä joku pieni reissu hääpäivien juhlistamiseksi. Ei mitään suureellista, mutta on käyty Virossa, Latviassa, Liettuassa, kerran Holmenkollenilla patikoimassa.
Äitienpäiväksi olen joskus toivonut jotain. Kerran toivoin oksasilppuria. Kerran pientä vintage-asuntovaunua. Sellaiset lahjat minua ilahduttavat. No joskus on tullut ihan tarpeeseen miehen antama usean kerran lahjakortti hierojalle tai fyssarille, mutta koruja, hajuvesiä tai kylpylälomia minulle ei tarvitse antaa. Sen mies tietääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yleensä käytännöllisten lahjojen ystävä, mutta hääpäiväksi toivoisin lahjaksi hotelliyötä illallisineen ja lahjaksi korun, yöpuvun tms. perinteisen romanttista. Ja kukkia ehdottomasti.
Meillä on 20 v hääpäivä ensi viikolla. Hotelliyö luvassa.
On jo 31. hääpäivä vietetty, ja kyllä tuohtuisin YÖPUVUSTA! Ihan minään lahjana.
Ketä kiinnostaa?
Oi joi kun olisi ihana päästä reissuun. Mullakin tulossa pian 20v hääpäivä. Haaveilen reissusta mutta sellaista ei vaan tule, meillä ei ole ketään kuka ottaisi lapsia hoitoon (pieniä lapsia vielä). Emme ole 13vuoteen olleet koskaan kaksin missään koska meillä ei ole ketään kuka hoitaisi yön yli (päiväsaikaan vanhin lapsi voi hetken katsoa pienempiä).
Mun haave hääpäivälahjasta olisi yksi lapsivapaa yö, mutta se ei kyllä toteudu, tässä pitäjässä ei saa rahallakaan yön yli hoitajaa (mll hoitaa kyllä mutta vain päiväaikaan).
Mutta JOS ei ole huutava pula kahdenkeskisestä ajasta niin hääpäivälahja voisi olla myös joku hyvä hankinta. Hyvä toki vaihtelee ihmisittäin. Mulle ”hyvä” olisi vaikka uudet kalliit retkeilyvaatteet, laskuvarjohyppykurssi, personal trainer paketti, 20 kerran sarjalippu hot joogaan tai reissu yksin keski-euroopan sotahistoriakohteisiin.
Jollekulle muulle se voisi olla timanttisormus, sarjakortti kauneushoitolaan, hemmottelu-spa-päivä, etelänmatka.
Onnittelut 25v hääpäivästä! Se on jo saavutus näinä aikoina!
Tahtoisin viettää hotelliyön samassa hotellissa kuin meidän hääyö oli. Ensin vähän shamppanjaa, sitten hyvä illallinen viinin kera. voisimme käydä kylpyammeessa miehen kanssa. Sitten lahjaksi toivoidin Chanel 5 hajuveden. Tietenkin nukkuisin Chanel 5 ihollsni hotellin sängyssä. Hotelliaamiainen.
Koruja en tarvitse lahjaksi. Mutta tuo hajuvesi olisi kiva. tai uudet pitsiset alushousut ja rintaliivit.