Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Olenko poikkeuksellisen kaunis kun ihmiset niin usein kehuvat kauniiksi kasvotusten?

Vierailija
23.07.2020 |

Onko tavallista?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
23.07.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua yleensÀ vanhat mummot kehuvat tosi kauniiksi ja luotan tietenkin heidÀn sanaansa kuin vuoreen. En mieti sellaisia pikku detaljeja, ettÀ esimerkiksi heidÀn nÀössÀÀn saattaa olla jo vikaa:D

MinkÀ ikÀinen olet? MistÀpÀin maata?

Vierailija
42/48 |
23.07.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KetkÀ teitÀ kehuu, minkÀ ikÀiset?

Miehet 18-29 v.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
23.07.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua yleensÀ vanhat mummot kehuvat tosi kauniiksi ja luotan tietenkin heidÀn sanaansa kuin vuoreen. En mieti sellaisia pikku detaljeja, ettÀ esimerkiksi heidÀn nÀössÀÀn saattaa olla jo vikaa:D

MinkÀ ikÀinen olet? MistÀpÀin maata?

Olen 23-vuotias itsensÀ suomalaiseksi kokeva puolalaisvenÀlÀinen tyttö.

Vierailija
44/48 |
23.07.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Naiset kehuvat vain vaatimattoman nÀköisiÀ lajitovereitaan kauniiksi.

Vierailija
45/48 |
23.07.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kehuvat vain vaatimattoman nÀköisiÀ lajitovereitaan kauniiksi.

Ei minua naiset paljoa kehu paitsi vanhemmat rouvashenkilöt, miehet senkin edestÀ.

Ap

Vierailija
46/48 |
23.07.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40+++++++++++ kirjoitti:

MinÀ olen tosi kaunis ja tiedÀn sen. Kukaan ei uskalla tulla sanomaan sitÀ kovinkaan usein. Ei oikeastaan koskaan. KÀnnisiÀ on joskus, mutta enemmÀn tulee katseita, niitÀ tulee. Kuljen missÀ vain, niin katseita on enemmÀn. Ei kukaan tule vaikka kaupassa sanomaan, ettÀ olen kaunis. Ja tÀmÀ on niin tosi. En edes halua huomiota.

Ihmisten katseista nÀet markkina-arvosi. Jos kukaan ei koskaan katso siitÀ voi ikÀvÀ kyllÀ pÀÀtellÀ jotain. ItseÀni tuijotetaan esim. kaupoissa tms. Tosin sellaiset vanhemmat herrat jo mutta onpa sellaisiakin naisia jotka ovat tÀysin nÀkymÀttömiÀ muille.

EikÀ vÀlttÀmÀttÀ nÀe, katsoa voi niin monesta syystÀ. Jos joku katsoo, minulle ei tosiaan tule ensimmÀisenÀ mieleen ettÀ ihmiset katsoo kauneuden takia. EhkÀ se viimeinen vaihtoehto mitÀ ajattelisin.

Vierailija
47/48 |
23.07.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

😂😂😂

Vierailija
48/48 |
23.07.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Luulet vaa..

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: seitsemÀn kolme yksi