Oletko huomannut, miten narsistilla on kummallinen ”aura”, energia. Ei tee mieli istua viereen, kovin lähelle
Tunnen pari tapausta ja molemmissa tämä sama fiilis.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
En usko, että moista auraa on olemassa ellei itse siihen usko. Ja jos uskoo, niin ei ole kovinkaan valaistunut ihminen. Rauhoitu ja päästä irti ajatuksistasi, ja lopeta selitysten etsiminen.
Jumiuduit siis tuohon yhteen sanaan.
Sulle ei tule erilainen fiilis eri ihmisistä?
Mitäpä jos päästäisit itse irti omista kaavoistasi?
Ap
Nykyään tulee vain kylmät väreet ja ällötys.
En tiedä onko se aura vai mikä, mutta kyllä narsistien ja mieleltään pahojen ihmisten kohdalla syntyy kylmiä väreitä ja haluaa ottaa etäisyyttä. Ja oli se paha ihminen miten kaunis tai hyvä kroppainen tai ystävällinen tahansa.
Pahuus huokuu jopa joidenkin kirjoituksista.
Tieteessä ei ole näkyvissä mitään psyykkistä energiaa joka säteilee selkärangasta päähän, ellei se ole sinun oma pääsi. Kaikissa ihmisissä on hyvää ja pahaa, sen kuulee sanoista tai näkee teoista.
Jos narsistin voisi tunnistaa istumalla vieressä, niin se olisi sensaatio.
Kyllä ainakin negatiivisen energian aistii, nousee käsikarvat pystyyn ja loppuu melkein happi..
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko se aura vai mikä, mutta kyllä narsistien ja mieleltään pahojen ihmisten kohdalla syntyy kylmiä väreitä ja haluaa ottaa etäisyyttä. Ja oli se paha ihminen miten kaunis tai hyvä kroppainen tai ystävällinen tahansa.
Pahuus huokuu jopa joidenkin kirjoituksista.
Miten määritellään hyvä ja paha? Mitä on pahuus?
Aistitko myös kun aamiaiskanamuna on valmis, vai oletatko sen olevan valmis?
Vierailija kirjoitti:
Tieteessä ei ole näkyvissä mitään psyykkistä energiaa joka säteilee selkärangasta päähän, ellei se ole sinun oma pääsi. Kaikissa ihmisissä on hyvää ja pahaa, sen kuulee sanoista tai näkee teoista.
Äläs nyt, viimeksi mammat osasivat tunnistaa narsistin silmistä.
Vierailija kirjoitti:
Tiede ei ole mikään kaikkitietävä asia, vaikka moni kaltaisesi tiedeuskovainen siihen narahtaakin. Olette vain vaihtaneet uskonnosta toiseen, ettekä käsitä tieteen tutkivan maailmaa olematta mikään profetia.
Ainakin näillä narsistien bongaajilla on yleensä ne kaikkein ilkeimmät ja myrkyllisimmät aloitukset tällä palstalla. :/ Sekä aggressiivisimmat kommentit kaikille niille, jotka uskaltavatkin kyseenalaistaa mitään heidän kommenteistaan.
Enää ei saa haukkua niillä vanhan ajan haukkumasanoilla, niin kaikkia vähän erilaisia haukutaan nyt sitten narsisteiksi. Ei tarvitse istua edes samaan pöytään koulun ruokalassa, kun tuolla istuu se outo, vähän erikoinen "narsisti". Asiat pysyy, käsitteet vaihtuvat.
Joistain ihmisistä on syntynyt vuosien varrella jotenkin hyytävä ensivaikutelma ja kyllä ne tyyliin 9 kertaa 10:stä ovat osoittautuneet tavalla tai toisella kauheiksi. Sitä en sitten tiedä että mikä riittää narsistisen persoonallisuushäiriön diagnoosiin, eikä se ole minun asianikaan. Mutta tosiaan joskus sitä vaan huomaa heti että tuosta ihmisestä kannattaa pysyä niin etäällä kuin voi.
Näiden ihmisten pelkkä läsnäolo jättää jäljen.
MOT kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiede ei ole mikään kaikkitietävä asia, vaikka moni kaltaisesi tiedeuskovainen siihen narahtaakin. Olette vain vaihtaneet uskonnosta toiseen, ettekä käsitä tieteen tutkivan maailmaa olematta mikään profetia.
Vaikka tiede ei ole kaikkitietävä, se ei tarkoita, että olisi jotain mystisiä energioita, auroja tai värähtelyitä, joiden perusteella voi vain vieressä seisomalla suorittaa psykiatrisen mielenterveysdiagnoosin.
Tai jos joku teistä voi, James Randilla olisi miljoona odottamassa, kunhan todistatte tuon kyvyn toimivaksi.
Kyllä heidät tunnistaa kun tietää mitä merkkejä tarkkailla.
Kylmyys huokuu kauas, vaikka narsisti röhönauraisikin tyypilliseen tapaansa.
Läpitunkeva katse (tästähän on vissiin täällä puhuttukin).
Silmistä näkee että vaikka henkilö on selvästi treenannut tuijotustaan, sisällä ei ole ketään kotona.
Ei lainkaan pehmeyttä, ei lämpöä.
Tavallisten tunnereaktioiden ja toimintatapojen jäljittelyä.
Lähes aina jotenkin levoton, tuskainen, vauhko (parisuhteessa, kun näkee läheltä).
Julkisesti keskivertoa huolitellumpi, pilkallinen ja omahyväinen ilme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahuus huokuu jopa joidenkin kirjoituksista.Miten määritellään hyvä ja paha? Mitä on pahuus?
Pahuus =
ilkeys, pahansuopaisuus, empatiakyvyttömyys, epäystävällisyys, ahneus, ylenkatsominen, toisen vähättely, alistaminen, arvostuksen ja kunnioituksen puute, epäluottamus jne.
Ja hyvyys on näiden vastakohta.
Vierailija kirjoitti:
Minua kammottavat paljon enemmän kyökkidiagnooseja "auran" perusteella jakelevat ämmät kuten ap. Sori, mutta aloituksesi on ilkeä ja typerä.
Vääristelet asiaa. Kukaan ei ole edes väittänyt tuollaista.
En kyllä eksäni ensimmäistä kertaa tavatessani aistinut mitään negatiivisia auroja, päin vastoin. Hän veti minua puoleensa kuin magneetti kaikin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Minua kammottavat paljon enemmän kyökkidiagnooseja "auran" perusteella jakelevat ämmät kuten ap. Sori, mutta aloituksesi on ilkeä ja typerä.
Olen samaa mieltä. Joku "aura" on sitten tekosyy sille, että jotain sitten saavat porukalla hyljeksiä ja kiusata ihan vapaasti. Voidaankin miettiä, kenellä se kaikkein hirvein "aura" tällaisessa kuviossa loppujen lopuksi on?
En usko, että moista auraa on olemassa ellei itse siihen usko. Ja jos uskoo, niin ei ole kovinkaan valaistunut ihminen. Rauhoitu ja päästä irti ajatuksistasi, ja lopeta selitysten etsiminen.