Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitat 104kg ja 162cm, laihdutus ei vaan onnistu!

Vierailija
24.07.2020 |

Muutaman päivän jaksan skarpata, kalorit jossain 2200 per päivä. Sitten repsahdan :/

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin 116kg vuoden vaihteessa. Syön nyt noin 1000-1200 kaloria päivässä ja painan 110kg. Kesäksi vielä 15 kg pois.

Ennen kesää sun nälkävelka on niin suuri noin vähillä syömisillä, että todennäköisesti se 15g tuleekin lisää. Itsekuri ei siihen tehoa, koska nälkä voittaa aina.

Ruoka on se pahin vihollinen. Tupakointi on helppo lopettaa, sitä ei ihminen tarvitse. Toista se on ruoka ja syömisen lopettaminen, ei onnistu.

Ei ruoka mikään vihollinen ole, vaan päinvastoin. Väärin ja elimistölle sopimaton syöminen sen sijaan on se pahin vihollinen.

Kyllä se on pahin vihollinen. En pysty vastustamaan. Taas kesä ja edelleen olen lihava, lihavampi kuin viime kesänä :(

Ap

Edelleen vihollinen eli ruoka hallitsee mun elämää. Taas tänä vuonna aloittanut laihduttaa kymmeniä kertoja, paino edelleen sama ja bmi 38

Ap[/quote

Lääkäriltä käyt hakemassa Ozempic-lääkkeen reseptin. Se auttaa suolistohormonina kylläisyyden tunteeseen ja ruokahaluun. Vahva suositus!

Vierailija
122/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin 116kg vuoden vaihteessa. Syön nyt noin 1000-1200 kaloria päivässä ja painan 110kg. Kesäksi vielä 15 kg pois.

Ennen kesää sun nälkävelka on niin suuri noin vähillä syömisillä, että todennäköisesti se 15g tuleekin lisää. Itsekuri ei siihen tehoa, koska nälkä voittaa aina.

Ruoka on se pahin vihollinen. Tupakointi on helppo lopettaa, sitä ei ihminen tarvitse. Toista se on ruoka ja syömisen lopettaminen, ei onnistu.

Ei ruoka mikään vihollinen ole, vaan päinvastoin. Väärin ja elimistölle sopimaton syöminen sen sijaan on se pahin vihollinen.

Kyllä se on pahin vihollinen. En pysty vastustamaan. Taas kesä ja edelleen olen lihava, lihavampi kuin viime kesänä :(

Ap

Edelleen vihollinen eli ruoka hallitsee mun elämää. Taas tänä vuonna aloittanut laihduttaa kymmeniä kertoja, paino edelleen sama ja bmi 38

Ap[/quote

Lääkäriltä käyt hakemassa Ozempic-lääkkeen reseptin. Se auttaa suolistohormonina kylläisyyden tunteeseen ja ruokahaluun. Vahva suositus!

Onko edullinen? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ozempic maksaa nyt 116 e per kynä/kk. Lääke on siis kerran viikossa pistettävä injektio. Yhdessä kynästä saa kuukauden lääkkeet (tai hieman enemmänkin).

Jos täyttää Kelan kriteerit, lääke on vielä edullisempi, kun saa Kela-korvattavuuden. Silloin hinta on noin 40e per kynä/kk.

Vierailija
124/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ozempic maksaa nyt 116 e per kynä/kk. Lääke on siis kerran viikossa pistettävä injektio. Yhdessä kynästä saa kuukauden lääkkeet (tai hieman enemmänkin).

Jos täyttää Kelan kriteerit, lääke on vielä edullisempi, kun saa Kela-korvattavuuden. Silloin hinta on noin 40e per kynä/kk.

Kun miettii Ozempic-lääkkeen hintaa, on hyvä muistaa, että lihavuus ei ole sekään ilmaista - kun kaikki ylimääräinen syöminen ja mättö jää pois, rahaa säästyy kummasti. Ja hyvinkin tuon Ozempic-lääkkeen hinnan verran. Lääke on tehokas apu, joka tukee elämäntapamuutosta.

Tsemppiä, ap!

Vierailija
125/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kalori tarve on ehkä noin 2400kcal? Luultavasti syöt sen verran koska paino ei putoa.

Jos tiputtiaist 1800 kcal niin voisit laihtua noin 1/2 kg/ viikko, mikä olisi ihan hyvä tahti. Tuossa pystyy myös herkuttelemaan.

Vierailija
126/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvä resepti, jos haluat tosissasi pudottaa kiloja, etkä vain kärvistellä nälässä. Fretti on vähärasvaista ja proteiinipitoista ja pitää nälän pitkään loitolla. Reseptin kerma laihduttajalle tietenkin kevytkermaa.

FRETTIPAISTI

Kuumenna paistinpannu ja loruta siihen öljyä. Paistele fretin osia niin, että ne saavat kunnon paistopinnan. Lado palaset uunipataan ja ripottele päälle suolaa ja mustapippuria.

Kuori neljä porkkanaa ja leikkaa ne renkaiksi ja kaksi sipulia pieniksi lohkoiksi. Lisää muutama pieni pala palsternakkaa Lisää porkkana-, palsternakka- ja sipulipalat pataan. Kaada lihojen päälle vettä niin että ne peittyvät.

Laita pata 200 asteiseen uuniin ja anna olla siellä noin 2 tuntia, laske lämpöä tämän jälkeen 180 asteeseen ja hauduta kannen alla 1,5-2 tuntia.

Kun liha alkaa irrota luista, lisää runsas desilitra kermaa ja sekoittele. Laita vielä 150 asteeseen ja anna olla noin 45 min

Vierailija
127/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syöt niin paljon? Helppoa on kun syö kunnon ruokaa sopivasti. Muu pois esim. Pullat ja limut. M189/90.

Vierailija
128/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa, että olen hoikka eikä minun ole koskaan tarvinnut miettiä omia syömisiä tai liikkumisia. Syön ihan tavallista ruokaa ja nautin liikunnasta.

En ole koskaan ymmärtänyt mikä pointti itsensä lihottamisessa oiken on. Itsestäänhän ne kilot ei tule vaan vaatii ylensyömistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän