Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vihreitä silmiä ei pidetä kauniina missään maassa?

Vierailija
25.07.2020 |

Ainoastaan Victoria Holtin kirjoissa hehkutetaan

Kommentit (149)

Vierailija
121/149 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marinella on vihreät silmät,samoin Katariina,Suorilla.Joten revi siitä!T:ylpeä Vihreiden silmien omistaja

Vierailija
122/149 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kuullut Steve McCurryn kuuluisasta valokuvasta Afgaanityttö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/149 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan kuullut Steve McCurryn kuuluisasta valokuvasta Afgaanityttö?

Olenps hyvinkin,henkeä salpaavan kaunis katse!

Vierailija
124/149 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marinella on vihreät silmät,samoin Katariina,Suorilla.Joten revi siitä!T:ylpeä Vihreiden silmien omistaja

Ei ole Marinilla vihreät silmät todellakaan vaan harmaat, joissa aavistus sinistä.

125/149 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun maailmassa ne on ihanimmat 😍

Vierailija
126/149 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä pidän. Valitettavasti vihreä on resistentti, eli jos on yhtään ruskeaa, vihreä peittyy alleen. minulla ja lapsella vihreänruskeat ja onneksi enemmän vihertävät kuin ruskeat. sama sinisissä silmissä. lapsi voi saada siniset silmät vain jos molemmilla vanhemmilla on siniset. ellei tapahdu  joku mutaatio.

Höpö höpö. Silmien väriin vaikuttaa todella moni asia ja tietosi on peräsin 80-luvulta. Lue vaikka Wikipediasta miten silmien väri määräytyy.

Vierailija
127/149 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmä on kaunis kun sillä näkee

Vierailija
128/149 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monesti itse katsot  vastaantulevien tai kanssasi olevaisten ihmisten silmien väriä. Eihän sillä ole oikeastaan mitään väliä, niin pienen alan kehosta se värikalvo  peittää. Jonkinväriset jokaisella on

Vierailija
129/149 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Itselläni on sammalenvihreät silmät, ja olen koko ikäni saanut niistä paljon kehuja. Niin Suomessa kuin muuallakin. Erityisesti jos värjään tukan mustaksi, yhdistelmä on erittäin huomiota herättävä.

Vierailija
130/149 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä näköjään provot ulottuu jo silmien väriinki :D Vihreähän on kaunein silmien väri, lapsena jo piirtelin vihreitä silmiä ja mustia ripsiä kaiken värisillä hiuksilla (koska kaikenväriset hiukset myös vihreäsilmäisille yleensä sopivat).. muistan ku piirsin paperinuket, toisella siniset, toisella vihreät silmät. Ne oli mun leikkikaksoset :) 

Vierailija
131/149 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeesti kyttää kenenkään silmien värejä?

Vierailija
132/149 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marinilla on ilmeettömät, harmaansiniset silmät, joissa pahinta ei ole väri, vaan 

se ilmeettömyys jopa hymyillessä...

Vierailija
133/149 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissalla on aivan hurmaavat vihreät silmät <3

Vierailija
134/149 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä silmän väri on kaunis jos se on luomu, luonto on kyllä järjestänyt sen kehon muihin väreihin istuvaksi. Joku mustaksi tatuoitu silmä taas on aika ruma

Vierailija
135/149 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se on joku urbaanilegenda että kenenkään  silmien väri ketään kiinnostaisi enemmän taitaa kiinnostaa ihonväri. jos on varsin tumma, ehrää epäilys ettei henkilön puhetta tai kulttuuria ymmärräkkään, mutta jos lähellä omia värejä, voi tutustumienn olla joutuisampaa

Vierailija
136/149 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paarmat  ovat monesti komeasilmäisiä, vaikken sellaisia itselleni tahtoisikaan. Aika ahdistavaa myös jos paarmalla olisi ihmisen silmät

Vierailija
137/149 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Home on usein vihreänväristä, tosin paska on ruskeaa ja ruskeasilmäisiä on maailmassa kuulema 90+ prosenttia väestä.

Vierailija
138/149 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paarmat  ovat monesti komeasilmäisiä, vaikken sellaisia itselleni tahtoisikaan. Aika ahdistavaa myös jos paarmalla olisi ihmisen silmät

No kieltämättä! 😂

Vierailija
139/149 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tarkkailen enemmän mm korvanlehtiä. Mietin mm miksi Mauno Mahtilalla on tollaisia loveja korvanlehdissä, jotain korvisten tuomia arpejako?

Vierailija
140/149 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö sen kasvojen mutanaamion vihreänharmaan sävyn? No mun silmät on just sen väriset haha. Kauneus nyt on tietysti makuasia, mutta mun mielestä kaikki silmät voivat olla kauniita - ei se väristä kiinni ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan