Miten toiset löytävät aina uuden kumppanin, mutta toiset eivät milloinkaan?
Toiset eroo ja löytävät uuden kumppanin ja samaa rataa...
Toiset eivät löydä edes ensimmäistäkään kumppania.
En käsitä?
Kommentit (662)
Sehän kertoo jo jotain jos koko ajan pitää etsiä uutta kumppania. Eivät yhtään siis mieti minkälainen kumppani olisi oikeasti sopiva. Ollaan pari vuotta yhdessä, erotaan ja otetaan taas joku ensimmäinen vastaantulija suhteeseen. Sitten sama show, taas erotaan muutaman vuoden päästä ja otetaan uusi.
Eli siis toiset eivät mieti minkälainen kumppani heille sopii ja ovat vaan jonkun kanssa joka on suht ok. Toiset taas odottavat että oikeasti kolahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit, Komeat, puheliaat löytävät aina. Toista se on meillä ujoilla, ei niin kauniilla ja komeilla. Ihan lähipiirissä todettua. Miehiä tulee ovista ja ikkunoista. Vaihtavat kun kyllästyvät. Itse en haluaisi kun edes mahiksen.
Nainen löytää aina ja jos ei löydä, niin sitten kyse on aivan täydellisestä passiivisuudesta tyyliin ei ole edes Tinderiä viitsinyt ladata. Tämän olen todistanut niin monesti, että kunhan nainen edes tämän verran viitsii tehdä niin aina löytyy sutinaa. Ihan sama millainen nainen.
Jos vaihtoehtona on sutina jonkun iljettävän tindermiehen kanssa tai ei sutinaa ollenkaan, sata kertaa mieluummin valitsen jälkimmäisen. T: huonojen tinderkokemusten seurauksena passivoitunut nainen
Turha sitten valittaa jos kaikki miehet on iljettäviä. Ohje oli kuitenkin ylläolevalle, joka halusi edes jonkinlaisen mahiksen. No ne mahikset ei tule spontaanisti kotiovelle kolkuttelemaan, vaan jotain joutuu vähän vaivaa nähdä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ovat vain suosituimpia. Kaverini erosi ja naisia oli jonoksi odottamassa, että pääsisi rouva nro kakkoseksi. Fiksu, komea, varakas, sosiaalisesti taitava.
Ikävä sanoa ruma sana, mutta tasoteoria todellakin on totta.
No kai nyt kuka vaan mieluummin ottaa fiksun, komean, sosiaalisesti taitavan ja varakkaan kuin tyhmän, ruman, persaukisen ja sosiaalisesti tumpelon.
Toiset eivät osaa olla yhtään yksin. Silloin kelpaa vähän huonompikin kumppani.
Mulla oli kaveri, joka seurusteli ja erosi ja löysi uuden elämänsä rakkauden vain erotakseen. Kierrettä jatkui melkein 40-vuotiaaksi asti.
Voin kertoa, ttä kaverin miesmaku oli varsin laaja, ja kriteeriksi tuntui riittävän pulssi sekä toimiva vehje kalsareissa.
Vähän valikoimalla ei ehkä käy flaksi ihan yhtä tiuhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit, Komeat, puheliaat löytävät aina. Toista se on meillä ujoilla, ei niin kauniilla ja komeilla. Ihan lähipiirissä todettua. Miehiä tulee ovista ja ikkunoista. Vaihtavat kun kyllästyvät. Itse en haluaisi kun edes mahiksen.
Nainen löytää aina ja jos ei löydä, niin sitten kyse on aivan täydellisestä passiivisuudesta tyyliin ei ole edes Tinderiä viitsinyt ladata. Tämän olen todistanut niin monesti, että kunhan nainen edes tämän verran viitsii tehdä niin aina löytyy sutinaa. Ihan sama millainen nainen.
Jos vaihtoehtona on sutina jonkun iljettävän tindermiehen kanssa tai ei sutinaa ollenkaan, sata kertaa mieluummin valitsen jälkimmäisen. T: huonojen tinderkokemusten seurauksena passivoitunut nainen
Ootko sä iljettävä tindernainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä iljettävä tindernainen?
Jos olisin, varmaan olisin viihtynyt siellä kauemmin. Eli enpä laskisi itseäni sellaiseksi.
Korvaan tarttuu sana "aina löytää uuden"
. Ihmiset ovat siis kertakäyttötavaraa, kuten esim. kengät. Kunpa kukaan kunnon ihminen ei sortuisi tuollaiseen sarjarakastajaan tai rakastajattreen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha sitten valittaa jos kaikki miehet on iljettäviä. Ohje oli kuitenkin ylläolevalle, joka halusi edes jonkinlaisen mahiksen. No ne mahikset ei tule spontaanisti kotiovelle kolkuttelemaan, vaan jotain joutuu vähän vaivaa näkemään itsekin.
Löytyi autokoulusta oikealta puolen istumasta etupenkillä. Elämänikäinen rakkaus,kestänyt jo 44 vuotta. Herrasmies kokonaan,minua ja kaikkia ihmisiä kohtaan. Älykäs ,huumorin tajuinen. Luulen ,että ei olisi minua edes huomannut muualla,kun en ole milloinkaan eturivissä ensimmäisenä näkymässä. Enkä huomiota kerjäämässä ja herättämässä. Olen kokonaan kiitollinen hänestä,tuosta rakkaastani joka ainoa päivä.
En ymmärrä niitä, joille ei löydy kumppania. Nirsous?
Olen keskiverto-nätti nainen, jonkun mielestä jopa kaunotar ja olen saanut potkia ihailijoita pois kuin muurahaisia jaloista ja valita kumppanini.
Eka oli rumankomea tyhjätasku, josta tuli miljonääri. Siis superrikas.
Toka on komea nössö-inssi, jota rakastan yli kaiken. Lompsa on myös aika muhkea.
Täytyy sanoa, että vakka valitsee kantensa ja jos esim. emme olisi kohdanneet älyllisellä tasolla, niin en olisi lähtenyt suhteeseen.
Raha ja status on toissijainen asia, toki se merkkaa varsinkin leuhkivalle suvulle. Meitä on niin moneksi.
Kai siihen uuteen voi törmätä vähän missä vain. Kahvilassa, harrastuksissa, Internetissä ja kaikissa paikoissa siinä välillä. Mutta mistä syystä toiset törmää ja toiset taas ei en tiedä. Monet taitaa myös 'törmätä' näihin jotka haluavat vain seksisuhdetta vähäksi aikaa ilman mitään sitoumuksia joten aina pitää tunnustella että onko tämä nyt se 'uusi' vai vain kehonsa tarpeiden tyydyttäjä vaikka kaikenlaista lupaakin ja kauniisti puhuu.
Kuten edelläkin on jo todettu, uuden löytävät nopeasti yleensä ihmiset, joille ei ole niin väliä, kuka se kumppani, kunhan on joku. Tämä näkyy etenkin miehillä, jotka eivät ole koskaan oppineet pitämään huolta sen paremmin itsestään kuin kodistaan, mahdollisista lapsista puhumattakaan. Jos suhde päättyy, mies etsii hyvin nopeasti itselleen uuden "äidin", vaikka nainen luuleekin alkuhuuman ajan olevansa parisuhteessa.
Toisaalta jotkut eivät osaa olla yksin yhtään sekuntia. Ei ole mikään positiivinen seikka mennä suhteesta toiseen koko ajan.
Minä en koskaan löytänyt sopivaa. Kokeilin muutamia ja vielä muutamia. Ei vain tullut pitkäaikaista suhdetta. Nyt olen jo vanha, enkä jaksa enää vaivautua.
Tiedän syynkin: en ole tyypiltäni ihan valtavirtaa, enkä myöskään sellaista mukavaa poikkeavuutta, jota miehet suosivat. Ulkonäön puolesta kelpasin kyllä, ja samoin kriteerein minäkin aina löysin "jonkun". Mutta kun ei persoonat, luonteet, arvot, elintavat jne jne kohtaa, niin eihän parisuhteesta mitään tule.
En voi ryhtyä keneksikään toiseksi, joten elän sitten yksin. Ei tämä suurimmaksi osaksi aikaa niin kauheaa ole. Saa tehdä mitä haluaa, milloin haluaa, kukaan ei ole vaatimassa eikä tyrkyttämässä. Vapaus on tärkeää.
Karkeasti sanottuna, ikisinkkunaisilla olisi kyllä kysyntää, mutta eivät itse kiinnostu kenestäkään. Ikisinkkumiehillä taas ei yleensä ole kysyntää, vaikka itse olisivat kiinnostuneita. Huom! Ei tietenkään päde joka naisen ja miehen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Toiset ovat ehkä enemmän valmiita tekemään kompromisseja ja toiset taas haluavat löytää sen oikean. Kompromissiin tyytyvät ehkä muutenkin eroavat useammin kun se kumppani ei sitten ehkä ollutkaan riittävän sopiva.
Mulla ei ole tästä mitään tutkimustietoa mutta perstuntumalta kuvittelisin, että nimenomaan joustavat, kompromissihakuiset ihmiset ovat niitä joiden liitto kestää. Yleensä niillä suunnattoman rakastuneilla huuma loppuu jossakin vaihessa, ja sitten havaitaan, että entisen kiiman lisäksi ei ole mitään yhteistä. Sitten alkaa uuden etsiminen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää aina olla uusi kumppani? Eikö se tuttu ja turvallinen kelpaa?
Nyxän kanssa ollaan oltu 30 vuotta yhdessä.
Niinpä, moni löytää kyllä seuraa helpostikin, mutta sitoutuminen onkin sitten toinen juttu.
Itse olen koko aikuisikäni ollut pari suhteessa...
Ekassa aviossa 25 v , ja vuoden eron jälkeen uudessa avioliitossa joka on kestäny 9 v...
Heti vaan roihahti ihanan miehen kanssa ja se oli siinä...
Lapset kummallakin oli jo aikuisia joten nautitaan vain toisistamme
Oon onnellinen nainen ....
Mielenkiintoinen asia. Näille ihmisille joilla on aina joku niin se on aivan yhdentekevää kuka se on. Tuo on jo loogisesti pääteltävissä. Jos henkilöllä olisi mitään suurempaa väliä niin se oikean löytäminen olisi todella vaikeaa. Jos taas suhteen jälkeen on aina uusi mato koukussa niin se on sama kuin valita nimi sattumalta puhelinluettelosta.
Sitten taas henkilöt jotka eivät kelpuuta ihan jokaista puolisokseen ovat pidempään yksin. Koska se henkilö joka täyttää kriteerit ja jonka kanssa on mukava olla ei tule tuosta vain vastaan.