Miten toiset löytävät aina uuden kumppanin, mutta toiset eivät milloinkaan?
Toiset eroo ja löytävät uuden kumppanin ja samaa rataa...
Toiset eivät löydä edes ensimmäistäkään kumppania.
En käsitä?
Kommentit (662)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan ymmärrä miten aina joillekin löytyy uusi. Itse olen ikisinkku eikä kukaan kiinnostu minusta. Olen ihan samoja asioita tehnyt kuin ylempänä vastanneet jotka löytävät, esim:
- aina huoliteltu, laitan kauppaankin kauniit vaatteet, kynnet lakattu, sääret sheivattu kesät talvet - ei vaikutusta, ei kehuja tms lähestymisiä
- usein on ollut haku päällä, haen katsekontaktia, hymyilen; ei vaikutustamuehet kääntävät katseen pois, eivät tule juttelemaan pitkänkään silmäpelin jälkeen (omat yritykset myös torjuttu)
- toisaalta joskus ei ole ollut sillä mielellä ulkona, ja silloinkin saan istua ihan yksin vaikka koko illan
- olen kokeillut nettiä ja sokkotreffejä; ei menestystä
- pystyn juttelemaan kenen kanssa tahansa, en jää tuppisuuksi, enkä ole tosikko; tällä ei ole ollut mitään merkitystä
- olen sosiaalinen, harrastan ja liikun kodin ulkopuolella 2-6 kertaa viikossa, tapaan kavereita, kaverin kavereita, käyn terassilla, puistossa jne jne koko kesän; ei ketään, koskaan, missään
- myöskään töistä ei ole löytynyt vaikka olen yli 1000 ihmisen kansainvälisessä toimistossa töissä ja asunut kolmessa eri maassa
Olen oikeasti luovuttanut. Menen neitsyenä hautaan. Minussa on jonkinlainen valuvika joka tekee minusta täydellisen epäkiinnostavan miehille. Muuta selitystä en keksi.
Onko se yhtä vaikeaa muissakin maissa ollessa?
On ollut, kaikissa asuinmaissani olen ollut epäkiinnostava. Saan ystäviä todella helposti, myös miehistä. Minut friendzonetetaan aina, vaikka olisin iskumielellä kesämekossa ja push-upeissa liikkeellä. En ymmärrä miksi.
Mua taas miehet lähestyvät nimenomaan iskumielessä, vaikka en itse olisi edes sillä tuulella. Useampi mies on myös sanonut etteivät halua olla kavereita mun kanssa. Ongelma tämäkin eikä mikään kiva sellainen. No ikä varmaan armahtaa... n39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ikinä ollut vaikeaa löytää kumppania, vaikken olisi edes etsinyt. Olen ollut täysi-ikäisenä pisimmillään sinkkuna ehkä puoli vuotta... Pisin suhde on kestänyt 5 vuotta, toisiksi pisin 2 vuotta ja sitten ollut pari lyhyempää. Nyt kahdeksan kuukautta yhdessä viimeisimmän kanssa josta toivon pitkää suhdetta. Edellisistä suhteista yhden olen tavannut kaveriporukassa, toisen opiskelijariennoissa ja muut Tinderissä ja muissa deittisovelluksissa. Viimeisimmän pokasin Tinderistä kun halusin tylsänä iltana jotain tekemistä ja päätin etsiä seuraa parille kaljalle ja siitä se sitten lähtikin.
En suhtaudu deittailuun hirveän vakavasti, vaan tapaan ja tutustun ihmisiin sellaisella "natsaa jos natsaa" -ajatuksella, ja usein on sitten natsannut. Treffeille voi mennä huvin vuoksi ja pitämään hauskaa, eikä kaikkien treffien tarvitse olla sillä ajatuksella, että nyt mennään katsastamaan jotain aviomiesehdokasta. Epätoivoisuus ja suhteen väkinäinen "etsiminen" ovat minusta luotaantyöntäviä piirteitä miehessä ja uskon että jossain määrin naisessakin.
Olen toki törmännyt myös tilanteisiin joissa ihastun mutta vastapuoli ei. Sellaisia takana 2, ne ovat jääneet vahvasti harmittamaan. Ihastun todella helposti ja se varmaankin myös auttaa uusien kumppanien löytämisessä. Minulla on hyvä itsetunto, olen keskiverron näköinen ja painoinen, iloinen tyyppi joka ei suhtaudu elämään liian vakavasti.
N29
Lucky you. Mä käytin Tinderiä hyvin kevyesti uusien miesten tapaamiseen, en ole epätoivoinen ja tosiaan olen hauska ja sosiaalinen. Yksikään mies ei kiinnostunut, halunnut seksiä tai tavata uudestaan... T. Tuo neitsyenä hautaan
Mäkin kokeilin tinderiä. Lähes kaikki miehet olisivat halunneet uudestaan ja yrittivät lähennellä jo ekoilla treffeillä. Valitettavasti en itse syttynyt laisinkaan. Miehiä tuntui kiinnostavan vain mun ulkonäkö. Ehkä pitäisi treffailla komeampia miehiä, jotka osaisivat suhtautua siihen neutraalimmin.
Ne löytää jotka haluavat seurustella heti edellisen suhteen päätyttyä. Heille on nimikin, läheisriippujat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit, Komeat, puheliaat löytävät aina. Toista se on meillä ujoilla, ei niin kauniilla ja komeilla. Ihan lähipiirissä todettua. Miehiä tulee ovista ja ikkunoista. Vaihtavat kun kyllästyvät. Itse en haluaisi kun edes mahiksen.
Nainen löytää aina ja jos ei löydä, niin sitten kyse on aivan täydellisestä passiivisuudesta tyyliin ei ole edes Tinderiä viitsinyt ladata. Tämän olen todistanut niin monesti, että kunhan nainen edes tämän verran viitsii tehdä niin aina löytyy sutinaa. Ihan sama millainen nainen.
Kyllä sitä sutinaa löytyy mutta syvällisen yhteyden löytäminen on hankalaa. Miehet ulkonäöstä riippumatta tarjoavat vain netflix &chill kakkaa. Ei kiinnosta.
Pitää olla kiinnostunut kumppanin etsimisestä. Olen ollut 25 yksin, ehdokkaita/tarjokkaita on ollut, mutta minä en ole ollut kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit, Komeat, puheliaat löytävät aina. Toista se on meillä ujoilla, ei niin kauniilla ja komeilla. Ihan lähipiirissä todettua. Miehiä tulee ovista ja ikkunoista. Vaihtavat kun kyllästyvät. Itse en haluaisi kun edes mahiksen.
Nainen löytää aina ja jos ei löydä, niin sitten kyse on aivan täydellisestä passiivisuudesta tyyliin ei ole edes Tinderiä viitsinyt ladata. Tämän olen todistanut niin monesti, että kunhan nainen edes tämän verran viitsii tehdä niin aina löytyy sutinaa. Ihan sama millainen nainen.
Jos vaihtoehtona on sutina jonkun iljettävän tindermiehen kanssa tai ei sutinaa ollenkaan, sata kertaa mieluummin valitsen jälkimmäisen. T: huonojen tinderkokemusten seurauksena passivoitunut nainen
Jotkut ovat vain suosituimpia. Kaverini erosi ja naisia oli jonoksi odottamassa, että pääsisi rouva nro kakkoseksi. Fiksu, komea, varakas, sosiaalisesti taitava.
Ikävä sanoa ruma sana, mutta tasoteoria todellakin on totta.
Elämä ei vaan kohtele kaikkia samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä sutinaa löytyy mutta syvällisen yhteyden löytäminen on hankalaa. Miehet ulkonäöstä riippumatta tarjoavat vain netflix &chill kakkaa. Ei kiinnosta.
Sepä. Ja sitäkin tarjotaan usealle naiselle. Koepa olevasi jotenkin erityinen, kun äijä netflixchillailee milloin kenenkin kanssa. Hyi helvetti.
Vanha hämäläinen sanonta: valkkaajalle jää luu käteen.
Löytyy aina jossain vaiheessa mutta olisin halunnut loppulämän kestävän suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ovat vain suosituimpia. Kaverini erosi ja naisia oli jonoksi odottamassa, että pääsisi rouva nro kakkoseksi. Fiksu, komea, varakas, sosiaalisesti taitava.
Ikävä sanoa ruma sana, mutta tasoteoria todellakin on totta.
Missä se jono oli? Tinderissä?
Kuulostaa laadukkaalta.
En ole ikinä käynyt missään, siinä pohjimmainen syy. Sitten ulkonäkö ja persoonallisuus on seuraava.
