Mitat 104kg ja 162cm, laihdutus ei vaan onnistu!
Muutaman päivän jaksan skarpata, kalorit jossain 2200 per päivä. Sitten repsahdan :/
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehdään kirjallinen sopimus että annat jokaisena päivänä 100e minulle kun rikot
kalorimääräisiä annoksia.
Varmaan lahdut.
Ja määräajan jälkeen jos painat esim 70 kg, saat hävityt rahat takaisin.
Kyse on vain motivaatiosta.
Mieluummin varmaan maksaisin sen 100e joka päivä, kuin kituisin pienillä kaloreilla 🤣
No, kyllä sitä on luuranko hoikka sitten haudassa.
AloittajaSellainen hauska fakta, että rasva ei pala haudassakaan. Kyllä se luista irtoaa mutta ei maadu, vaan kerrostuu haudan pohjalle inhottavaksi löllöksi. Näitä hautoja tulee koko ajan enemmän vastaan töissä, koska ihmiset ovat entistä yleisemmin ylipainoisia. T. Haudankaivaja
Hyi helkkari. Ylipainoiset pitäisi polttaa ongelmajätteenä.
Ootko ap laihtunut minkä verran?
Vierailija kirjoitti:
Ootko ap laihtunut minkä verran?
Lihonut pari kiloa.
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4kg kolmessa kuukaudessa. Se on vuodessa kuitenkin 16 jos jatkat samaan tyyliin. Kahdessa 32kg ja se on hitosti vähemmän jo.
Viikonloppuna viiniä, kaljaa, eilen suklaalevy, samoin tänään,normi ruuan lisäksi. En kyllä ymmärrä miten olen voinut laihtua. Saarioisten mikropitsa aamuisin.
6km kävelen joka päivä pakosta.
ApEi 50 kilon laihdutusta yrittävä syö mikropizzoja tai juo alkoholia. Ongelmasi on mielihalut, ei niinkään kalorimäärä. Laihtuminen ei tunnu olevan sinulle yhtä tärkeää kuin syöminen. Hetken mielihyvä voittaa pitkän tähtäimen tavoitteet?
Tämä se varmasti on, mulla ei ole ollut vuosiin mitään pitkän tähtäimen suunnitelmia. Elän päivä kerrallaan. En tiedä mitä teen huomenna tähän aikaan, saati sitten ensi viikolla.
Aloittaja
Suunnitelmallisuutta ja pitkäjänteisyyttä.
Et halua laihtua.
Kyllä sitten kun lääkäri sanoo joko laihdut tai meet hautaan, antaa motivaatiota.
Siihen asti naureskele vaan.
Ja silloin se on 10x vaikeempaa.
Polvet pas*na ei voi kävellä.
Vierailija kirjoitti:
Et halua laihtua.
Kyllä sitten kun lääkäri sanoo joko laihdut tai meet hautaan, antaa motivaatiota.
Siihen asti naureskele vaan.
Ja silloin se on 10x vaikeempaa.
Polvet pas*na ei voi kävellä.
En käy lääkärissä. Viimeksi 6 vuotta sitten, synnytyksen jälkitarkastuksessa.
Juurikin ylipainon vuoksi välttelen lääkäriä, etteivät pääse valittamaan.
Aloittaja
Tää tekee näitä laihdutusaloituksia harva se päivä ja sitten väittää, ettei ole ikinä ennen kirjoittanut aiheesta. 😆 Tämäkin ketju on aloitettu puoli vuotta sitten...
Aivan järkyttävä BMI. Pienennä annoskokoa syö useampi kerta täivässä(max.4). Lisää runsaasti kuitua.
Itse syön näin.
BMI 21
Aloitus on viime heinäkuulta. Jos paino on NOUSSUT tässä ajassa, niin suunta on aina vaan ylöspäin. Ensin pitää laittaa pää kuntoon, terapiaa, ilmeisesti syöt iloon sekä suruun, ehkä tylsyyteen, kun elämästä puuttuu tavoitteet?
Et ole valmis laihduttamaan, pyri pitämään paino samana.
En jaksa lukea koko ketjua läpi mutta suosittelen ensin lääkärissä käyntiä, verikokeet ja sitten ravintoterapeutille. Sen jälkeen kun mahdolliset sairaudet on selvitetty akat noudattamaan ruoka- ja liikuntasuosotuksia / ohjeita.
Jos muu ei sitä niin laihdutusleikkaukseen joka maksaa ulkomailla n.3000 ja kotimaassa yksityisellä enemmän. Julkisen puolet jonot on pitkät ja jos oikeasti olet päättänyt laihtua niin älä jonota. Liikakilot ei lähde hetkessä joten suosituspainossa voit olla maltillisella laihfutuksella noin vuoden päästä.
Tsemppiä.
Ei syömishäiriöisille mitään laihdutusleikkauksia tehdä. Ap on selvä ahmija.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea koko ketjua läpi mutta suosittelen ensin lääkärissä käyntiä, verikokeet ja sitten ravintoterapeutille. Sen jälkeen kun mahdolliset sairaudet on selvitetty akat noudattamaan ruoka- ja liikuntasuosotuksia / ohjeita.
Jos muu ei sitä niin laihdutusleikkaukseen joka maksaa ulkomailla n.3000 ja kotimaassa yksityisellä enemmän. Julkisen puolet jonot on pitkät ja jos oikeasti olet päättänyt laihtua niin älä jonota. Liikakilot ei lähde hetkessä joten suosituspainossa voit olla maltillisella laihfutuksella noin vuoden päästä.
Tsemppiä.
Ongelma onkin siinä, että en onnistu ikinä noudattamaan ruokasuosituksia :/
Ehkä viikon kaksi, kolme. Sekin vähän huijaten.. Paino laskee sen 0,5kg siinä kolmessa viikossa.
Sitten repsahdan ja kunnolla, sen jälkeen tuleekin 3 viikon ahmintaputki, kunnes kaikki alkaa alusta. 3viikkoa laihdutusta, 3 viikkoa ahmintaa.
Lihavuusleikkaus on kaukainen haave, olen entinen bulimikko.
Kai se pitää vaan keskittyä pitämään paino tässä. Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Niille juuri pitäisi tehdä, loppuu se ahmiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niille juuri pitäisi tehdä, loppuu se ahmiminen.
Loppuu ehkä koko elämä, kun tikit repeää.
Vhh ja keto on ratkaisu Ei nälkää eikä syömishimoa Ihmislajin oikea tapa syödä. Vaatii tietoa ja vähän kärsivällisyyttä ensin. Olen jo vähän vanha mutta kuitenkin kiva painaa 49 ja vyötärökin on hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vhh ja keto on ratkaisu Ei nälkää eikä syömishimoa Ihmislajin oikea tapa syödä. Vaatii tietoa ja vähän kärsivällisyyttä ensin. Olen jo vähän vanha mutta kuitenkin kiva painaa 49 ja vyötärökin on hoikka.
No en minäkään mikään nuori ole, 37v,kokeiltu on ketoa, ei riittänyt kärsivällisyys ja sai syödä vaan kaikkea mautonta. Kalorien laskenta sillä hyvä, että voi syödä vaikka suklaalevyn, kunhan päivän kalorit alle 1500.
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Minä olin 116kg vuoden vaihteessa. Syön nyt noin 1000-1200 kaloria päivässä ja painan 110kg. Kesäksi vielä 15 kg pois.
Ennen kesää sun nälkävelka on niin suuri noin vähillä syömisillä, että todennäköisesti se 15g tuleekin lisää. Itsekuri ei siihen tehoa, koska nälkä voittaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin 116kg vuoden vaihteessa. Syön nyt noin 1000-1200 kaloria päivässä ja painan 110kg. Kesäksi vielä 15 kg pois.
Ennen kesää sun nälkävelka on niin suuri noin vähillä syömisillä, että todennäköisesti se 15g tuleekin lisää. Itsekuri ei siihen tehoa, koska nälkä voittaa aina.
Ruoka on se pahin vihollinen. Tupakointi on helppo lopettaa, sitä ei ihminen tarvitse. Toista se on ruoka ja syömisen lopettaminen, ei onnistu.
Tämä se varmasti on, mulla ei ole ollut vuosiin mitään pitkän tähtäimen suunnitelmia. Elän päivä kerrallaan. En tiedä mitä teen huomenna tähän aikaan, saati sitten ensi viikolla.
Aloittaja