Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toiset löytävät aina uuden kumppanin, mutta toiset eivät milloinkaan?

Vierailija
23.07.2020 |

Toiset eroo ja löytävät uuden kumppanin ja samaa rataa...

Toiset eivät löydä edes ensimmäistäkään kumppania.

En käsitä?

Kommentit (662)

Vierailija
381/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole löytänyt seuraavista syistä:

1. Välttelevä kiintymyssuhdemalli, joka on kuulemma yli puolella suomalaisista miehistä

2. Huonot sosiaaliset taidot

3. Päässä ei pyöri mitään sanottavaa, olen tylsä

4. Introvertti

Eli en anna tunteiden syntyä enkä osaa kommunikoida ihmisten kanssa normaalisti, eikä se edes liiemmin kiinnosta. Todella huonon yhdistelmän ominaisuuksia olen saanut, jos toiveissani olisi terve pariutuminen, mistä en edes ole oikein varma. Olen kyllä mukavan näköinen, että siinä mielessä olisi kyllä helppo löytää kiinnostuneita naisia ja olen löytänytkin. Ulkonäkökin alkaa toki karista tässä hiljalleen iän karttuessa.

M42

Vuorovaikutustaitojsa voi ja kannattaa harjoitella. Kannattaa myös sivistää itseään esim lukemalla ja harrastusten kautta - silloin löytyy aina sanottavaa

Miksi minun pitäisi olla jotain muuta kuin olen?

Vierailija
382/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Täällä toinen samanlainen! Ekat ns. hitaat pääsin tanssimaan vasta lähes 20v ikäisenä, ja pari kertaa olen suudellut. Siinäpä ne kokemukset sitten ovatkin, ja ikääkin on jo 40v. paremmalla puolella. Lapsia ja eläimiä vedän puoleeni kuin hevonp*ska kärpäsiä, joten en ihan täysi hirviö ole. En tahtoisi olla mitenkään supersuosittu, yksi ainoa (hyvä) kokemus vastakkaisesta sukupuolesta riittäisi vaikka loppuiäksi. Joskus olen miettinyt, että pitäisikö jotenkin mainostaa tätä kokemattomuuttani, niin joku erikoisuudentavoittelija voisi tarttuakin siihen...[/quote]

No et sä nyt miltään ainakaan täysin kokemattomalta vaikuta, kun olet jo pari kertaa suudellut jo(i)takin sammakkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on kyllä aina jossain vaiheessa löytynyt uusi kumppani, muttei mitenkään hirveän nopeasti tai helposti. Seuraa kyllä löytyy helposti mutta että oikeasti välittää ja haluaa sitoutua, niin ei ole helppoa. Yleensä kumppani on löytynyt juuri silloin kun olen oppinut nauttimaan elämästä ilman kumppania. Olen tästä oppinut, että sen saat mistä luovut -periaate pitää paikkansa. Kun en ole etsinyt enkä kaivannut niin hups, siinä se onkin ollut.

Eli ei kannata hampaat irvessä etsiä. Sen jotenkin vaistoaa ihmisestä ja se karkottaa.

Vierailija
384/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ketkä kelpaa kerran kelpaa toisenkin, ne ominaisuudet ei katoa mihinkään.6144

Ketkä kelpaa kerran ja toisenkin - joillekin, mutta toisille he eivät kelpaisi sitä ensimmäistäkään kertaa, ne ominaisuudet kun harvemmin katoavat.

Vierailija
385/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei tarvitse tehdä mitään. Parikymppisestä asti kauniit ja vähemmän kauniit naiset ovat työntyneet syliini väkisin seksin ja vakavamman suhteen toivossa baareissa, harrastuksissa, työpaikoilla ja opiskelijapiireissä. Vielä nykyisinkin kohta nelikymppisenä ukkomiehenä samaa tapahtuu melko usein, vaikka esimerkiksi nämä itseään tarjoavat työkaverit tietävät minun olevan naimisissa. Ulkonäkö näyttää ratkaisevan melko pitkälle, koska en ole erityisen älykäs tai karismaattinen mielestäni. T: pitkä, komea ja atleettinen.

Vierailija
386/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kumppanini löytyminen oli täysin sattumaa ja hyvää onnea, ja ilman näitä olisin nyt eri tilanteessa. Voisin olla paremmassa, mutta sata kertaa huonommassakin. 

"Ei vain ole sattunut kohdalleen" on siis mielestäni täysin validi perustelu kumppanin puuttumiselle

Vierailija
387/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä niillä jotka löytävät helposti uuden ei ole niin kovia vaatimuksia kumppanin suhteen, ja he viettävät myös paljon aikaa paikoissa jossa tapaa uusia ihmisiä.

Minä olen taas naisena ollut aina nirso miesten suhteen ja siksi olen varmaan nyt yli 30-vuotiaana edelleen sinkku. No tähän sinkkuuteen on niin tottunut, että en enää miestä kaipaakaan.

On tuokin järjetöntä, että on niin nirso, että on elämässä mieluummin yksin ja kuolee ilman lapsia onnettomana. Taidat olla nirsouden lisäksi hieman bimbo.

Kaikki ihmiset eivät edes halua lapsia ja kuolevat täysin onnellisena ilman huolta jälkikasvun tulevaisuudesta.

Silloin elämä on ollut täysin turha, jos sillä ei ole ollut muuta tarkoitusta kuin loisiminen ja maapallon resurssien kuluttaminen. Ihan turha itselleen uskotella jotakin muuta.

Ihmisellä voi olla korkeampia päämääriä elämässään kuin lisääntyä. Lisääntymisen osaa jokainen idiooottikin ja ne valitettavasti eniten lisääntyy kun. Lisääntyminen myös kuluttaa vielä enemmän maapallon resursseja kuin lusääntymättä ättäminen. Maapallolla on aivan liikaa ihmisiä jo nyt

Korkeampia päämääriä :D :D :D :D

Vierailija
388/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä, jotka ovat lisääntymättä sen tekosyyn takia, että "maailmassa on jo liikaa ihmisiä" voisivat aloittaa harventamisen sitten vaikka itsestään. Oikea syy kuitenkin on se, että he eivät kelpaa kenellekään.

Vierailija
389/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä niillä jotka löytävät helposti uuden ei ole niin kovia vaatimuksia kumppanin suhteen, ja he viettävät myös paljon aikaa paikoissa jossa tapaa uusia ihmisiä.

Minä olen taas naisena ollut aina nirso miesten suhteen ja siksi olen varmaan nyt yli 30-vuotiaana edelleen sinkku. No tähän sinkkuuteen on niin tottunut, että en enää miestä kaipaakaan.

On tuokin järjetöntä, että on niin nirso, että on elämässä mieluummin yksin ja kuolee ilman lapsia onnettomana. Taidat olla nirsouden lisäksi hieman bimbo.

Kaikki ihmiset eivät edes halua lapsia ja kuolevat täysin onnellisena ilman huolta jälkikasvun tulevaisuudesta.

Silloin elämä on ollut täysin turha, jos sillä ei ole ollut muuta tarkoitusta kuin loisiminen ja maapallon resurssien kuluttaminen. Ihan turha itselleen uskotella jotakin muuta.

Ihmisellä voi olla korkeampia päämääriä elämässään kuin lisääntyä. Lisääntymisen osaa jokainen idiooottikin ja ne valitettavasti eniten lisääntyy kun. Lisääntyminen myös kuluttaa vielä enemmän maapallon resursseja kuin lusääntymättä ättäminen. Maapallolla on aivan liikaa ihmisiä jo nyt

Ei, vaan sinä ressukka et kelpaa kenellekään eikä kukaan halua tehdä sinun kanssasi ressukkalapsia.

Vierailija
390/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin naimisissa 5v ja erosin 12v sitten siitä lähtien olen treffiseuraa etsinyt vaan eipä ole tärpännyt.Muuten han tää menisikin mutta tuli myytyä firma niin sen myötä nuo sosiaaliset suhteet/kaverit katosi.En käytä facebookia,tindereitä,ym sellaisia,en myöskään kapakoita enkä maksullisia naisia joten tässä ollaan.Olen kai aina ollut vähän Bi-henkinen niin ajattelin et jos naiskaveria ei löydy niin jospa sitten mies kamu,vaan eihän sitäkään löytynyt vaikka ilmoituksiin vastailin iskurissa ja sexitreffeillä.Tämä ei kyllä ihan helppo ollutkaan suhdetta löytää syytä kun en tiedä et missä vika,taitaa olla laajenettava ulkomaille treffailua.

Vierailija
391/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihastunut helposti, enkä halua tapailla ketään, jos en tunne voimakasta ihastumisen tunnetta.

Olen myös introvertti, eikä yksinolo ole minulle kauhistus.

Nykyisin olen avioliitossa, mutta jos se jostain syystä päättyisi, en lähtisi aktiivisesti etsimään ketään. Jos mahdollisen eron jälkeen joskus sattumalta tapaisin uuden mielenkiintoisen ja viehättävän ihmisen, olisi se asia erikseen.

N34

Vierailija
392/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista naista ei lähesty miehet.

Ja nyt puhun todella kauniista naisesta.

Luonnollinen ei härpäkkeitä. Iloinen. Puhelias.

Silti yksin.

Vierailija
393/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Välttelevä kiintymyssuhdemalli, joka on kuulemma yli puolella suomalaisista miehistä

4. Introvertti

Eli en anna tunteiden syntyä enkä osaa kommunikoida ihmisten kanssa normaalisti, eikä se edes liiemmin kiinnosta. Todella huonon yhdistelmän ominaisuuksia olen saanut, jos toiveissani olisi terve pariutuminen, mistä en edes ole oikein varma. Olen kyllä mukavan näköinen, että siinä mielessä olisi kyllä helppo löytää kiinnostuneita naisia ja olen löytänytkin. Ulkonäkökin alkaa toki karista tässä hiljalleen iän karttuessa.

M42

Vuorovaikutustaitojsa voi ja kannattaa harjoitella. Kannattaa myös sivistää itseään esim lukemalla ja harrastusten kautta - silloin löytyy aina sanottavaa

Vuorovaikutustaidot ei ole synnynnäinen ominaisuus vaan opittu taito. Se, että osaa puhua erilaisten ihmisten kanssa mielenkiintoisesti sekä vastavuoroisesti kuunnella tuskin on kenellekään haitaksi tässä elämässä. Turha siis asiasta uhriutua. Toki jos olet tyytyväinen nykytilanteeseen voit vapaasti jatkaa yksin möllöttämistäsi. Kukaan ei tule pakottamaan muuta.

Vierailija
394/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunista naista ei lähesty miehet.

Ja nyt puhun todella kauniista naisesta.

Luonnollinen ei härpäkkeitä. Iloinen. Puhelias.

Silti yksin.

Tällaisen kannattaa pukea punaisia vaatteita päälleen. Se vetää miehiä kuin kärpäsiä puoleensa

Vierailija
395/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset on ulospäinsuuntautuneempia. Ja sellaisia iloisia ja silmäkulmat pilkkeessä. Sellanen vaan vetää jalat alta.

Vierailija
396/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4. Introvertti

M42

Ei miksikään, ihan voit valita olla yksinkin. 

Vierailija
397/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen mielestäni varsin kauniin naisen, joka ei ole koskaan ollut minkäänlaisessa suhteessa. Asia vaivaa häntä kovasti ja synkimpinä hetkinä hän on kertonut miettivänsä asian vuoksi itsemurhaa.

Mikä vikana? Mielestäni hän on jotenkin kylmä, torjuva ja kuorensa sisällä välittömästi, kun vaikkapa terassilla pöytään tulee joku mies. Sitten myöhemmin itkee, kuinka miehen huomio meni jollekulle toiselle.

Kai hänen ajatteluunsa on kaiverrettu itseään toteuttava pelko ja ennustus, että ei häntä haluta, joten hän vetää piilkihaarniskan päälle välittömästi, kun joku mies tulee 100 m säteelle.

Mielestäsi kaunis. Naiset ajattelevat usein toisen naisen paljon kauniimpana, kuin miehet keskimäärin ajattelevat. Se, että nainen sanoo jonkun naisen olevan kaunis, voi olla esim. näteistä vaatteista tai meikkaamisesta johtuvaa ja nainen saattaa olla jopa selkeästi ylipainoinen. Miehet eivät katso naista samalla tavalla.

Päinvastoin. Useimmilla miehillä, joiden kanssa olen ulkonäkömieltymyksistä keskustellut, on hämmentävän laaja ja rajaton kauneuskäsitys. Monille näyttää riittävän, että kyseessä on nainen.

Olisitte tyytyväisiä, että miehillä on hyvin monipuolinen naismaku. Naisten miesmaku kun taas on kuin yhdestä puusta veistetty.

Miesten naismaku: "Mielestäni hyvännäköinen"

Naisten miesmaku: "Pärjää mielestäni paremmin elämässä kuin minä"

Siinäpä se kaikessa yksinkertaisuudessaan. 

Aika moni nainen myös seurustelee itseään huonommin pärjäävän miehen kanssa, mut nepä eivät olekaan sinkkuina kun sellaisia miehiä on helppo löytää. 

Niin, monet valitsevat miehen tai naisen, joka ei vastaa sitä, mitä oikeasti haluaisi.

Suurimmalla osalla ihmisistä ei ole oikein mitään mahdollisuutta saada _mitään_ sellaista jonka haluaisi. Ei työtä tai autoa tai elämänkumppania. Silloin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tyytyä johonkn muuhun tai olla kokonaan ilman. Mitään neljättä vaihtoehtoa noiden lisäksi ei ole olemassa.

Vierailija
398/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen mielestäni varsin kauniin naisen, joka ei ole koskaan ollut minkäänlaisessa suhteessa. Asia vaivaa häntä kovasti ja synkimpinä hetkinä hän on kertonut miettivänsä asian vuoksi itsemurhaa.

Mikä vikana? Mielestäni hän on jotenkin kylmä, torjuva ja kuorensa sisällä välittömästi, kun vaikkapa terassilla pöytään tulee joku mies. Sitten myöhemmin itkee, kuinka miehen huomio meni jollekulle toiselle.

Kai hänen ajatteluunsa on kaiverrettu itseään toteuttava pelko ja ennustus, että ei häntä haluta, joten hän vetää piilkihaarniskan päälle välittömästi, kun joku mies tulee 100 m säteelle.

Mielestäsi kaunis. Naiset ajattelevat usein toisen naisen paljon kauniimpana, kuin miehet keskimäärin ajattelevat. Se, että nainen sanoo jonkun naisen olevan kaunis, voi olla esim. näteistä vaatteista tai meikkaamisesta johtuvaa ja nainen saattaa olla jopa selkeästi ylipainoinen. Miehet eivät katso naista samalla tavalla.

Päinvastoin. Useimmilla miehillä, joiden kanssa olen ulkonäkömieltymyksistä keskustellut, on hämmentävän laaja ja rajaton kauneuskäsitys. Monille näyttää riittävän, että kyseessä on nainen.

Olisitte tyytyväisiä, että miehillä on hyvin monipuolinen naismaku. Naisten miesmaku kun taas on kuin yhdestä puusta veistetty.

Miesten naismaku: "Mielestäni hyvännäköinen"

Naisten miesmaku: "Pärjää mielestäni paremmin elämässä kuin minä"

Siinäpä se kaikessa yksinkertaisuudessaan. 

Aika moni nainen myös seurustelee itseään huonommin pärjäävän miehen kanssa, mut nepä eivät olekaan sinkkuina kun sellaisia miehiä on helppo löytää. 

Niin, monet valitsevat miehen tai naisen, joka ei vastaa sitä, mitä oikeasti haluaisi.

Suurimmalla osalla ihmisistä ei ole oikein mitään mahdollisuutta saada _mitään_ sellaista jonka haluaisi. Ei työtä tai autoa tai elämänkumppania. Silloin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tyytyä johonkn muuhun tai olla kokonaan ilman. Mitään neljättä vaihtoehtoa noiden lisäksi ei ole olemassa.

Ihmisen onnihan ei ole siinä miten paljon hän saa vaan siinä että se mitä hän saa riittää hänelle.

Vierailija
399/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Kun katselen Prismassa vastaan tulevia pariskuntia niin naisten miesmaku on lähes sataprosenttisesti seuraava:

Keskimittainen, alkava kaljuuntuminen ja keskivartalon paisuminen, päällä verkkarit tai joku muu mukava arkiasu, tykkää makkarasta ja kaljasta, ajaa noin 12 vuotta vanhalla japanilaisella autolla.

Vierailija
400/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä ulkonäöllä on vaikutusta. Siskoni joka on kaunis kuin missi konsanaan saa sormia napauttamalla miehen kuin miehen. Ei koskaan ole elänyt yksin. Ystäväni joka on persionaltaan aivan ihana ihminen mutta ei niin kaunis ei ole koskaan seurustellut tai saanut kokea että joku mies olisi kiinostunut. Että sillee..

'Saa sormia napauttamalla...'

No ei varmasti saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi