Olenko poikkeuksellisen kaunis kun ihmiset niin usein kehuvat kauniiksi kasvotusten?
Kommentit (48)
Olet varmaan vÀhÀn pullukka ja yritÀt aina pukeutua kauniisti. Ihmisten on helppo kehua sellaisia kauniiksi, jotka ovat ihan ihmisen nÀköisiÀ, mutta ei huippukauniita. Sellaisia todella kauniita ei kehuta ehkÀ vain jotku mummot kehuu, koska kaikki olettaa kauniin ihmisen tietÀvÀn itsekkin olevansa kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti.
Onpas kiva, kun ihmiset sanovat tuon. MissÀ pÀin Suomea?
Savo
Savossa ihan normaalia.
MinÀ olen tosi kaunis ja tiedÀn sen. Kukaan ei uskalla tulla sanomaan sitÀ kovinkaan usein. Ei oikeastaan koskaan. KÀnnisiÀ on joskus, mutta enemmÀn tulee katseita, niitÀ tulee. Kuljen missÀ vain, niin katseita on enemmÀn. Ei kukaan tule vaikka kaupassa sanomaan, ettÀ olen kaunis. Ja tÀmÀ on niin tosi. En edes halua huomiota.
Tuo 28 vee kommetti kertoikin kaiken olennaisen. "NÀin vanhaa".. Kasva vielÀ 20 vuotta ja kysy sama kysymys sitten.. ;)
Ei kauneus ole iÀstÀ kiinni. Itse olen 50 v ja mulle huudettiin juuri kadulla - tosin vÀhÀn vanhemman miehen toimesta - ettÀ "Hei Kaunis, kaunista iltaa!". Ja tÀmÀ jÀyhÀssÀ kaupungissa nimeltÀ Tampere!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinkÀ ikÀinen olet?
Olen 28 ja se tĂ€ssĂ€ hĂ€kellyttÀÀ, ettĂ€ nĂ€in vanhaa kehutaan đ
Vanhaa... đđđđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinkÀ ikÀinen olet?
Olen 28 ja se tĂ€ssĂ€ hĂ€kellyttÀÀ, ettĂ€ nĂ€in vanhaa kehutaan đ
Höpsis. Olet oikeasti kaunis, eikĂ€ sellaisille kehuskelu lopu vaikka ikÀÀkin tulee lisÀÀ. Minuakin kehutaan vielĂ€ vaikka olen jo 47. Minun kohdallani ihmiset kuitenkin varmaan tarkoittavat lĂ€hinnĂ€ âolet sĂ€ilynyt hyvinâ, vaikka kauniiksi sanovatkin.
KeneltÀ julkkiksesta mielestÀsi nÀytÀt? EttÀ voi arvioida me av-mallimammat.
40+++++++++++ kirjoitti:
MinÀ olen tosi kaunis ja tiedÀn sen. Kukaan ei uskalla tulla sanomaan sitÀ kovinkaan usein. Ei oikeastaan koskaan. KÀnnisiÀ on joskus, mutta enemmÀn tulee katseita, niitÀ tulee. Kuljen missÀ vain, niin katseita on enemmÀn. Ei kukaan tule vaikka kaupassa sanomaan, ettÀ olen kaunis. Ja tÀmÀ on niin tosi. En edes halua huomiota.
Ihmisten katseista nÀet markkina-arvosi. Jos kukaan ei koskaan katso siitÀ voi ikÀvÀ kyllÀ pÀÀtellÀ jotain. ItseÀni tuijotetaan esim. kaupoissa tms. Tosin sellaiset vanhemmat herrat jo mutta onpa sellaisiakin naisia jotka ovat tÀysin nÀkymÀttömiÀ muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti.
Savo
Eli sinulla on kapea suora nenÀ, suurehkot silmÀt ja soikeat kasvot?
Luultavasti. Savolaista taikinanaamaa voi kiehtoa kun nÀkee ihmisenkin nÀyttÀvÀn ihmiseltÀ eikÀ kylmÀssÀ sÀilytetyltÀ perunalta.
En tiedÀ miks mut repesin tÀlle ihan tÀysin, vaikka savolainen olenkin. Kiitos illan piristyksestÀ!
Muakin muuten kehutaan kauniiks. Noista annetuista spekseistÀ tÀyttyy kuitenkin vain suuret silmÀt, nenÀ on pyöreÀhkö ja kasvot samoin. TÀytelÀiset huulet myös. Luulen, et kyseessÀ on babyface- ilmiö: olen kauniin sijaan lÀhinnÀ söpö, mutta myös helposti lÀhestyttÀvÀ. On paljon tyrmÀÀvÀn upeita naisia, mut niin et uskon ettÀ heitÀ lÀhinnÀ tuijotetaan hÀmmentyneinÀ kaukaa sen sijaan et kÀytÀisiin puhuttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan vÀhÀn pullukka ja yritÀt aina pukeutua kauniisti. Ihmisten on helppo kehua sellaisia kauniiksi, jotka ovat ihan ihmisen nÀköisiÀ, mutta ei huippukauniita. Sellaisia todella kauniita ei kehuta ehkÀ vain jotku mummot kehuu, koska kaikki olettaa kauniin ihmisen tietÀvÀn itsekkin olevansa kaunis.
KyllÀ ainakin mun yhtÀ kaveria aika usein kehutaan ja on tosiaankin huippukaunis.
Jos naiset tapaa kÀÀntÀÀ joskus pÀÀn pois niin silloin olet todella kaunis.
Ei kestÀ sua. EikÀ tahdo antaa sulle huomiota enempÀÀ. Jos noin ei koskaan tehdÀ niin et ole huippumalli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti.
Savo
Eli sinulla on kapea suora nenÀ, suurehkot silmÀt ja soikeat kasvot?
Luultavasti. Savolaista taikinanaamaa voi kiehtoa kun nÀkee ihmisenkin nÀyttÀvÀn ihmiseltÀ eikÀ kylmÀssÀ sÀilytetyltÀ perunalta.
Sinulla on onneksi aivot kÀynyttÀ velliÀ ja sielu hapankaalia :D
Testasin sitÀ kerran vieraassa kaupungissa. Viimeisen pÀÀlle laitettuna aletaan tehdÀ noin vaikka muut asiat on vakio.
Lue uudelleen; kun osa ihmisistÀ
ei kestÀ sinua niin silloin olet kaunis.
Mua yleensÀ vanhat mummot kehuvat tosi kauniiksi ja luotan tietenkin heidÀn sanaansa kuin vuoreen. En mieti sellaisia pikku detaljeja, ettÀ esimerkiksi heidÀn nÀössÀÀn saattaa olla jo vikaa:D
KetkÀ teitÀ kehuu, minkÀ ikÀiset?
Siis yleisimpÀÀn suomalaiseen ulkonÀköön verrattuna poikkeavat.