Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nelikymppisiä joilla ei mitään pysyvää lääkitystä?

Vierailija
25.07.2020 |

Itsellä ollut jo paljon nuoremmasta, kolesteroli- ym lääkkeitä.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 56, ylipainoinen, ei lääkitystä. Liikun kyllä paljon ja syön terveellisesti. Ja kyllä, siitä huolimatta BMI 32.

Vierailija
22/71 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

41. Ei lääkityksiä. Vähän ylipainoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvinaisuus sellainen on. Minulla on ollut lapsesta asti lääkityksiä perussairauksiini. Nyt on hyvin vähälääkkeinen tilanne kun ole lääkkeet kuin kahteen autoimmuunitautiin ja migreeniin ja sydänvikaan.

Olen kyllä eri mieltä, ei ihmiset nyt oletuksena niin sairaita ole.

Vierailija
24/71 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole. Tai no kilpirauhasen vajaatoiminnan lääkitys on, mutta mulla ei silti ole todettu kilpirauhassairautta eikä noita määrättäis mulle tk:sta. Mutta käytän, koska olin niin vetämätön ja ne auttavat. Taustalla on varmaan raudanpuute tai ympäristön hormonihäiriköt.

Onpas outoa sanoa ettei ole lääkitystä, kun kerran kuitenkin lääkkeitä syöt. Onko se jotenkin noloa vai

miksi haluat kieltää?

Vierailija
25/71 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

43, ei lääkityksiä. En ole koskaan syönyt edes ehkäisypillereitä.

Vierailija
26/71 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-vuotias, eikä ole mitään lääkityksiä. Ilman jatkuvaa kuntoilua ja vhh-ruokavaliota minulla saattaisi olla jo diabetes, mutta olen saanut pidettyä sen pois, eikä sitä taida tulla, jos en eksy hiilareita syömään liikaa.

Vierailija
27/71 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Onko nelikymppisillä muka yleisesti ottaen jo jotain elintasosairauksia? Tai ajatteleeko ihmiset että on? Itsestä tuntuu että nythän tässä vasta aletaan kunnolla elämään.

N40

Vierailija
28/71 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 eikä lääkityksiä. Aika harvalla tämän ikäisellä on. Kyllä se liikunta ja elintavat ehkäisevät monen sairauden syntymistä. Ei kaikkien, mutta monen.

Vierailija
29/71 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on ketju täynnä ylimielistä ja omahyväistä porukkaa. Toivon että saatte pikapikaa lääkityksenne kuntoon.

Vierailija
30/71 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

63 v, ei lääkitystä, isäni eli 90-vuotiaaksi ilman lääkkeitä, nyt jotain joutuu syömään kun on 95.

Vierailija
31/71 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas on ketju täynnä ylimielistä ja omahyväistä porukkaa. Toivon että saatte pikapikaa lääkityksenne kuntoon.

Miksi kuvittelet ylimieliseksi? Vastasimme kysymykseen.

Vierailija
32/71 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti on ylimielistä olla ilman lääkitystä

Vierailija
33/71 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41v ja mulla on lääkitys kilpirauhasen vajaatoimintaan. On ollut jo 13 vuotta. Ei ole elintavoista kiinni vaan kilpirauhanen on kärsinyt sädehoidosta. Siitepöly- ja heinäallergiat on todetty jo alle kouluikäisenä, mutta niihin ei ole jatkuvaa lääkitystä.

Vierailija
34/71 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti on ylimielistä olla ilman lääkitystä

Näköjään, mä olen iloinen että ei ole sairauksia.

Vierailija
35/71 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan isolla osalla suomalaisista nelikymppisistä on jokin jatkuva lääkitys? Veikkaisin, että enintään 30 prosentilla.

Vierailija
36/71 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuuluvatko nelikymppiset ikäpolviin joille mielialalääkkeet ovat muotiasia, mutta minä olen 65-vuotias eikä ole vielä ollut tarvetta minkäänlaiselle lääkitykselle satunnaista särkytablettia ja muutamaa antibioottikuuria lukuunottamatta.

Vierailija
37/71 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appivanhempani saivat pysyvän lääkityksen, kun olivat jo 80+

Vierailija
38/71 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 eikä lääkityksiä.. Aika hurjalta kuulostaa jos verenpaine- tai kolesterolilääke menossa jo alle 40-vuotiaalla.

Vierailija
39/71 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan vielä päässyt neljäänkymppiin joten kai tässä ehtii vielä jotain hankkia. Puoliso taas on eikä hänelläkään ole muuta kuin tarvittaessa otettava närästyslääke. Tätä ei kaiketi voi laskea pysyväksi lääkitykseksi kun sitä tulee käytettyä keskimäärin yhtä usein kuin jotain särkylääkettä..?

Eipä ole isällänikään mitään pysyvää lääkitystä, vaikka kuusikymppinen jo onkin.

Vierailija
40/71 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään lääkitystä. Ei edes ehkäisyä.

Buranaa hammassärkyyn. Ei muuta.

Liikunnallinen olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi