Tällä palstalla joku kirjoitti anopistaan;
Että ensin anoppi söi kaurapuuroa viikkokaupalla että sai säästettyä Vuittonin peruskassin. Ja sitten ei käytä sitä muualla kuin mukanaan Stokkalla, kun luulee, että sen avulla saa parempaa palvelua?? Mitähäh?? Voiko tämä olla totta?
Tunnen kyllä yhden wanna-be-hienosteijan, vanhan tarjoilijan, joka kulkee kaupungilla stokkan paperisen kauppakassin kanssa. Vaikka tekee ostokset Lidlstä. Luulee, että häntä katsotaan arvostavasti, kun kassi on stokkan. Laittoi kaikki rahansa kultakoruihin ja kimaltaviin työpaitoihin, että näyttäisi varakkaalta. Not.
Yhden pöljän varastomiehen tunnen, joka laittanut rahansa isoon audiin. Sillä kelpaa ajella. Sitten kun epähuomiossa joku kuvitteli, että tässäpä hieno tyypi, että aletaan kavereiksi. Ja pian selvisi että ammatti: varastomies, niin kutsu juhannuksen viettoon rikkaiden tuttujen mökille ei enää ollutkaan voimassa.
Että ei kannata kuitenkaan yrittää esittää muuta kuin mitä on. Ei se pitkälle kanna sittenkään.
Kommentit (5)
Lähes kaikki täällä pyrkivät antamaan itsestään todellista paremman kuvan.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 11:24"]
Lähes kaikki täällä pyrkivät antamaan itsestään todellista paremman kuvan.
[/quote]aivan. Minä esimerkiksi pyrin vaikuttamaan paljon vaatimattomammalta ja vähemmän elitistiseltä kuin olen. Ja se on hyvä, koska ehkä minä sillä tavalla joskus opin oikeasti sietämään ihmisiä ymärtäväisemmin?
Muistaakseni se oli kirjoittajan kaverin äiti, joka söi kaurapuuroa. Taisi tulla piheys-ketjussa esille.
Jaa-a, että eikös varastomies saisi ostaa sitä audia, jos kerran voi sen ostaa? Ois varmaan kantsinu ostaa vaikka lada tai jotain ettei vain vahingossa nousukasrikkaat saa vääränlaista kuvaa ja ota vääränlaisia ihmisiä "ystäväpiiriinsä".. Buahhhhhhaaaah...
Toi kolmas kappale paljastaa provon.