Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toiset löytävät aina uuden kumppanin, mutta toiset eivät milloinkaan?

Vierailija
23.07.2020 |

Toiset eroo ja löytävät uuden kumppanin ja samaa rataa...

Toiset eivät löydä edes ensimmäistäkään kumppania.

En käsitä?

Kommentit (662)

Vierailija
361/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen mielestäni varsin kauniin naisen, joka ei ole koskaan ollut minkäänlaisessa suhteessa. Asia vaivaa häntä kovasti ja synkimpinä hetkinä hän on kertonut miettivänsä asian vuoksi itsemurhaa.

Mikä vikana? Mielestäni hän on jotenkin kylmä, torjuva ja kuorensa sisällä välittömästi, kun vaikkapa terassilla pöytään tulee joku mies. Sitten myöhemmin itkee, kuinka miehen huomio meni jollekulle toiselle.

Kai hänen ajatteluunsa on kaiverrettu itseään toteuttava pelko ja ennustus, että ei häntä haluta, joten hän vetää piilkihaarniskan päälle välittömästi, kun joku mies tulee 100 m säteelle.

Mielestäsi kaunis. Naiset ajattelevat usein toisen naisen paljon kauniimpana, kuin miehet keskimäärin ajattelevat. Se, että nainen sanoo jonkun naisen olevan kaunis, voi olla esim. näteistä vaatteista tai meikkaamisesta johtuvaa ja nainen saattaa olla jopa selkeästi ylipainoinen. Miehet eivät katso naista samalla tavalla.

Päinvastoin. Useimmilla miehillä, joiden kanssa olen ulkonäkömieltymyksistä keskustellut, on hämmentävän laaja ja rajaton kauneuskäsitys. Monille näyttää riittävän, että kyseessä on nainen.

Sittenhän naisilla ei ole ongelmaa löytää parisuhdetta.

Ei ole. Hyvää parisuhdetta sen sijaan on hankalampaa löytää.

Jännä. Olen sosiaalialalla töissä, missä 98 prosenttia työntekijöistä on naisia. En ole kenelläkään vielä lähes 20 vuoden työuran aikana nähnyt hankaluuksia kumppanin löytymisen suhteen. Oli sitten 25 tai 45-vuotias.

Tiedätkö millaisia näiden ihmisten suhteet on? 

Ite oon huomannut, että jos nainen haluaa passata miestä, niin aina joku mies passattavaksi löytyy. Osalle naisista se on riittävän hyvä suhde, saa kokea olevansa tärkeä ja on jotain seuraa.

Jos taas haluaa suhteeltaan esim. matkustelu- ja keskusteluseuraa, hyvää seksiä, samoja arvoja jne. niin sitten vaikeampi löytää.

Vierailija
362/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen mielestäni varsin kauniin naisen, joka ei ole koskaan ollut minkäänlaisessa suhteessa. Asia vaivaa häntä kovasti ja synkimpinä hetkinä hän on kertonut miettivänsä asian vuoksi itsemurhaa.

Mikä vikana? Mielestäni hän on jotenkin kylmä, torjuva ja kuorensa sisällä välittömästi, kun vaikkapa terassilla pöytään tulee joku mies. Sitten myöhemmin itkee, kuinka miehen huomio meni jollekulle toiselle.

Kai hänen ajatteluunsa on kaiverrettu itseään toteuttava pelko ja ennustus, että ei häntä haluta, joten hän vetää piilkihaarniskan päälle välittömästi, kun joku mies tulee 100 m säteelle.

Mielestäsi kaunis. Naiset ajattelevat usein toisen naisen paljon kauniimpana, kuin miehet keskimäärin ajattelevat. Se, että nainen sanoo jonkun naisen olevan kaunis, voi olla esim. näteistä vaatteista tai meikkaamisesta johtuvaa ja nainen saattaa olla jopa selkeästi ylipainoinen. Miehet eivät katso naista samalla tavalla.

Päinvastoin. Useimmilla miehillä, joiden kanssa olen ulkonäkömieltymyksistä keskustellut, on hämmentävän laaja ja rajaton kauneuskäsitys. Monille näyttää riittävän, että kyseessä on nainen.

Olisitte tyytyväisiä, että miehillä on hyvin monipuolinen naismaku. Naisten miesmaku kun taas on kuin yhdestä puusta veistetty.

Miesten naismaku: "Mielestäni hyvännäköinen"

Naisten miesmaku: "Pärjää mielestäni paremmin elämässä kuin minä"

Siinäpä se kaikessa yksinkertaisuudessaan. 

Aika moni nainen myös seurustelee itseään huonommin pärjäävän miehen kanssa, mut nepä eivät olekaan sinkkuina kun sellaisia miehiä on helppo löytää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurista kiinni miten se oikea osuu kohdalle.

Itsellä osui vasta keski-iässä, ja sitä ennen kyllä pyöri runsaasti miehiä ympärillä mutta en nähnyt yhteistä tulevaisuutta kenenkään kanssa. Se oikea tuli, kun olin jo luopunut toivosta enkä odottanut mitään. Hullunkurista että laitoin deitti-ilmoituksen fiiliksellä etsitään sitten seksiseuraa kun vakavasti otettava löydy, niin ensimmäinen olikin aviomiesmateriaalia ja liikkeellä tosissaan.

Toisilla on myös matalampi rima, ei niin väliä, jos ei mätsää 100%. Sen takia voi näyttää, että toisten helpompi löytää kun seula ei ole niin tarkka.

Vierailija
364/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä niillä jotka löytävät helposti uuden ei ole niin kovia vaatimuksia kumppanin suhteen, ja he viettävät myös paljon aikaa paikoissa jossa tapaa uusia ihmisiä.

Minä olen taas naisena ollut aina nirso miesten suhteen ja siksi olen varmaan nyt yli 30-vuotiaana edelleen sinkku. No tähän sinkkuuteen on niin tottunut, että en enää miestä kaipaakaan.

On tuokin järjetöntä, että on niin nirso, että on elämässä mieluummin yksin ja kuolee ilman lapsia onnettomana. Taidat olla nirsouden lisäksi hieman bimbo.

Vierailija
365/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne nirsot ja juuri sitä oikeaa etsivät myös eroavat helpommin. Jos on aidommin liikkeellä niin, että hyväksyy toisen olevan eri ihminen kuin itse eikä mikään puuttuva palanen, on helpompi myös sopeutua siihen, ettei kaikki olr koko ajan täydellistä. Se parantaa tietysti suhteen keston ennustetta.

Vierailija
366/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska, että nämä ikisinkut selittelevät parisuhteen puutetta sillä, että "muille kelpaa mikä vaan". Toki se on psykologisesti helpompaa etsiä vika itsensä ulkopuolelta.

Omassa tuttavapiirissä jokainen "ikisinkku" tai pitkään sinkkuna oleva on luonteeltaan oikeasti suhteellisen rasittava ja vika on ihan siinä, että heidän kaltaisten ihmisten kanssa ei pysty elämään.

Jos he löytävät parisuhteen, se päättyy muutaman vuoden jälkeen, enkä ihmettele.

Pitkissä parisuhteissa elävät ihmiset ovat joustavampia, mukavampia ja vähemmän neuroottisia. Ja koska ihminen lähtökohtaisesti on luonteeltaan miellyttävämpi hän myös löytää kumppanin helpommin.

Tämä on kyllä totta, että miellyttävästä ja toiset huomioon ottamista ihmisistä pidetään yleensä enemmän. Monetkaan ei halua hankalaa ihmistä elämäänsä. Jyrkät mielipiteet ja itsekkyys karsii osan pois. Jotta suhde kestäisi pitää tosiaan olla joustava. Nykyisin erotaan jos suhteessa ei viihdytä. Ennenwanhaan pysyttiin huonommissakin suhteissa. Nykyisin ajatellaan että elämän pitää olla parempaa kumppanin kanssa kuin ilman.

Vierailija
367/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä niillä jotka löytävät helposti uuden ei ole niin kovia vaatimuksia kumppanin suhteen, ja he viettävät myös paljon aikaa paikoissa jossa tapaa uusia ihmisiä.

Minä olen taas naisena ollut aina nirso miesten suhteen ja siksi olen varmaan nyt yli 30-vuotiaana edelleen sinkku. No tähän sinkkuuteen on niin tottunut, että en enää miestä kaipaakaan.

On tuokin järjetöntä, että on niin nirso, että on elämässä mieluummin yksin ja kuolee ilman lapsia onnettomana. Taidat olla nirsouden lisäksi hieman bimbo.

Kaikki ihmiset eivät edes halua lapsia ja kuolevat täysin onnellisena ilman huolta jälkikasvun tulevaisuudesta.

Vierailija
368/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitte tyytyväisiä, että miehillä on hyvin monipuolinen naismaku. Naisten miesmaku kun taas on kuin yhdestä puusta veistetty.

Miesten naismaku: "Mielestäni hyvännäköinen"

Naisten miesmaku: "Pärjää mielestäni paremmin elämässä kuin minä"

Siinäpä se kaikessa yksinkertaisuudessaan. 

Aika moni nainen myös seurustelee itseään huonommin pärjäävän miehen kanssa, mut nepä eivät olekaan sinkkuina kun sellaisia miehiä on helppo löytää. 

Niin, monet valitsevat miehen tai naisen, joka ei vastaa sitä, mitä oikeasti haluaisi.

Vierailija
369/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole löytänyt seuraavista syistä:

1. Välttelevä kiintymyssuhdemalli, joka on kuulemma yli puolella suomalaisista miehistä

2. Huonot sosiaaliset taidot

3. Päässä ei pyöri mitään sanottavaa, olen tylsä

4. Introvertti

Eli en anna tunteiden syntyä enkä osaa kommunikoida ihmisten kanssa normaalisti, eikä se edes liiemmin kiinnosta. Todella huonon yhdistelmän ominaisuuksia olen saanut, jos toiveissani olisi terve pariutuminen, mistä en edes ole oikein varma. Olen kyllä mukavan näköinen, että siinä mielessä olisi kyllä helppo löytää kiinnostuneita naisia ja olen löytänytkin. Ulkonäkökin alkaa toki karista tässä hiljalleen iän karttuessa.

M42

Vierailija
370/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ottaa sen  kuka ensiksi ehtii ja tarkemmille ei löydy ketään huolittavaa vuosiin tai ikinä. Antaa kummallisen vaikutelman ihmisestä, joka heti  edellisen poistuttua elämästä etsii  heti uutta tilalle, tai ottaa ensimmäisen vastaantulijan, joka sattuu hänet  huolimaan. 

Vierailija
371/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset eivät edes halua lapsia ja kuolevat täysin onnellisena ilman huolta jälkikasvun tulevaisuudesta.

Silloin elämä on ollut täysin turha, jos sillä ei ole ollut muuta tarkoitusta kuin loisiminen ja maapallon resurssien kuluttaminen. Ihan turha itselleen uskotella jotakin muuta.

Vierailija
372/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan ymmärrä miten aina joillekin löytyy uusi. Itse olen ikisinkku eikä kukaan kiinnostu minusta. Olen ihan samoja asioita tehnyt kuin ylempänä vastanneet jotka löytävät, esim:

- aina huoliteltu, laitan kauppaankin kauniit vaatteet, kynnet lakattu, sääret sheivattu kesät talvet - ei vaikutusta, ei kehuja tms lähestymisiä

- usein on ollut haku päällä, haen katsekontaktia, hymyilen; ei vaikutustamuehet kääntävät katseen pois, eivät tule juttelemaan pitkänkään silmäpelin jälkeen (omat yritykset myös torjuttu)

- toisaalta joskus ei ole ollut sillä mielellä ulkona, ja silloinkin saan istua ihan yksin vaikka koko illan

- olen kokeillut nettiä ja sokkotreffejä; ei menestystä

- pystyn juttelemaan kenen kanssa tahansa, en jää tuppisuuksi, enkä ole tosikko; tällä ei ole ollut mitään merkitystä

- olen sosiaalinen, harrastan ja liikun kodin ulkopuolella 2-6 kertaa viikossa, tapaan kavereita, kaverin kavereita, käyn terassilla, puistossa jne jne koko kesän; ei ketään, koskaan, missään

- myöskään töistä ei ole löytynyt vaikka olen yli 1000 ihmisen kansainvälisessä toimistossa töissä ja asunut kolmessa eri maassa

Olen oikeasti luovuttanut. Menen neitsyenä hautaan. Minussa on jonkinlainen valuvika joka tekee minusta täydellisen epäkiinnostavan miehille. Muuta selitystä en keksi.

"kynnet lakattu" ymvast.

definate and total turn-off

Vierailija
373/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ylipäätään lukee Vauvaa - sinne kirjoittelusta puhumattakaan - tarkoittaa se jo lähes varmasti sitä, että ei kelpaa kenellekään. Siis katsokaa nyt itseänne!

Vierailija
374/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne on juuri niitä bimboja, jotka "elävät vain itselleen". Auringosta ihosyöpä ja siideristä jenkkikset.

