Rehellisesti! Mitä ajattelette lihaksikkaasta naisesta?
Sellaisesta jolla selvästi erottuu hauis, ojentaja ja olkalihakset.
Rehellisiä mielipiteitä, kiitos. :)
Kommentit (51)
Olisin kateellinen, mutta toisaalta jos lihaksikkaan naisen työ ei vaadi timmiä vartaloa niin pidän ihmistä kuitenkin ehkä hieman turhamaisena. Jos kaikki aika elämästä menee vaan treenamiseen.
Riippuu tapauksesta. Kivasti treenattu, hoikka ja lihaksikas on hyvä. Bodari ei koskaan ole kaunis.
Hyi, ajattelisin että on tuossakin taas matami.. :( Esim. se Jutta Gustafsson vai mikä lienee ternimaitoyrittäjän leski, niin se on oksettava. Naiselliselle naiselle ei vain lihakset sovi.
Minä tykkään kauniisti erottuvista lihaksista. Sellaiset haluan itsekin - salilla käyminen on mukava harrastus, eikä tosiaan kaikki aika mene treenaamiseen. Kuitenkin tuommoinen Bjørgenin hauiksen kaltainen patti menee jo oman "kauneuskäsitykseni" yli. Ammattiurheilija hän kuitenkin on, en todellakaan arvostele, mutta minulle riittää kiva erottuvuus. (Pumpissa alkoi muuten just kiva uusi ohjelma!)
Kadehdin vähän niitä, joille sitä lihasta helposti syntyy. Itselläni on kohtuullisen paljon salilla hankittua voimaa, mutta jossain piilolihaksissa se voima on kätkettynä, sillä en saa sellaisia erottuvia lihaksia oikein millään tekemisellä aikaiseksi. Olen hoikkakin, joten rasvan alla ne eivät ole piilossa. Joskus oikein harmittaa kun joku toinen tulee taljaan ojentajiaan pullistelemaan, vaikka työstää pienemmillä painoilla kuin mitä itse teen. Ihan epäreilua!
Onpa taas mustavalkoista keskustelua, jos naisella on lihaksikas niin silloin on automaattisesti bodari ja kaikki aikakin menee vaan siihen eikä ole muuta elämää.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 10:36"]
Onpa taas mustavalkoista keskustelua, jos naisella on lihaksikas niin silloin on automaattisesti bodari ja kaikki aikakin menee vaan siihen eikä ole muuta elämää.
[/quote]
Niinpä. Minä lähinnä pyöräilen töihin pelaan sulkapalloa 1-2 kertaa viikossa (nuorempana joukkueessa) jä käyn vaeltamassa ja vapaalaskettelemassa 1-2 kertaa vuodessa kumpaakin ja silti minulla on käsivarsissa, reisissä ja pohkeissa selvästi erottuvat lihakset. En kyllä ole koskaan ymmärtänyt, miksi naisen pitäisi koko ajan olla treenaamassa mutta ei kuitenkaan näyttää treenaavalta mutta toisaalta minä en muutenkaan jatkuvasti mieti mitä muut ovat minusta mieltä.
Tykkään paljon! Oma ihanne on just sellainen urheilullinen, sopivan treenattu vartalo jossa lihakset erottuu jonkun verran. Ja sitä kohti tehdään töitä täälläkin, tosin itse olen liikunta-addikti ja rakastan treenaamista eli sitä ei tarvitse väkisin hampaat irvessä vääntää.
Jessus, vilken dam!
http://static.iltalehti.fi/urheilu/bjorgen_habaSL_ur.jpg