Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitat 104kg ja 162cm, laihdutus ei vaan onnistu!

Vierailija
24.07.2020 |

Muutaman päivän jaksan skarpata, kalorit jossain 2200 per päivä. Sitten repsahdan :/

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vhh ja keto on ratkaisu Ei nälkää eikä syömishimoa Ihmislajin oikea tapa syödä. Vaatii tietoa ja vähän kärsivällisyyttä ensin. Olen jo vähän vanha mutta kuitenkin kiva painaa 49 ja vyötärökin on hoikka.

No en minäkään mikään nuori ole, 37v,kokeiltu on ketoa, ei riittänyt kärsivällisyys ja sai syödä vaan kaikkea mautonta. Kalorien laskenta sillä hyvä, että voi syödä vaikka suklaalevyn, kunhan päivän kalorit alle 1500.

Aloittaja

Kaikkea pitää syödä vähän! Sama kuin sanoo akoholistille että kaikkea pitää juoda vähän ja jos et pysty olet huono!

Vierailija
102/128 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin 116kg vuoden vaihteessa. Syön nyt noin 1000-1200 kaloria päivässä ja painan 110kg. Kesäksi vielä 15 kg pois.

Ennen kesää sun nälkävelka on niin suuri noin vähillä syömisillä, että todennäköisesti se 15g tuleekin lisää. Itsekuri ei siihen tehoa, koska nälkä voittaa aina.

Ruoka on se pahin vihollinen. Tupakointi on helppo lopettaa, sitä ei ihminen tarvitse. Toista se on ruoka ja syömisen lopettaminen, ei onnistu.

Ei ruoka mikään vihollinen ole, vaan päinvastoin. Väärin ja elimistölle sopimaton syöminen sen sijaan on se pahin vihollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin 116kg vuoden vaihteessa. Syön nyt noin 1000-1200 kaloria päivässä ja painan 110kg. Kesäksi vielä 15 kg pois.

Ennen kesää sun nälkävelka on niin suuri noin vähillä syömisillä, että todennäköisesti se 15g tuleekin lisää. Itsekuri ei siihen tehoa, koska nälkä voittaa aina.

Ruoka on se pahin vihollinen. Tupakointi on helppo lopettaa, sitä ei ihminen tarvitse. Toista se on ruoka ja syömisen lopettaminen, ei onnistu.

Ei ruoka mikään vihollinen ole, vaan päinvastoin. Väärin ja elimistölle sopimaton syöminen sen sijaan on se pahin vihollinen.

No kyllä se tällaiselle ikuiselle laihduttajalle on melkein kuin vihollinen. Ap

Vierailija
104/128 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se tällaiselle ikuiselle laihduttajalle on melkein kuin vihollinen. Ap

Johtuu siitä, ettet ymmärrä, mikä on sitä sopivaa ruokaa, mitä kannattaa syödä. Kalorit ei merkitse kaikkea.

Vierailija
105/128 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko. Olen erittäin sitoutunut tähän laihdutusprojektiin. Punnitsen itseni joka aamu ja merkitsen kaikki syömiset yazioon. Jotain traagista pitäisi tapahtua elämässäni, jotta tästä lipsuisin.

Vierailija
106/128 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko. Olen erittäin sitoutunut tähän laihdutusprojektiin. Punnitsen itseni joka aamu ja merkitsen kaikki syömiset yazioon. Jotain traagista pitäisi tapahtua elämässäni, jotta tästä lipsuisin.

Ei sen traagisempaa kuin se nälkävelka. Sun on nyt helppoa sanoa, että olet sitoutunut. Sun kehosi kuitenkin tulee päättämään toisin.

Vierailija
107/128 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keho tottuu pian siihen että sokeria ja viljoja ei tule. Tätä ei pääse tapahtumaan jos säännöllisesti otetaan "herkkupäiviä".

Vierailija
108/128 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputa kalorimäärää 1500 asti, ja lisää kasviksia, saalatin määrää ja vähennä lihatuotteiden määrää. Juo päivässä 1,5-2 litraa vettä, vähennä limuja, siidereitä ym. Lisäksi osta vitamiineja, koska sun keho tarvitsee niitä, ei rasvaa ja sellaista. Pariin kuukauteen en söisi MITÄÄN herkkuja, limuja, roskaruokaa... Ja parin kuukauden päästä, jos olisin siihen mennessä laihtunut esim. 15 kg, niin ostaisin lipun ja _pienen_ sipsipussin ja menisin perjantaina tai lauantaina elokuviin.

Salikortti ja uimapuvun ostoon.

Salilla käymistä n. 3 kertaa viikossa, ja uimista 1-2 kertaa viikossa.

Kannattaa myös lisätä kävelemisen määrää jos asut kaupungissa, ja jos asut syrjäseudulla missä on luontoa, niin sielläkin voi käydä kävelemässä fiiliksen mukaan. Piristävää, ja rentouttavaa.

Itse olen myös innostunut joogasta, ja joogaan iltaisin pari kertaa viikossa.

Älä turhaudun, kaikilla ei paino putoa heti kovin helposti, mutta tärkeintä on että käytät hyväksesi suomalaista sisua ja pitäydy suunitelmassasi vaikka mikä ois.

Vierailija
109/128 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen traagisempaa kuin se nälkävelka. Sun on nyt helppoa sanoa, että olet sitoutunut. Sun kehosi kuitenkin tulee päättämään toisin.

Voinhan nostaa kalorimäärää. En silti aio alkaa ahmia. Välillä voin myös pitää vaikka 1800 kalorin päivän ja sitten jatkaa taas pienemmillä kalorilla. Miksi pitää maalata piruja seinille ja teilata heti, jos joku kykynee laihduttamaan.

Vierailija
110/128 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut apua siitä, että olen Fineli.fi ruokapäiväkirjalla ajoittain seurannut tarkkaan päivittäisen ruoan kaloreita ja ravintoaineita. Vähitellen oppii, mitkä oman ruokavalion aineksista ovat yllättävänkin runsaskalorisia ja mitkä taas eivät. Sitten, kun keksii ne itselle maistuvat, täyttävät mutta vähäkaloriset ruoka-aineet, on helpompi pitää päivän energiansaanti kurissa.

2 kk, 106 kilosta 102:een ja olennaista on se, että tällä samalla syömisrutiinilla voi jatkaa ilman tuskaa vaikka loppuelämänsä.

Vierailija
111/128 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voinhan nostaa kalorimäärää. En silti aio alkaa ahmia. Välillä voin myös pitää vaikka 1800 kalorin päivän ja sitten jatkaa taas pienemmillä kalorilla. Miksi pitää maalata piruja seinille ja teilata heti, jos joku kykynee laihduttamaan.

En halua teilata enkä pahalla sano. Mutta tosiasia on, että liian vähillä kaloreilla ei pysty olemaan kauaa. Se on ihan biologiaa ja kehon normaali reaktio. Siinä ei auta sinun päättäväisyys eikä itsekuri.

Vierailija
112/128 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö paljon alkoa, tupakoitko? Vähennä alkoa, lopeta tupakointi. Kokeile säännöllisin jaksoin kaalikeitto dieettiä.

https://askelterveyteen.com/kaalikeittodieetti-painon-pudottamiseen/

Vierailija
113/128 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiputa kalorimäärää 1500 asti, ja lisää kasviksia, saalatin määrää ja vähennä lihatuotteiden määrää. Juo päivässä 1,5-2 litraa vettä, vähennä limuja, siidereitä ym. Lisäksi osta vitamiineja, koska sun keho tarvitsee niitä, ei rasvaa ja sellaista. Pariin kuukauteen en söisi MITÄÄN herkkuja, limuja, roskaruokaa... Ja parin kuukauden päästä, jos olisin siihen mennessä laihtunut esim. 15 kg, niin ostaisin lipun ja _pienen_ sipsipussin ja menisin perjantaina tai lauantaina elokuviin.

Kannattaa myös lisätä kävelemisen määrää jos asut kaupungissa, ja jos asut syrjäseudulla missä on luontoa, niin sielläkin voi käydä kävelemässä fiiliksen mukaan. Piristävää, ja rentouttavaa.

Älä turhaudun, kaikilla ei paino putoa heti kovin helposti, mutta tärkeintä on että käytät hyväksesi suomalaista sisua ja pitäydy suunitelmassasi vaikka mikä ois.

Hitto kun ei ole sisua. Syksyllä lisäsin reilusti liikuntaa, painoa nousi kilon per kuukausi.

Kiitos vinkeistä, ehkä joskus onnistuu. Ap

Vierailija
114/128 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto kun ei ole sisua. Syksyllä lisäsin reilusti liikuntaa, painoa nousi kilon per kuukausi.

Kiitos vinkeistä, ehkä joskus onnistuu. Ap

No ei ilman tahdon lujuutta mikään onnistu. Sinun on vain tehtävä se päätös nyt ja voitettava itsesi, asian siirtäminen vain huonontaa tilannetta.

Vierailija
115/128 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen laihtuu kun liikkuu ja käyttää lihaksia, ei pääse rasvaa kertymään kun syödään normaalia määriä!

Harvalla on sitkeyttä ja tahtoa nykyään suomessa.

Vierailija
116/128 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on pahin vihollinen. En pysty vastustamaan. Taas kesä ja edelleen olen lihava, lihavampi kuin viime kesänä :(

Ap

Vierailija
117/128 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perhe mukaan laihdutukseen! Siis jos on lapsia.

Kauden kasviksia ja marjoja. Liikutte yhdessä, herkut pois.

Vierailija
118/128 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus leikkaus on ok

Vierailija
119/128 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus leikkaus on ok

En saa, koska en saa laihdutettua sitä vaadittua määrää, mikä pitää laihtua ennen leikkausta. Enkä bulimia taustaisena edes saisi lähetettä

Vierailija
120/128 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on pahin vihollinen. En pysty vastustamaan. Taas kesä ja edelleen olen lihava, lihavampi kuin viime kesänä :(

Ap

Edelleen vihollinen eli ruoka hallitsee mun elämää. Taas tänä vuonna aloittanut laihduttaa kymmeniä kertoja, paino edelleen sama ja bmi 38

Ap