Vierailija
375/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset ottaa sen  kuka ensiksi ehtii ja tarkemmille ei löydy ketään huolittavaa vuosiin tai ikinä. Antaa kummallisen vaikutelman ihmisestä, joka heti  edellisen poistuttua elämästä etsii  heti uutta tilalle, tai ottaa ensimmäisen vastaantulijan, joka sattuu hänet  huolimaan. 

Kummalliselta vaikuttaa myös se, että joillekin ei myiökään tai kukaan riitä.

Eihän näistä, jotka löytää eron jälkeen aina uuden sivulliset voi tietää kuinka kauan sitä eroa on mietitty ja työstetty. Jotkut voi olla sen eron jälkeen heti valmiita uuteen suhteen, varsinkaan n ne, jotka ovat sen eron päättäneet hakea. Jätetty osapuoli voi jäädä haikailemaan perään ja märehtimään asiaa. Toki voihan se ero tulla ihan yhteisenä ratkaisuna niin ettei ole jätettyä ja jättäjää.

Vierailija
376/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin elämä on ollut täysin turha, jos sillä ei ole ollut muuta tarkoitusta kuin loisiminen ja maapallon resurssien kuluttaminen. Ihan turha itselleen uskotella jotakin muuta.

Ihmisellä voi olla korkeampia päämääriä elämässään kuin lisääntyä. Lisääntymisen osaa jokainen idiooottikin ja ne valitettavasti eniten lisääntyy kun. Lisääntyminen myös kuluttaa vielä enemmän maapallon resursseja kuin lusääntymättä ättäminen. Maapallolla on aivan liikaa ihmisiä jo nyt

Vierailija
377/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hedonismi on ainoa looginen lopputulema. Kuoleman jälkeen ei ole mitään, miksi siis piittaisin pätkääkään siitä, mitä sen jälkeen tapahtuu?

Vierailija
378/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole löytänyt seuraavista syistä:

1. Välttelevä kiintymyssuhdemalli, joka on kuulemma yli puolella suomalaisista miehistä

2. Huonot sosiaaliset taidot

3. Päässä ei pyöri mitään sanottavaa, olen tylsä

4. Introvertti

Eli en anna tunteiden syntyä enkä osaa kommunikoida ihmisten kanssa normaalisti, eikä se edes liiemmin kiinnosta. Todella huonon yhdistelmän ominaisuuksia olen saanut, jos toiveissani olisi terve pariutuminen, mistä en edes ole oikein varma. Olen kyllä mukavan näköinen, että siinä mielessä olisi kyllä helppo löytää kiinnostuneita naisia ja olen löytänytkin. Ulkonäkökin alkaa toki karista tässä hiljalleen iän karttuessa.

M42

Vuorovaikutustaitojsa voi ja kannattaa harjoitella. Kannattaa myös sivistää itseään esim lukemalla ja harrastusten kautta - silloin löytyy aina sanottavaa

Vierailija
379/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummalliselta vaikuttaa myös se, että joillekin ei myiökään tai kukaan riitä.

Eihän näistä, jotka löytää eron jälkeen aina uuden sivulliset voi tietää kuinka kauan sitä eroa on mietitty ja työstetty. Jotkut voi olla sen eron jälkeen heti valmiita uuteen suhteen, varsinkaan n ne, jotka ovat sen eron päättäneet hakea. Jätetty osapuoli voi jäädä haikailemaan perään ja märehtimään asiaa. Toki voihan se ero tulla ihan yhteisenä ratkaisuna niin ettei ole jätettyä ja jättäjää.

Kumma juttu kun täällä aina naiset vaahtoavat siitä, että pitää olla sitä kemiaa ja tunnetta että voi ryhtyä suhteeseen. No sitä minä olen jäänyt odottamaan, eipä ole vielä löytynyt. Harrastukset mielenkiintoisempia

Vierailija
380/662 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta sinkuna, seurustelusuhteita tässä elämässä tasan 1. kun ei kelpaa kellekään niin ei kelpaa.

Juu toki itsellänikin on jonkun asteinen "rima" kenet kelpuutan, mutta enpä mahdottomia vaadi.

..tuttaa kuunnella, että"miksi olet sinkuu", "saisit kenet vaan" jne.. vaan, kun en kelpaa kelleen.

Olen ollut jos missä treffikanavalla ei edes kahville ole kutsuja tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan