Rehellisesti! Mitä ajattelette lihaksikkaasta naisesta?
Sellaisesta jolla selvästi erottuu hauis, ojentaja ja olkalihakset.
Rehellisiä mielipiteitä, kiitos. :)
Kommentit (51)
Mielestäni kysymykset siitä että kuka haluaa näyttää mieheltä on kans aika övereitä. Katsokaa Venla Savikujan käsiä ja todetkaa ettei kovin monella kundillakaan ole samanlaisia käsiä.
No jos rehellisesti miettii ensimmäisiä tuntemuksia, niin jos pienikokoisella naisella on selvästi erottuvat lihakset niin olen kateellinen. Jos taas isokokoisella (esim luokkaa jutta gustafsberg) niin herää arvostus mutta en varsinaisesti ihaile. Johtuu varmaan siitä että olen itse laihanpuoleinen, niin samaistun pienikokoiseen paremmin ja sitä myötä ihailen/kadehdin herkemmin). Mutta se nyt on vaan sellanen ensitunnelma mikä tulee. Yleensä jos johonkin tutustuu vähänki enemmän, niin ei se ulkonäkö enää vaikuta siihen mitä ajattelee toisesta. Kateus tai ihailu katoaa aika nopeaa jos toinen on tyhmä tai ilkeä.
En pidä naisesta, jolla on kovin erottuvat lihakset. Yleisen käsityksen mukaan naisen vartalo on 'muodokas' ja miehen ei. Minusta taas miehen vartalon hienous perustuu lukuisiin pikkuyksityiskohtiin, jotka eivät sovi naiselle ja naisen vartalo taas muutamaan suureen 'linjaukseen'. Noita linjauksia ovat rintojen pömpötys, lantion kaartuminen ja alastomalla naisella myös vatsan ja lantion/alapään erotus.
Miehen lihaksille ominainen yksityiskohtaisuus hajottaa ja vie huomion pois noista naisille luontaisista muodoista ja kaarista.
Jotkut tavallista lihaksikkammat, mutta ei-kovin matalalla rasvaprosentilla varustetut naiset ovat kyllä omalla tavallaan kiehtovia. Esim.pellepainija Beth Phoenix.
-Mies 28v-
[/quote]
tässä sulle laihaläski http://robertbrace.com/wp-content/uploads/2013/05/skinny-fat.jpg varsinkin se vasen.
[/quote]
Tuo on mielestäni ihan anoreksian tuottamaa lihaskatoa, eikä ns laihaläski. Monille malleille käy noin anoreksian myötä. Mun tietääkseni laihaläski on hoikka/normaalipainoinen ihminen, jonka rasvaprosentti on yli 30. Silmään näyttävät pulleilta, eivätkä suinkaan laihoilta. Ainakin alunperin termiä on käytetty niin. Nykyään siitä on tullut muotisana, jota käytetään melkeinpä kaikista hoikista, jotka eivät ole timmejä. Vaikka se rasvaprosentti olisikin ihan normaali. Ja noita postauksia nyt näkee kokoajan, missä postattuna anorektikon kuva ja this is skinny fat, todellisuudessa siinä on ihminen joka rajoittanut ruokavaliota niin paljon että lihakset ovat surkastuneet ja iho roikkuu karseasti. Läskiä noilla ei ole.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 19:03"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 18:50"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 18:46"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 18:01"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mä en ole koskaan nähnyt tällaista täällä surullisenkuuluisaa "laihaläskiä". Jos oon nähnyt hoikan naisen, hänellä harvemmin on tissiä ja pyllyä. Jos on vähän "rehevämpi" mutta silti hoikka, on sekä tissiä että persettä. Kumpikin näyttää ihan yhtä hyvältä mun silmiin. Pidän kaikkein kauneimpana naista, jolla on litteä vatsa, ei kuitenkaan erottuvia vatsalihaksia, edes C-kupin rinnat (mieluummin isommat, kunhan on luomu) ja kiinteä "mustan naisen pylly", siis iso ja leveä mutta kiinteä. Näitä näkee joskus. Eivät ainakaan näytä treenatuilta, ONNEKSI. Mutta kuitenkaan ei läski roiku missään, ja silti lihaa on.
Mutta edelleen, mikä tahansa muu käy kuin nainen, jolla on erottuvat lihakset tai nainen, joka on läski. Näiden väliin mahtuu 375938750817591837593875 erilaista vartalomallia. Ai niin, ja mun silmissä läski olisi varmaan jonkun muun mittapuulla jo valas. Monet "läskit" naiset on aivan upeita.
[/quote]
tässä sulle laihaläski http://robertbrace.com/wp-content/uploads/2013/05/skinny-fat.jpg varsinkin se vasen.
[/quote]
OT Oikeanpuoleinen on kate Moss Louis Vuittonin näytöksessä.
