Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain eilen s-kaupasta ylijäämäpalautusta 98 euroa. Jos olisin asioinut k-marketeissa olisi palautus mennyt kauppiaiden lihaviin taskuihin

Vierailija
25.07.2020 |

Kyllä s-kaupoissa asioiminen kannattaa.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin trollit ja muut mölisijät. Tässä teille suora lainaus s-kanavan omilta sivuilta.

Esimerkki

Olet viime vuonna ostanut yhteensä S-ryhmän ja yhteistyökumppaneiden toimipaikoista 5015 eurolla. Oman osuuskauppasi ostojen osuus on 3450 €. Osuuskauppasi edustajisto on päättänyt maksaa viime vuodelta ylijäämänpalautusta 1,5 %. Näin ollen omalle S-Tilillesi ilmestyy loppukeväällä 1,5 % x 3450 € eli 51,75 €.

https://www.s-kanava.fi/asiakasomistaja/artikkeli/osuusmaksu-on-sijoitu…

Eli tuon laskukaavan mukaan olen käyttänyt vajaa 10000 euroa vuodessa kyseiseen kauppaketjuun eli 833 euroa kuukaudessa ja koska olen työssä käyvä ihminen niin minulla on siihen jopa varaa.

AP

Vierailija
42/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ylijäämäpalautus?

Mä saan bonusta n. 1€ kuukaudessa. Asun yksin.

Jos olet maksanut sen 100€ osuusmaksun, saatat saada osuusmaksun korkoa ja ylijäämänpalautusta kerran vuodessa riippuen, mitä paikallinen osuuskunta päättää jakaa. Sen kuukausibonuksen lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa. Koska kuulun kymen seudun osuuskauppaan niin saankin juuri tarkastetun tiedon mukaan 2,5% ylijäämäpalautuksen.

"Kymen Seudun Osuuskaupan edustajisto päätti 17.6.2020 pidetyssä varsinaisessa kevätkokouksessa hallituksen esityksen mukaisesti, jakaa asiakasomistajilleen ylijäämänpalautusta vuodelta 2019.

Ylijäämänpalautusta maksetaan 6,3 miljoonaa euroa. Asiakasomistajat saavat 2,5 % rahaa takaisin niistä bonusostoista, jotka he ovat KSO:n toimipaikoista vuoden 2019 aikana tehneet.

Ylijäämänpalautus maksetaan KSO:n asiakasomistajien S-Pankin tileille perjantaina 24.7.2020."

https://kymenseudunosuuskauppa.fi/tietoa-meista/kso-ylijaamanpalautus/

Vierailija kirjoitti:

Noniin trollit ja muut mölisijät. Tässä teille suora lainaus s-kanavan omilta sivuilta.

Esimerkki

Olet viime vuonna ostanut yhteensä S-ryhmän ja yhteistyökumppaneiden toimipaikoista 5015 eurolla. Oman osuuskauppasi ostojen osuus on 3450 €. Osuuskauppasi edustajisto on päättänyt maksaa viime vuodelta ylijäämänpalautusta 1,5 %. Näin ollen omalle S-Tilillesi ilmestyy loppukeväällä 1,5 % x 3450 € eli 51,75 €.

https://www.s-kanava.fi/asiakasomistaja/artikkeli/osuusmaksu-on-sijoitu…

Eli tuon laskukaavan mukaan olen käyttänyt vajaa 10000 euroa vuodessa kyseiseen kauppaketjuun eli 833 euroa kuukaudessa ja koska olen työssä käyvä ihminen niin minulla on siihen jopa varaa.

AP

Vierailija
44/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ylijäämäpalautus?

Mä saan bonusta n. 1€ kuukaudessa. Asun yksin.

Et varmaan paljon ostele S-ryhmän kaupoista. KSO maksoi eilen ylijäämäpalautusta viime vuoden ostoista 2,5%. Meillä iso perhe eikä paikkakunnalla ole kuin S-kauppa. Bonusta tulee 100-150/kk.

En, pakko elää tulojen mukaan.

Vierailija
45/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupoissa on tutkimuksen mukaan selkeästi kallein ruokakori ja ylijäämäpalautukset????? Sun rakas kauppiaasi pitää ne itsellään. 😂

Vierailija kirjoitti:

Maksoit ne etukäteen korkeampina hintoina. Kuvitteletko että kauppias hyvää hyvyyttään sulle lahjoittaa rahaa? Se on saanut sut koukutettua näillä näennäisetuuksilla.

Vierailija
46/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmä höynää idiootteja kuluttamaan rahansa S-ryhmän lihaviin taskuihin. Saat kuluttaa tonnin kuukaudessa S-ryhmälle, jotta saat 50€ takaisin, mutta esim 300 Euron kuukausikulutuksella et saa takaisin kuin muutaman euron. Idiootithan siinä palkitaan, mutta vain rahojensa menetyksellä.

Vierailija
47/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksineläjä ostaa alle 200 eurolla kuussa ruokaa, joten bonus on 1%. Sama ero kuin 0,99€ ja 1,00€ maksavilla leipäpaketeilla. Hintoja vertailemalla säästää, ei bonuksilla.

Vierailija
48/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tuli vähän kerrattua noita bonustaulukoita.  Tällä hetkellä minulla ei ole autoa, mutta tankkausbonuskin on prigressiivinen.  Ylimmällä tasolla 5 senttiä/litra.    Totta myös tuo, että muutaman satasen ostoilla ei bonusta paljoa saa.  Mutta maksutapaetu on kaikille sama, eli 0,5%.  Sama prosentti satasen tai kahden tonnin ostajalle.

Vierailija
49/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksineläjä ostaa alle 200 eurolla kuussa ruokaa, joten bonus on 1%. Sama ero kuin 0,99€ ja 1,00€ maksavilla leipäpaketeilla. Hintoja vertailemalla säästää, ei bonuksilla.

Jos asuu vähänkin syrjässä kaupungeista, niin Lidl on aina halvin. Ei tarvitse edes hintoja vertailla.

Vierailija
50/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupassa on niin surkeat mainokset, että oikein hävettää.  Esim se tukeva mies joka tanssi ja laulaa "jäätelöö, oon onnellinen" ja vasta lopussa selviää, että Pirkka -jäätelöstä on kyse.

S-kaupassa on hauskat telkkarimainokset. 

Lidl -kaupassa on ehdottomasti parhaat telkkarimainokset. Harvoin saa nauraa ääneen mainoksille.  Osaavat nauraa itselleen ja tekevät itsestään pilkkaa.  Esim tämä uusi kortti, jossa epäillään että kauppa huijaa tai se, että saksalaiset ei ole kalamiehiä.

Vierailija
51/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinun takiasi me muut maksetaan kalliimpia hintoja ääs ketjussa ;(

Zincc

Jos kukaan ei suostuisi käyttämään mitään kortteja, niin tämän koko pelleilyn voisi lopettaa.

Vierailija
52/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mies sai 588€ rahaa kelasta.

Vierailija
53/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan se menisi niin, että mitä halvempi hinta ja mitä enempi ostat -> sen suurempi säästö jo automaattisesti.

Vähän niinku litissä ..

Zincc

Vierailija
54/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset on niin pihalla? Olen aina ihmetellyt miksi Yhteishyvä-lehdessä aina jankataan samoja perusasioita, mutta näköjään sille on tarvetta. Jotkut ei tiedä edes mitä ylijäämänpalautus tarkoittaa... :o

Vierailija
55/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-kaupassa on niin surkeat mainokset, että oikein hävettää.  Esim se tukeva mies joka tanssi ja laulaa "jäätelöö, oon onnellinen" ja vasta lopussa selviää, että Pirkka -jäätelöstä on kyse.

S-kaupassa on hauskat telkkarimainokset. 

Lidl -kaupassa on ehdottomasti parhaat telkkarimainokset. Harvoin saa nauraa ääneen mainoksille.  Osaavat nauraa itselleen ja tekevät itsestään pilkkaa.  Esim tämä uusi kortti, jossa epäillään että kauppa huijaa tai se, että saksalaiset ei ole kalamiehiä.

Lidlin Enon vene -mainos oli kyllä aika mauton, kun tiedetään, mitä "eno" puuhasi lasten kanssa.

Vierailija
56/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuokin on asia mitä arvostaa. Itse käyn Cittareissa, koska tuotevalikoima on huomattavasti parempi ja kaupasta löytyy paljon lähi- sekä pientuottajien tuotteita. Mielelläni maksan laadusta vähän enemmän 👍

Vierailija
57/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset on niin pihalla? Olen aina ihmetellyt miksi Yhteishyvä-lehdessä aina jankataan samoja perusasioita, mutta näköjään sille on tarvetta. Jotkut ei tiedä edes mitä ylijäämänpalautus tarkoittaa... :o

Miksi minun pitäisi tietää? Ei tule yhteishyvää, ja tietääkseni arina ei tuollaisia maksa..

Joten aloituksen kehuun voi hyvinkin vastata että jaa mikä ylijäämäpalautus...

Vierailija
58/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka tämä.

"Kymen Seudun Osuuskaupan edustajisto päätti 17.6.2020 pidetyssä varsinaisessa kevätkokouksessa hallituksen esityksen mukaisesti, jakaa asiakasomistajilleen ylijäämänpalautusta vuodelta 2019.

Ylijäämänpalautusta maksetaan 6,3 miljoonaa euroa. Asiakasomistajat saavat 2,5 % rahaa takaisin niistä bonusostoista, jotka he ovat KSO:n toimipaikoista vuoden 2019 aikana tehneet.

Ylijäämänpalautus maksetaan KSO:n asiakasomistajien S-Pankin tileille perjantaina 24.7.2020."

AP

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi tietää? Ei tule yhteishyvää, ja tietääkseni arina ei tuollaisia maksa..

Vierailija
59/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri kaupungeissa on eri tavat.

Vierailija
60/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikka tämä.

AP

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä tarkoitat? Miksi kävisin netissä lukemassa sinun osuuuskauppasi asioista.?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi