Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain eilen s-kaupasta ylijäämäpalautusta 98 euroa. Jos olisin asioinut k-marketeissa olisi palautus mennyt kauppiaiden lihaviin taskuihin

Vierailija
25.07.2020 |

Kyllä s-kaupoissa asioiminen kannattaa.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksutapaedun takia siirtänyt melkein kaikki käteisvarat S-Pankin kortille vaikka se ei muuten ole palkkatili. Mutta ajattelin ottaa nuokin kotiinpäin. Kun ei näin lähes aikuisen lapsen yksinhuoltajana tule bonuksia montaa euroa /kk muuten. Tankkausbonusta kerään myös mutta ei siitäkään paljoa tule.

Joka tapauksessa Prisman ostoskori on huomattavasti halvempi kuin K-ketjun joten siksi asioin pääosin aina S-kaupoissa.

Vierailija
62/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-kauppojen kesken hinnossakin on eroja.  Esimerkki tulee pääkaupunkiseudun yhdestä suuresta ostoskeskuksesta ja kilometrin päässä siitä olevasta keskisuuresta s-kaupasta.   Esimerkkituote Koff III olut.  Isossa kaupassa tölkki maksaa 0,93 ja pienemmässä kilometrin päässä 1,02.   Tomaatin hinta tietysti vaihtelee, mutta ero on yleensä ,20 euroa/kg.  Geisha jäätelötuutti, hintaero ,15 euroa.  Tässä vain muutama hinta, mutta sama näyttää olevan läpi linjan.  Hintaero jopa 10% ja pienemmässä kaupassa on kalliimpaa. Ja tämä pieni kauppakaan ei ole pieni, kassoja on kuusi kappaletta.  Ihmiset eivät muista hintoja.

Tuon uskon mitä joku kirjoitti.  Lidl on halvin kauppa pienellä paikkakunnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoittaa "olen käyttänyt vajaa 10000 euroa vuodessa kyseiseen kauppaketjuun eli 833 euroa kuukaudessa ja koska olen työssä käyvä ihminen niin minulla on siihen jopa varaa."

Minä puolestani käytän kauppaan vain sen verran mitä tarvitsen.   En tajua, miten saisin käytettyä ruokaan yhdelle hengelle noin paljon rahaa...   Jokainen on tietysti ylpeä erilaisista asioista.

Vierailija
64/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lähicittari on vaan aivan ylivoimainen valikoiman ja palvelun suhteen verrattuna lähimpään prismaan. Eikä hinnoissakaan ole suurta eroa, ehkä muutamia kymmeniä senttejä. Sen maksaa mieluusti siitä, että on mistä valita ja henkilökunta ystävällistä ja palvelualtista.

Vierailija
65/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos ihminen kuluttaa kauppaan noin hemmetin paljon rahaa kuukaudessa, niin en ymmärrä miten joku 98 euroa on joku aloituksen arvoinen asia, eihän se ole mitään. Tuon 98 euroa ja paljon enemmänkin saisi hyötyä jos ostaisi tavaroita ja ruokaa tarjouksesta muista kaupoista.

Vierailija
66/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoittaa "olen käyttänyt vajaa 10000 euroa vuodessa kyseiseen kauppaketjuun eli 833 euroa kuukaudessa ja koska olen työssä käyvä ihminen niin minulla on siihen jopa varaa."

Minä puolestani käytän kauppaan vain sen verran mitä tarvitsen.   En tajua, miten saisin käytettyä ruokaan yhdelle hengelle noin paljon rahaa...   Jokainen on tietysti ylpeä erilaisista asioista.

No kyllähän se nyt kannattaa heittää rahaa kauppaan, että joskus saisi sieltä takaisin satasen. :)

Vierailija
67/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksineläjä ostaa alle 200 eurolla kuussa ruokaa, joten bonus on 1%. Sama ero kuin 0,99€ ja 1,00€ maksavilla leipäpaketeilla. Hintoja vertailemalla säästää, ei bonuksilla.

Jos asuu vähänkin syrjässä kaupungeista, niin Lidl on aina halvin. Ei tarvitse edes hintoja vertailla.

Totta tuokin, mutta lidliin on täältä matkaa eikä sieltä saa esim. rakennustarvikkeita, puutarhakuttuja jne.

