Mies: Mitkä asiat naisessa herättävät kiinnostuksesi? Mikä tekee naisesta kiinnostavan?
Onko se naisen upeasti koottu instagram-feed vai hieno alaselän tribaali? Sana on vapaa!
Kommentit (127)
Akateeminen tutkinto korkean älykkyyden tieteistä
hohhoijakkaa. Ääliömäiset avaukset av:lla eivät ainakaan herätä kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelisin jos sanoisin jotain muuta kuin pijju :(
Mutta ethän voi edes tietää onko naisella sellaista ennen kuin olet päässyt pidemmälle.
Kiinnostaa myös miesten vastaukset.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoimaton iho, lävistämätön iho ja somettomuus. Ei tupakoitsija.
Ei kai se somettomuus voi ensimmäinen asia olla.
Pyllyseksipositiivisuus, hyvä kokki ja pitää vaeltamisesta.
Onneksi tutustuin tällaiseen ihanuuteen :-)
Jos ei ole tatuoitu somehirmu höystettynä siiderikiloilla on kiinnostava sinällään
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Sinullekkaan ei sitten ole muuta antaa naiselle kuin krpäsi. Eli käytännössä ei mitään. Olet siis hyödytön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Sinullekkaan ei sitten ole muuta antaa naiselle kuin krpäsi. Eli käytännössä ei mitään. Olet siis hyödytön
Tyypillinen palstanaisen vastaus.
•eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ethän voi edes tietää onko naisella sellaista ennen kuin olet päässyt pidemmälle.
En minä koskaan pääse :(
Pitkät hiukset, hymy sekä hame tai kesämekko.
Tatuointi on merkki siitä, että ei mene jatkoon.
Seksuaalinen vetovoima on kaikista tärkein, ja huonoin attribuutti naiselle on luulla itsestään liikoja.
Kauneus, herkkyys, älykkyys.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoimaton iho, lävistämätön iho ja somettomuus. Ei tupakoitsija.
Kysytään mikä kiinnostaa. Miesten vastaukset: ei sitä, ei tätä eieieiei.... Miehet eivät tiedä edes itse, mistä kiinnostuvat. "Yksi kappale naisia kiitos, ihan standardimalli. Ei mitään lisukkeita."
Ja ei, minulla ei ole tatuointeja, en someta enkä polta. En vain jaksa persoonattomia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen palstanaisen vastaus.
•eri
Hahahaha, vai muka eri. Onhan se ikävää, kun totuus ei miellytä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin ja että tarkoittiko kommentoija, että alkuperäisosainen pijju vai kirurgin tekemä
Ihmettelen tätä tatuoimattoman ihon tärkeyttä. Ihohan on pelkkä elin (kertoohan se tietysti ihmisestäkin jotain jos on valmis itseään tatuoimaan), ja syyt tatuoinnin takana ovat monet.
Itse peitin arpeni. Huomasin, etteivät kammottavat viiltelyarvet ainakaan parantaneet arvoani markkinoilla, joten peitin ne persoonattomilla kukkasilla.
Arvet näkyvät vasta, kun päästän ihmisen tarpeeksi lähelle, ja lähelle pääseekin vain sellainen joka ei määrittele minua tatuointi perusteella.
Ja olen herkkä, fiksu, (tatuointia lukuunottamatta) luonnollinen, katseenkestävä nainen. Onneksi löysin kumppanin, joka pääsi katsomaan läheltä.
Empaattisuus vetoaa ainakin minuun.
Vierailija kirjoitti:
Pyllyseksipositiivisuus, hyvä kokki ja pitää vaeltamisesta.
Onneksi tutustuin tällaiseen ihanuuteen :-)
haha täällä , hep!