En ajattele koko asiaa niin voi elää omaa elämää yksin.
Kuten joku sanoikin, jos on sellainen, että itse ihastuu helposti, niin parisuhteen löytää silloin on helpommin.
Mutta sekin on luonnekysymys, ei helposti ihastuvaa voi opetella ellei sellainen ole jo luonteeltaan.
Itsellä on ongelma parisuhteen solmimisessa, että minulla oli todella voimakas tunnepitoinen rakastuminen eron jälkeen. Se ei ikävä kyllä sitten jatkunut kuin muutaman vuoden. Meistäkin riippumattomista syistä.
Nyt kun tiedän millaista tunnetta ja yhteyttä haluan niin en vaan pysty ihastumaan kun se tuntuu puuttuvan potentiaalisista suhteista.
Mieluummin olen yksin kuin, että jotenkin joku vaan puuttuu vaikka periaatteessa olisi sopivakin ihminen.
Toivon, että joku sellainen suhde löytyy, joka loksahtaa kohdilleen ilman kaiherrusta.
En hae aktiivisesti, yksineläminen ei ole ongelma.
Ne ketkä kelpaa kerran kelpaa toisenkin, ne ominaisuudet ei katoa mihinkään.6144
Vierailija kirjoitti:
Kuten joku sanoikin, jos on sellainen, että itse ihastuu helposti, niin parisuhteen löytää silloin on helpommin.
Mutta sekin on luonnekysymys, ei helposti ihastuvaa voi opetella ellei sellainen ole jo luonteeltaan.Itsellä on ongelma parisuhteen solmimisessa, että minulla oli todella voimakas tunnepitoinen rakastuminen eron jälkeen. Se ei ikävä kyllä sitten jatkunut kuin muutaman vuoden. Meistäkin riippumattomista syistä.
Nyt kun tiedän millaista tunnetta ja yhteyttä haluan niin en vaan pysty ihastumaan kun se tuntuu puuttuvan potentiaalisista suhteista.
Mieluummin olen yksin kuin, että jotenkin joku vaan puuttuu vaikka periaatteessa olisi sopivakin ihminen.
Toivon, että joku sellainen suhde löytyy, joka loksahtaa kohdilleen ilman kaiherrusta.
En hae aktiivisesti, yksineläminen ei ole ongelma.
Luulen että moni näistä helposti kumppanin löytävistä ei edes tarvitse suhteen pohjaksi ihastumisen tunnetta. Otetaan joku ihan ookoo vain siksi, ettei tarvitse olla yksin.
Itse en pystyisi. Kun on kerran kokenut pään sekoittavan ihastumisen, ei mitenkään enää pystyisi tyytymään mihinkään vähempään.
Minulla on ollut 4 rakastumista.
Kymmeniä ihastumisia.
Täyskaatojakin ok määrä eli 51 naista.
Aika hyvin entiseltä ujolta, hiljaiselta teiniltä.
Sitä vaan kyllästyi tylsyyteen, avasi suunsa ja opetteli supliikin.
Eri tyylejä kannattaa kokeilla. Ensin harrastin juppityyliä, mutta mieluisin on nahkatakkikoviksen look. Puree osaan naisista hyvin.
Miehen tulee iskeä, jos ei osaa niin sitten pitää opetella.
Aktiivisuus palkitaan.
Terkuin
M 48 w.
Toiset on kivoja ihania, järkeviä, tavallisia ja toiset on sitten hankalia, outoja, peräkammarilaisia jne...
Vierailija kirjoitti:
Ne ketkä kelpaa kerran kelpaa toisenkin, ne ominaisuudet ei katoa mihinkään.6144
Eihän se ettei löydä kumppania tarkoita välttämättä, ettei kelpaisi. Ongelma voi olla siinä, ettei yksinkertaisesti kukaan ole sopiva. Minua on teini-ikäisestä alkaen yrittänyt ties kuinka moni vastakkaisen sukupuolen edustaja (sanoisin että jopa useampi kuin keskivertonaista), mutta kun kukaan ei ole miellyttänyt, olen päätynyt olemaan yksin.
Se kranttuus on ikivanha tekosyy "kun mä olen niin kranttu hih hih hii"
Höpö höpö.
Jotkut vaan on sellaisia puunaamoja ja tylsiä, ettei rakkausrintamalla ole kehumista - monilla ei koko elämänsä aikana....