Vierailija
68/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksineläjä ostaa alle 200 eurolla kuussa ruokaa, joten bonus on 1%. Sama ero kuin 0,99€ ja 1,00€ maksavilla leipäpaketeilla. Hintoja vertailemalla säästää, ei bonuksilla.

Jos asuu vähänkin syrjässä kaupungeista, niin Lidl on aina halvin. Ei tarvitse edes hintoja vertailla.

Totta tuokin, mutta lidliin on täältä matkaa eikä sieltä saa esim. rakennustarvikkeita, puutarhakuttuja jne.

Puutarhajuttuja😃

Vierailija
69/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa kaupasta muutakin kuin ruokaa

Vierailija
70/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan noin euron kuussa bonusta. Plussarahaa sen viisi euroa vuodessa maksimissaan. S-ryhmän kaupassa käynti paljon kannattavampaa. Ja just tuo ärsyttää, että plussarahaa ei saa omalle tilille (ennen sai) vaan vain alennuksena kassalla. K-ketju on ahne!

Vierailija
71/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy urveloita kirjoitti:

S-ryhmä höynää idiootteja kuluttamaan rahansa S-ryhmän lihaviin taskuihin. Saat kuluttaa tonnin kuukaudessa S-ryhmälle, jotta saat 50€ takaisin, mutta esim 300 Euron kuukausikulutuksella et saa takaisin kuin muutaman euron. Idiootithan siinä palkitaan, mutta vain rahojensa menetyksellä.

Meillä on iso perhe ja jostain on ruoka ja muut ostettava. Prisma on vieressä, joten se on lähikauppa. Totta kai höylään s-korttia siellä ja saan bonukset. Ei olisi mitään järkeä löhteä ajelemaan pitkin kaupunkia ostamaan kahvipakettis sieltä ja porkkanaa tuolta ja hurauttaa tarjouspesuaineen perässä kolmanteen paikkaan. Se 1500 menee kuukaudessa ruokaan ja bensaan, vaikka ajelisi pitkin kapunkia ilman bonuskortteja hakemassa tarjouksia. Eli miksi jättäisin vihreän kortin höyläämisen pois, kun käyn muutenkin prismassa

Vierailija
72/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-kaupoissa on tutkimuksen mukaan selkeästi kallein ruokakori ja ylijäämäpalautukset????? Sun rakas kauppiaasi pitää ne itsellään. 😂

Mulla pisti siinä ruokakoritutkimuksessa silmään, että Prismasta ostettiin kaupan omia halpismerkkejä, kun taas Cittarista oli valittu esim. Snellmanin lihaa, vaikka Pirkka ja K-menu olisivat halvempia. Samoin maitolitrassa vertailtiin Prismasta ostettua maitojuomaa ja muiden kauppojen oikeaa maitoa. Muutenkin olettaisi, että jos Prismasta ostetaan jotain Xtran bulkkitavaraa, niin Cittarista olisi valittu vastaavaa laatua K-menun sarjasta, eikä Pirkkaa tai muita kotimaisia tuotteita.

Vierailija
73/74 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä käyminen tulee kyllä aina halvimmaksi. Koska sieltä ei saa kuin ehkä puolet kaikesta mitä haluaisi ostaa, pitäisi jaksaa lähteä toiseenkin kauppaan että saisi ostokset tehtyä. Ennemmin menen suoraan prismaan vaikka hintaa tulisikin pari euroa enemmän.

Vierailija
74/74 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on suoranaista petosta jos S-Kaupat ei  maksa ylijäämähyvitystä pääkaupunkiseudulla.

Miksi ei maksa kun muualla suomessa maksaa satoja euroja.

Itsekin sain nyt 116,35 euroa, mutta raha seisoo sijoitustilillä ja maksupäivä piti olla 09.05.2025

Mutta ihmettelin kun rahaa ei saakaan, eli onko petosta vai msitä on kyse. Pitääkö raha vielä

erikseen anoa jostain. kovin monimutkaista ja vaikea systeemi. Tai sitten onkin kyseessä vain silmänlumetta.

Tai asikkaiden petosta, jotta rahaa ei tarvitse maksaa, menee herrojen bonuksiiko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan