Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitat 104kg ja 162cm, laihdutus ei vaan onnistu!

Vierailija
24.07.2020 |

Muutaman päivän jaksan skarpata, kalorit jossain 2200 per päivä. Sitten repsahdan :/

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi on sairaalloisen ylipainon puolella, joten pyri laihdutusleikkaukseen. Tsemppiä!

Vierailija
42/128 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bmi on sairaalloisen ylipainon puolella, joten pyri laihdutusleikkaukseen. Tsemppiä!

Bulimia taustaa, niin en pääse.

Tänään paino oli 100kg. En ole edes yrittänyt laihduttaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/128 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten meinasit pysyä tavoitepainossa jos jo tuollainen kalorimäärä on mahdoton? Vai onko tavoitepaino tasan sata?

Sitä se tänään näytti :D

Tavoite 58kg,mieluummin alle 50kg. Paino ei ole alkanut nelosella sitten kolmosluokan.

Ap

Vierailija
44/128 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kg kolmessa kuukaudessa. Se on vuodessa kuitenkin 16 jos jatkat samaan tyyliin. Kahdessa 32kg ja se on hitosti vähemmän jo.

Vierailija
45/128 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4kg kolmessa kuukaudessa. Se on vuodessa kuitenkin 16 jos jatkat samaan tyyliin. Kahdessa 32kg ja se on hitosti vähemmän jo.

Viikonloppuna viiniä, kaljaa, eilen suklaalevy, samoin tänään,normi ruuan lisäksi. En kyllä ymmärrä miten olen voinut laihtua. Saarioisten mikropitsa aamuisin.

6km kävelen joka päivä pakosta.

Ap

Vierailija
46/128 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikropizzan aamiaiseksi? Puistattava ajatus. Se on pahaa ja kalorit menee aivan hukkaan.

Mitä jos lähtisit kehittämään makuaistiasi? Söisit oikeasti hyvää ja laadukasta ruokaa? Et varsinaisesti laskisi kaloreita, mutta laittaisit esim. aasialaisia ruokia, jotka usein on kevyempiä.

Vierailija
47/128 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikropizzan aamiaiseksi? Puistattava ajatus. Se on pahaa ja kalorit menee aivan hukkaan.

Mitä jos lähtisit kehittämään makuaistiasi? Söisit oikeasti hyvää ja laadukasta ruokaa? Et varsinaisesti laskisi kaloreita, mutta laittaisit esim. aasialaisia ruokia, jotka usein on kevyempiä.

Voiko sanoa aamupalaksi, kun herään klo 6.30 ja syön siinä 9.30 tai 10.00 pitsan.

Nykyään tunnen välillä jopa nälän tunteen illallakin, kun ei ole muistanut syödä tai ollut hyvän itsekurin päivä.

Pari päivää taas vit tta but ja itkettänyt, niin tullut syötyä herkkuja sekä normi ruokaa ähkyyn asti.

Ap

Vierailija
48/128 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävele monta kertaa viikossa reipas lenkki. Syö säännöllisesti ja tarpeeksi proteiinia. Sitten vasta ala miettiä ruuan määrää ja annoskokoja. Liikunta ja säännöllinen syöminen auttavat säätelemään nälän tunnetta. Tsemppiä ap!

En oikeastaan syö nälkään

Vierailija
49/128 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen, miksi vedät yli 2000kcal päivä jos haluat laihtua? Tiputa kalorit 1500-1700/pv tasolle niin jo alkaa läski sulaa.

Kun painoa on kertynyt noin paljon,putoaa se jo tuollakin kalorivajeella. Jos yli 100 kg painava aloittaa jollain 1500 kcal ,on repsahduksen vaara ilmeinen.

Jaksa ap,vain noudattaa ruokavaliota,ja lataa puheelimeesi joku appi,ja tarkasta oikeasti paljonko kaloreita menee päivässä. 

Joo, tästä syystä hengenvaarallisesti lihavat 300-kiloiset syö Dr Now'n oppien mukaisesti 4000 kcal päivässä. Eiku hetkinen 🤔

No onko ap 300 kiloinen? Ei se Dr Now ole mikään jumala, jonka opit toimivat kaikille.

Vierailija
50/128 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaa vaikka se mikropizza ensiksi joksikin normaaliksi aamiaiseksi ( vaikka täytetty patonki) ja sitten osta pienempiä suklaalevyjä.

Vierailija
51/128 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten meinasit pysyä tavoitepainossa jos jo tuollainen kalorimäärä on mahdoton? Vai onko tavoitepaino tasan sata?

Sitä se tänään näytti :D

Tavoite 58kg,mieluummin alle 50kg. Paino ei ole alkanut nelosella sitten kolmosluokan.

Ap

Toi kuulostaa siltä, että sulla voisi olla syömishäiriötaustaa. Sun pituudella 49 kiloa olisi jo ihan normaalipainon ja alipainon rajalla.

Vierailija
52/128 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaa vaikka se mikropizza ensiksi joksikin normaaliksi aamiaiseksi ( vaikka täytetty patonki) ja sitten osta pienempiä suklaalevyjä.

Niin kai se pitäisi. Jotenkin tottunut siihen aamuisin että lapsi kerhoon, kaupasta pitsa, kotona päälle kermqjuustoa, Keksi paketti jälkiruuaksi. Oma, rauhallinen nautinto hetki.

Ap

Vierailija
53/128 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kai se pitäisi. Jotenkin tottunut siihen aamuisin että lapsi kerhoon, kaupasta pitsa, kotona päälle kermqjuustoa, Keksi paketti jälkiruuaksi. Oma, rauhallinen nautinto hetki.

Ap

Taidat syödä tunteisiin ja palkita/lohduttaa itseäsi ruualla?

Vierailija
54/128 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin heinäkuussa 103 kiloa. En ollut käynyt vaakalla puoleen vuoteen. Luulin että painan 90 kg, ja mulle toi yli sadan kilon paino oli järkytys.

Olen pudottanut heinäkuusta lokakuuhun nyt 12 kiloa. Painan 91 kiloa ja paino putoaa edelleen.

Miten olen onnistunut:

Kävelyä kuukauden keskiarvo 6000 askelta vähintään per päivä. Joinain päivinä jopa 15 000 askelta, mikä on minulle aivan älyttömän paljon. Ennen en kävellyt juuri mitään.

Ei aamupalaa. 

Lounaaksi kanaa, kalaa tai kasviksia. Ei perunaa, ei pastaa, ei kastikkeita, ei leipää.

Illalla dippailen porkkanaa, kukkakaalia, kurkkua. Syön hedelmiä ja vihanneksia.

Juon  vissyä.

Joskus olen käynyt jopa Kotipizassa, mutta jos syön kanakotzonen, se riittää koko päivän ruoaksi. En syö mitään muuta sellaisena päivänä, en mitään. Olen myös syönyt irtsikoita, mutta ostan niitä esim 12 kpl ja ne on koko viikon irtsikat sitten siinä. Jos juon 2-3 siideriä, sellaisena päivänä on käveltävä 15 000 askelta, sitten ei liho.

Eli itsekuria on oltava ja ruokaa on syötävä tosi vähän. Jos syö karssuja tai juo lauantaina alkoholia, niin 15 000 askeleen lenkki sellaisena päivänä, niin et varmana liho.

En syö samaa ruokaa kuin muut kotona. Mulle tämä kuuri toimii, vaikka voisi olla ravintoterapeutin kauhistus. Kaloreita menee mulla tonnin pintaan per päivä, mutta ei mielellään paljon yli. Joskus jää sinne jonnekin 800 kaloriin.

Myös viiliä j kananmunia syön lähes joka päivä, unohtui mainita listasta.

Vierailija
55/128 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta laihdutus. Sen jälkeen mäkin aloin laihtua!

Vierailija
56/128 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painoin heinäkuussa 103 kiloa. En ollut käynyt vaakalla puoleen vuoteen. Luulin että painan 90 kg, ja mulle toi yli sadan kilon paino oli järkytys.

Olen pudottanut heinäkuusta lokakuuhun nyt 12 kiloa. Painan 91 kiloa ja paino putoaa edelleen.

Miten olen onnistunut:

Kävelyä kuukauden keskiarvo 6000 askelta vähintään per päivä. Joinain päivinä jopa 15 000 askelta, mikä on minulle aivan älyttömän paljon. Ennen en kävellyt juuri mitään.

Ei aamupalaa. 

Lounaaksi kanaa, kalaa tai kasviksia. Ei perunaa, ei pastaa, ei kastikkeita, ei leipää.

Illalla dippailen porkkanaa, kukkakaalia, kurkkua. Syön hedelmiä ja vihanneksia.

Juon  vissyä.

Joskus olen käynyt jopa Kotipizassa, mutta jos syön kanakotzonen, se riittää koko päivän ruoaksi. En syö mitään muuta sellaisena päivänä, en mitään. Olen myös syönyt irtsikoita, mutta ostan niitä esim 12 kpl ja ne on koko viikon irtsikat sitten siinä. Jos juon 2-3 siideriä, sellaisena päivänä on käveltävä 15 000 askelta, sitten ei liho.

Eli itsekuria on oltava ja ruokaa on syötävä tosi vähän. Jos syö karssuja tai juo lauantaina alkoholia, niin 15 000 askeleen lenkki sellaisena päivänä, niin et varmana liho.

En syö samaa ruokaa kuin muut kotona. Mulle tämä kuuri toimii, vaikka voisi olla ravintoterapeutin kauhistus. Kaloreita menee mulla tonnin pintaan per päivä, mutta ei mielellään paljon yli. Joskus jää sinne jonnekin 800 kaloriin.

Myös viiliä j kananmunia syön lähes joka päivä, unohtui mainita listasta.

Tiedän miten laihdutetaan, ei ole itsekuria siihen.

Ap

Vierailija
57/128 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin heinäkuussa, siksi tuo 4kg on lähtenyt. Nyt taas ahmin

Vierailija
58/128 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Taidat syödä tunteisiin ja palkita/lohduttaa itseäsi ruualla?

Kyllä. Nyt olen ollut koko syksyn onnellinen, siksi kai se 4kg on vahingossa pudonnut.

Nyt menee taas huonosti.

Ap

Vierailija
59/128 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Syö oikeaa ruokaa ruokapyramidin mukaan ja välipaloja. Syö 3 tunnin välein ettei iso nälkä pääse yllättämään. Nauti elämästä. Liiku säännöllisesti. Halua parasta itsellesi. Tsemppiä.🤗

Vierailija
60/128 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Syö oikeaa ruokaa ruokapyramidin mukaan ja välipaloja. Syö 3 tunnin välein ettei iso nälkä pääse yllättämään. Nauti elämästä. Liiku säännöllisesti. Halua parasta itsellesi. Tsemppiä.🤗

Nauttia en voi, mun elämän suurimpia nautintoja on hyvänmakuinen, paljon suolaa/rasvaa /sokeria sisältävä ruoka

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi