Miksi vihreitä silmiä ei pidetä kauniina missään maassa?
Ainoastaan Victoria Holtin kirjoissa hehkutetaan
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut Steve McCurryn kuuluisasta valokuvasta Afgaanityttö?
Olenps hyvinkin,henkeä salpaavan kaunis katse!
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marinella on vihreät silmät,samoin Katariina,Suorilla.Joten revi siitä!T:ylpeä Vihreiden silmien omistaja
Ei ole Marinilla vihreät silmät todellakaan vaan harmaat, joissa aavistus sinistä.
Mun maailmassa ne on ihanimmat 😍
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä pidän. Valitettavasti vihreä on resistentti, eli jos on yhtään ruskeaa, vihreä peittyy alleen. minulla ja lapsella vihreänruskeat ja onneksi enemmän vihertävät kuin ruskeat. sama sinisissä silmissä. lapsi voi saada siniset silmät vain jos molemmilla vanhemmilla on siniset. ellei tapahdu joku mutaatio.
Höpö höpö. Silmien väriin vaikuttaa todella moni asia ja tietosi on peräsin 80-luvulta. Lue vaikka Wikipediasta miten silmien väri määräytyy.
silmä on kaunis kun sillä näkee
Kuinka monesti itse katsot vastaantulevien tai kanssasi olevaisten ihmisten silmien väriä. Eihän sillä ole oikeastaan mitään väliä, niin pienen alan kehosta se värikalvo peittää. Jonkinväriset jokaisella on
Jaa. Itselläni on sammalenvihreät silmät, ja olen koko ikäni saanut niistä paljon kehuja. Niin Suomessa kuin muuallakin. Erityisesti jos värjään tukan mustaksi, yhdistelmä on erittäin huomiota herättävä.
Höpsistä näköjään provot ulottuu jo silmien väriinki :D Vihreähän on kaunein silmien väri, lapsena jo piirtelin vihreitä silmiä ja mustia ripsiä kaiken värisillä hiuksilla (koska kaikenväriset hiukset myös vihreäsilmäisille yleensä sopivat).. muistan ku piirsin paperinuket, toisella siniset, toisella vihreät silmät. Ne oli mun leikkikaksoset :)
Kuka oikeesti kyttää kenenkään silmien värejä?
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marinella on vihreät silmät,samoin Katariina,Suorilla.Joten revi siitä!T:ylpeä Vihreiden silmien omistaja
Sanna Marinilla on ilmeettömät, harmaansiniset silmät, joissa pahinta ei ole väri, vaan
se ilmeettömyys jopa hymyillessä...
Mun kissalla on aivan hurmaavat vihreät silmät <3
Kyllä silmän väri on kaunis jos se on luomu, luonto on kyllä järjestänyt sen kehon muihin väreihin istuvaksi. Joku mustaksi tatuoitu silmä taas on aika ruma
Vierailija kirjoitti:
se on joku urbaanilegenda että kenenkään silmien väri ketään kiinnostaisi enemmän taitaa kiinnostaa ihonväri. jos on varsin tumma, ehrää epäilys ettei henkilön puhetta tai kulttuuria ymmärräkkään, mutta jos lähellä omia värejä, voi tutustumienn olla joutuisampaa
Paarmat ovat monesti komeasilmäisiä, vaikken sellaisia itselleni tahtoisikaan. Aika ahdistavaa myös jos paarmalla olisi ihmisen silmät
Home on usein vihreänväristä, tosin paska on ruskeaa ja ruskeasilmäisiä on maailmassa kuulema 90+ prosenttia väestä.
Vierailija kirjoitti:
Paarmat ovat monesti komeasilmäisiä, vaikken sellaisia itselleni tahtoisikaan. Aika ahdistavaa myös jos paarmalla olisi ihmisen silmät
No kieltämättä! 😂
Vierailija kirjoitti:
Minä tarkkailen enemmän mm korvanlehtiä. Mietin mm miksi Mauno Mahtilalla on tollaisia loveja korvanlehdissä, jotain korvisten tuomia arpejako?
Tiedättekö sen kasvojen mutanaamion vihreänharmaan sävyn? No mun silmät on just sen väriset haha. Kauneus nyt on tietysti makuasia, mutta mun mielestä kaikki silmät voivat olla kauniita - ei se väristä kiinni ole.