Oletko huomannut, miten narsistilla on kummallinen ”aura”, energia. Ei tee mieli istua viereen, kovin lähelle
Tunnen pari tapausta ja molemmissa tämä sama fiilis.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiehtoo se hermostunut ja kilpailullinen tunnelma, jota he huokuu.
Missä tapaat noin paljon narsisteja? Kun siis itse olen bongannut niitä vasta monen vuoden läheisen ystävystymisen jälkeen, vaikka tunnen pinnallisesti paljon ihmisiä. Ja ovat he edelleen kavereitani, tosin tiettyä emotionaalista etäisyyttä pidän itseni suojelemiseksi. Ei pinnallisia tuttuja pysty narsisteiksi arvioimaan käytännössä mitenkään.
Noin paljon? enhän mä kertonut mitään siitä, että kuinka monta tunnen.
Vierailija kirjoitti:
Sarjamurhaajan lapsi kertoi tietäneensä etukäteen, kun isä oli tulossa tulossa. Sitä edelsi jokin epämiellyttävä tunnelma. Olisiko niin, että demonit kulkivat mukana yllyttämässä tappamaan lisää, niin niistä.
Olen kuullut samanlaisen jutun, että lapsi aistii kun (vaikea ja pelottava) isä tulee kotiin. Olisi kyllä kiinnostava tietää tästä ilmiöstä lisää.
Olen. Sen aistii, mutta sitä ei välttämättä tajua ennenkuin kyseinen henkilö myös alkaa käyttäytymään narsistin tapaan. Energia on yleensä painostava, ahdistava ja levoton. Omat voimat palaa loppuun pian.
Keskustelussa ei ole kyse koirista, ei myöskään narsistin TUNNISTAMISESTA viereen istumalla.
Kaikkea hyvää sulle, keskustelu vaan lähti väärille urille..
Ap