Arvostan, kunhan ei mene överiksi. Eli noin karkeasti yleistäen sanoisin, että jenkkipikajuoksijanaiset on jo vähän turhan maskuliinisia. Ja joo, Jutta kans. Mutta muuten olen sitä mieltä, että lihas on aina parempi kuin ei lihasta. Aika moni nainen on löytänyt laiskuudelleen perusteluksi juuri tuon "en halua näyttää mieheltä". No, totuus on se, että 99,9 % meistä ei ikinä saa miehekkäitä lihaksia normaalin rajoissa olevalla treenauksella. Itse olen aidosti ylpeä siitä, että mulla on mm. kunnon haba ja näkyvä sixpack. Se kun ei ole pelkästään ulkonäköasia, vaan auttaa kummasti myös arjen askareissa. Ei tarvi pyytää miestä kantamaan multasäkkejä tai kauppakasseja, jos ei halua.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 19:50"]
[/quote]
[/quote]
Tuo on mielestäni ihan anoreksian tuottamaa lihaskatoa, eikä ns laihaläski. Monille malleille käy noin anoreksian myötä. Mun tietääkseni laihaläski on hoikka/normaalipainoinen ihminen, jonka rasvaprosentti on yli 30. Silmään näyttävät pulleilta, eivätkä suinkaan laihoilta. Ainakin alunperin termiä on käytetty niin. Nykyään siitä on tullut muotisana, jota käytetään melkeinpä kaikista hoikista, jotka eivät ole timmejä. Vaikka se rasvaprosentti olisikin ihan normaali. Ja noita postauksia nyt näkee kokoajan, missä postattuna anorektikon kuva ja this is skinny fat, todellisuudessa siinä on ihminen joka rajoittanut ruokavaliota niin paljon että lihakset ovat surkastuneet ja iho roikkuu karseasti. Läskiä noilla ei ole.
[/quote]
Nuo mitään anorektikkoja ole! Vasen on hoikka nainen jolla on paljon rasvaa muttei lihaksia eli laihaläski.
Liika lihas naisella ei näytä hyvältä... vähän saa olla treenattu mutta mun mielestä lihakset ei saa liiaksi pullistella ja sikspäk on naisella täysi turnoff!
jeejee, olen siis laihaläski. rasvaprosentti 30, painoindeksi 23. Harrastan säännöllistä liikuntaa....olen silti laiha läski :9
[/quote]
Mä en ole koskaan nähnyt tällaista täällä surullisenkuuluisaa "laihaläskiä". Jos oon nähnyt hoikan naisen, hänellä harvemmin on tissiä ja pyllyä. Jos on vähän "rehevämpi" mutta silti hoikka, on sekä tissiä että persettä. Kumpikin näyttää ihan yhtä hyvältä mun silmiin. Pidän kaikkein kauneimpana naista, jolla on litteä vatsa, ei kuitenkaan erottuvia vatsalihaksia, edes C-kupin rinnat (mieluummin isommat, kunhan on luomu) ja kiinteä "mustan naisen pylly", siis iso ja leveä mutta kiinteä. Näitä näkee joskus. Eivät ainakaan näytä treenatuilta, ONNEKSI. Mutta kuitenkaan ei läski roiku missään, ja silti lihaa on.
Mutta edelleen, mikä tahansa muu käy kuin nainen, jolla on erottuvat lihakset tai nainen, joka on läski. Näiden väliin mahtuu 375938750817591837593875 erilaista vartalomallia. Ai niin, ja mun silmissä läski olisi varmaan jonkun muun mittapuulla jo valas. Monet "läskit" naiset on aivan upeita.
[/quote]
Välihuomiona tähän että sellaista "mustan naisen pyllyä" ei saa muuten kuin treenaamalla. Eli se on nimenomaan se LIHAS mikä tekee niistä pyllyistä sellaisia mistä tykkäät.
Olisipa mulla Serena Williamsin yläkroppa, näyttää ja aivan varmasti tuntuu hyvältä!
Meinaatko ap nyt jotain tällaista:
http://3.bp.blogspot.com/-krjcFnQHXxs/UWhCkCbZGeI/AAAAAAAAB4M/oYpQgDjoGKA/s400/-3.jpg
Musta ihan ok, harrastan liikuntaa joten näkee siellä tuollaistakin. Mutta usein hauikset ja ojentajat jää myös paidan alle, ei musta hauikset erotu arjessa jos ei erityisesti erikseen pullistele.
Nelonen lisää: yleensä ajattelen myös, että niiden lihasten eteen on todella myös tehty töitä, ne on työn saavutus eikä mikään sattuma.
Korostaa parhaita puoliaan, ehkäpä työllä hankittuja.
Korostaa parhaita puoliaan, ehkäpä anabolisilla hankittuja.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 00:17"]
Korostaa parhaita puoliaan, ehkäpä anabolisilla hankittuja.
[/quote]
Ai jaa...
Kahdehdin, mikäli kyseessä ei ole mikään kuiva diettaava bodari. Esimerkiksi Jessica Bielillä on mielestäni älyttömän kauniit lihakset!
Ei vastaa minun kauneusihannettani. Tykkään kyllä sporttisuudesta mutta enemmän hoikasta ja sirosta kuin kovin lihaksikkaasta naisvartalosta.