Mitat 104kg ja 162cm, laihdutus ei vaan onnistu!
Muutaman päivän jaksan skarpata, kalorit jossain 2200 per päivä. Sitten repsahdan :/
Kommentit (128)
Hei ap! Kävele. Hanki mukavat kävelykengät ja tee joka päivä tunnin kävelylenkki. Kävele muutenkin joka paikkaan, mihin vain voit.
Jos osaa uida, niin käy vaikka kerran viikossa uimassa 45 minuuttia.
Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Hei ap! Kävele. Hanki mukavat kävelykengät ja tee joka päivä tunnin kävelylenkki. Kävele muutenkin joka paikkaan, mihin vain voit.
Tsemppiä!
6km kävelen päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama pituus. Normaalupainon sisällä olen laihduttanut jo 5.5kg helposti, syön alle 1300kcal edestä per pvä. Tänään mennyt vain 1200 ja söin rivin suklaata levystä ja desin jäätelöäkin ruuan lisäksi
En ikinä pystyisi tähän, kyllä se menee levy suklaata ja litra kermajäätelöä.
Ap
Nämä pitää jättää kauppaan. 1200 kaloria per vrk, kyllä tippuu
Kaikki ei onnistu, se pitää vain hyväksyä. Elämä on mukavaa, kun ei mieti ulkonäköä ja ruokaa.
Jos on jo kokeillut kaikkea eikä ne ole auttanut niin seuraavaksi voi kokeilla tätä, saattaa olla että 10 vuoden päästä kaikki tekee sen näin:
https://www.hyvaterveys.fi/keskustelu/31383/olen-120kg-minulta-katosi-r…
Vierailija kirjoitti:
Jos on jo kokeillut kaikkea eikä ne ole auttanut niin seuraavaksi voi kokeilla tätä, saattaa olla että 10 vuoden päästä kaikki tekee sen näin:
https://www.hyvaterveys.fi/keskustelu/31383/olen-120kg-minulta-katosi-r…
Hyvä vinkki, mutta ei kiitos. Ap
Ole kehopositiivinen, ole rempseä ja räväkkä, ole värikäs. Unohda laihdutus, mättää lisää herkkuja ja sipsejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama pituus. Normaalupainon sisällä olen laihduttanut jo 5.5kg helposti, syön alle 1300kcal edestä per pvä. Tänään mennyt vain 1200 ja söin rivin suklaata levystä ja desin jäätelöäkin ruuan lisäksi
Ap
Tämähän se. Kaikki tai ei mitään.
Vettä ja leipää. Kitudieettiä. Jos lääkäri sanoisi, ettet näe ensivuotta jos et laihdu, niin onnistuisiko sitten?
Keskitysleireillä ei ollu ylipainoisia.
Tehdään kirjallinen sopimus että annat jokaisena päivänä 100e minulle kun rikot
kalorimääräisiä annoksia.
Varmaan lahdut.
Ja määräajan jälkeen jos painat esim 70 kg, saat hävityt rahat takaisin.
Kyse on vain motivaatiosta.
Painon putoaminen on paras motivoija ja kannustus. 1500 kalorilla nopeasti 8 kiloa pois, sen jo huomaa. Putoaa 2-3 viikossa. Sen jälkeen on helppo jatkaa terveellisellä ruokailulla, kun tuntee jo saavuttaneensa jotain eikä halua sössiä sitä.
Liikuntaa sitten vasta kun alkaa tuntua hyvältä. Tuossa alussa liikunnan määrällä ei ole mitään vaikutusta laihtumiseen, keskity vain siihen ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Vettä ja leipää. Kitudieettiä. Jos lääkäri sanoisi, ettet näe ensivuotta jos et laihdu, niin onnistuisiko sitten?
Keskitysleireillä ei ollu ylipainoisia.
Ei onnistuisi. Mutta jos se lääkäri sanoisi, että saat ensi vuonna miljoonaa euroa, niin sitten kyllä onnistuisi.
Aloittaja -
Minä olin 116kg vuoden vaihteessa. Syön nyt noin 1000-1200 kaloria päivässä ja painan 110kg. Kesäksi vielä 15 kg pois.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan lahdut.
Mieluummin varmaan maksaisin sen 100e joka päivä, kuin kituisin pienillä kaloreilla 🤣
No, kyllä sitä on luuranko hoikka sitten haudassa.
Aloittaja
Tapasin muuten noilla mitoilla (tjsp.. 160cm/120kg?) varustetun teinin järjestön infoillalla. 6v myöhemmin hän oli mukana kyseisen tautijärjestön hallituksessa. (ei liity ylipainoon, suurin osa jopa sairaalollisen laihoja). Oli kuollut 2 myöhemmin.
Kiva ihminen sinänsä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4kg kolmessa kuukaudessa. Se on vuodessa kuitenkin 16 jos jatkat samaan tyyliin. Kahdessa 32kg ja se on hitosti vähemmän jo.
Viikonloppuna viiniä, kaljaa, eilen suklaalevy, samoin tänään,normi ruuan lisäksi. En kyllä ymmärrä miten olen voinut laihtua. Saarioisten mikropitsa aamuisin.
6km kävelen joka päivä pakosta.
Ap
Ei 50 kilon laihdutusta yrittävä syö mikropizzoja tai juo alkoholia. Ongelmasi on mielihalut, ei niinkään kalorimäärä. Laihtuminen ei tunnu olevan sinulle yhtä tärkeää kuin syöminen. Hetken mielihyvä voittaa pitkän tähtäimen tavoitteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan lahdut.
Mieluummin varmaan maksaisin sen 100e joka päivä, kuin kituisin pienillä kaloreilla 🤣
Aloittaja
Sellainen hauska fakta, että rasva ei pala haudassakaan. Kyllä se luista irtoaa mutta ei maadu, vaan kerrostuu haudan pohjalle inhottavaksi löllöksi. Näitä hautoja tulee koko ajan enemmän vastaan töissä, koska ihmiset ovat entistä yleisemmin ylipainoisia. T. Haudankaivaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä!6km kävelen päivittäin.
Kävelemällä 8 km/h vauhtia kuluttaisit noin 400 kcal. 100 g suklaalevyssä on 550 kcal. Et tule laihtumaan kävelemällä vaan syömällä fiksusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan lahdut.
AloittajaSellainen hauska fakta, että rasva ei pala haudassakaan. Kyllä se luista irtoaa mutta ei maadu, vaan kerrostuu haudan pohjalle inhottavaksi löllöksi. Näitä hautoja tulee koko ajan enemmän vastaan töissä, koska ihmiset ovat entistä yleisemmin ylipainoisia. T. Haudankaivaja
Pääasia, että irtoaa luista.
Ap
Ap