Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies: Mitkä asiat naisessa herättävät kiinnostuksesi? Mikä tekee naisesta kiinnostavan?

Vierailija
23.07.2020 |

Onko se naisen upeasti koottu instagram-feed vai hieno alaselän tribaali? Sana on vapaa!

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen tätä tatuoimattoman ihon tärkeyttä. Ihohan on pelkkä elin (kertoohan se tietysti ihmisestäkin jotain jos on valmis itseään tatuoimaan), ja syyt tatuoinnin takana ovat monet.

Itse peitin arpeni. Huomasin, etteivät kammottavat viiltelyarvet ainakaan parantaneet arvoani markkinoilla, joten peitin ne persoonattomilla kukkasilla.

Arvet näkyvät vasta, kun päästän ihmisen tarpeeksi lähelle, ja lähelle pääseekin vain sellainen joka ei määrittele minua tatuointi perusteella.

Ja olen herkkä, fiksu, (tatuointia lukuunottamatta) luonnollinen, katseenkestävä nainen. Onneksi löysin kumppanin, joka pääsi katsomaan läheltä.

Minun lationomieheni inhoaa tautointeja ja on sanonut, että jos sellaisen hankin, hän jättää välittömästi. Siitä ei ole pelkoa, koska olen allerginen enkä voi ottaa riskiä, että otan tatuoinnin ja sitten allergisoidun sille.

Ollaan joskus keskusteltu aiheesta ja hän kokee, että iho on ihmisen kaunein, seksikkäin ja esteettisin elin eikä sitä saa peittää. Olen kuullut samaa hänen kavereiltaan. He ovat joskus meillä käydessään kommentoineet että eivät ole tajunneet miten kauniita naisia suomessa on, mutta eivät tajua miksi he pilaavat itsensä tatuoimalla ihoaan. Tietysti en ole voinut siihen itse vastata, koska en ole hurahtanut tatuointeihin, mutta yritin selittää sitä jotenkin niin, että he ehkä kaipaavat enemmän yksilöllisyyttä ja haluavat ilmaista sitä tatuoinneilla, mutta asia onkuitenkin aina yksilökohtainen, joku voi ottaa niitä ihan vain huvikseen. 

minulla n ehkä tatuoinnit miehessä turn off silloin, jos niiden kanssa onvedetty överit tai vaikka menty tatuoimaan kasvoja tai tety jotain junttitatuointeja,muttaentiedä hylkäisinkö pelkästään tatuoinnin vuoksi, en ole päässyt testaamaan.

Vierailija
22/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen tätä tatuoimattoman ihon tärkeyttä. Ihohan on pelkkä elin (kertoohan se tietysti ihmisestäkin jotain jos on valmis itseään tatuoimaan), ja syyt tatuoinnin takana ovat monet.

Itse peitin arpeni. Huomasin, etteivät kammottavat viiltelyarvet ainakaan parantaneet arvoani markkinoilla, joten peitin ne persoonattomilla kukkasilla.

Arvet näkyvät vasta, kun päästän ihmisen tarpeeksi lähelle, ja lähelle pääseekin vain sellainen joka ei määrittele minua tatuointi perusteella.

Ja olen herkkä, fiksu, (tatuointia lukuunottamatta) luonnollinen, katseenkestävä nainen. Onneksi löysin kumppanin, joka pääsi katsomaan läheltä.

Minun lationomieheni inhoaa tautointeja ja on sanonut, että jos sellaisen hankin, hän jättää välittömästi. Siitä ei ole pelkoa, koska olen allerginen enkä voi ottaa riskiä, että otan tatuoinnin ja sitten allergisoidun sille.

Ollaan joskus keskusteltu aiheesta ja hän kokee, että iho on ihmisen kaunein, seksikkäin ja esteettisin elin eikä sitä saa peittää. Olen kuullut samaa hänen kavereiltaan. He ovat joskus meillä käydessään kommentoineet että eivät ole tajunneet miten kauniita naisia suomessa on, mutta eivät tajua miksi he pilaavat itsensä tatuoimalla ihoaan. Tietysti en ole voinut siihen itse vastata, koska en ole hurahtanut tatuointeihin, mutta yritin selittää sitä jotenkin niin, että he ehkä kaipaavat enemmän yksilöllisyyttä ja haluavat ilmaista sitä tatuoinneilla, mutta asia onkuitenkin aina yksilökohtainen, joku voi ottaa niitä ihan vain huvikseen. 

minulla n ehkä tatuoinnit miehessä turn off silloin, jos niiden kanssa onvedetty överit tai vaikka menty tatuoimaan kasvoja tai tety jotain junttitatuointeja,muttaentiedä hylkäisinkö pelkästään tatuoinnin vuoksi, en ole päässyt testaamaan.

Fiksu mies sulla. Ollaan suurin osa samaa mieltä. Yksilöllisyyden ajattelu on naiviuden huippu kun joka toinen sotkenut ihonsa kuoleman kuvalla tai vielä pahempi joku värikäs perhonen😭👎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei!!! Eikö sovinistikulttuurin edustajalle kelpaa suomalainen nainen!!! Mikä nyt neuvoksi!! Olisin NIIN halunnut äijän, joka uhkailee jättämisellä jos ei saa määrätä minun kehostani. Ja lisäksi haukkuu edustamani kansan "pilaavan" itsensä.

Vierailija
24/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyllyseksipositiivisuus, hyvä kokki ja pitää vaeltamisesta.

Onneksi tutustuin tällaiseen ihanuuteen :-)

haha täällä , hep!

Ootko sinkku/ikä/sijainti?

Vierailija
25/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän luusereina miehiä, joille naisen tatuoimattomuus on iso juttu. Nuo ovat juuri niitä tylsän harmaita villatakkimiehiä, joiden kanssa ei voi puhua muusta kuin tarjousvessapaperista. Ahdasmielisiä, näköalattomia konservatiiveja. Kahdesti olen lopettanut tapailun, kun alkoivat kehua miten hienoa on että en ole "pilannut" itseäni isoilla tatuoinneilla.

Vierailija
26/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan silmääni hyvännäköinen. Hoikka/normaalipainoinen. Luonteenpiirteistä empaattisuus ja rauhallisuus. Joku harmaahiirulainen olisi täydellinen.

Vierailija
27/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on laumaeläin, pitää siitä naisesta mistä muutkin. Jos pari miespuolista työkaveria alkaa hehkuttamaan kolmannelle jotakuta tiettyä naista, tuo nainen alkaa näyttäytyä eri valossa tälle kolmannellekin, vaikkei aikaisemmin näin olisi ollutkaan.

Vierailija
28/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei someta, ei tupakoi, ei tatskoja... Nuo ois kiva toteutua, mutta eivät ole vielä hylkääviä virheitä.

Asiat jotka oikeasti saavat kiinnostumaan ovat yhteneväinen huumori, sama aaltopituus, ylipäätään että on helppo olla yhdessä eikä tarvitse pelätä ettei täytä jotain vaatimuksia.

Hyvä ulkonäkö tietysti plussaa, mutta olen kiinnostunut monesti rumistakin ja kauneimpia en edes tohdi yrittää.

Vierailija
29/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on laumaeläin, pitää siitä naisesta mistä muutkin. Jos pari miespuolista työkaveria alkaa hehkuttamaan kolmannelle jotakuta tiettyä naista, tuo nainen alkaa näyttäytyä eri valossa tälle kolmannellekin, vaikkei aikaisemmin näin olisi ollutkaan.

Taitaa täti tarvita lasit, kun ei enää sukupuolia erota ihmisistä.

Vierailija
30/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuroottiset, jäykät ja katkerat naiset ei saa innostumaan, pahinta plaatua.

Vierailija
31/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoimaton iho, lävistämätön iho ja somettomuus. Ei tupakoitsija.

Ei kai se somettomuus voi ensimmäinen asia olla.

Millähän konstilla tuo kommentoimasi viesti on poistatettu, kun itse en saa poistatettua edes törkeitä kunnianloukkauksia tai vihanlietsontaviestejä? Tuohan oli ihan normaali mielipide.

Vierailija
32/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa täti tarvita lasit, kun ei enää sukupuolia erota ihmisistä.

Kyllä hän ihan oikeassa on. Lähde joskus ulos niin näet oikeaa elämää.

Vierailija
33/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen luonne, eikä ylimielinen itseään alempitasoisiakaan kohtaan.

Vierailija
34/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisuus, eleganttisuus, pitkät hiukset jotka on laitettu, naiselliset eleet, naisellinen pukeutuminen, käyttäyminen ei räkätä kuin räpätäti ja ei kiroile kuin merimies ja syljeskele kesken keskustelun, ei tatuointeja ja lävistyksiä, itsevarmuus, ryhti kuinka kantaa itsensä ja niin sanotusti habitus, vuorovaikutus taidot eli ei ylen katso muita mutta ei nöyristele eli tuntee oman arvonsa, ei ole aina äänessä, hymyilee vaatimattomasti eli tavallaan enemmänkin myhäilee kuin näyttää kitarisojaan, libido, jne.

Vierailija
35/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tatskoja, +100 kg, sidukka ja tupakka maistuu.

Vierailija
36/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei someta, ei tupakoi, ei tatskoja... Nuo ois kiva toteutua, mutta eivät ole vielä hylkääviä virheitä.

Asiat jotka oikeasti saavat kiinnostumaan ovat yhteneväinen huumori, sama aaltopituus, ylipäätään että on helppo olla yhdessä eikä tarvitse pelätä ettei täytä jotain vaatimuksia.

Hyvä ulkonäkö tietysti plussaa, mutta olen kiinnostunut monesti rumistakin ja kauneimpia en edes tohdi yrittää.

Onko sinun kanssa helppo olla? Itselläsi saa olla monia vaatimuksia?

Vierailija
37/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tatuointeja. Kaikesta muusta voin tinkiä.

Vierailija
38/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän luusereina miehiä, joille naisen tatuoimattomuus on iso juttu. Nuo ovat juuri niitä tylsän harmaita villatakkimiehiä, joiden kanssa ei voi puhua muusta kuin tarjousvessapaperista. Ahdasmielisiä, näköalattomia konservatiiveja. Kahdesti olen lopettanut tapailun, kun alkoivat kehua miten hienoa on että en ole "pilannut" itseäni isoilla tatuoinneilla.

Ihan mielenkiinnosta täältä sivusta kyselisin, että pidätkö myös alkoholia juomattomia ja seksihurjastelemattomia miehiä vähän nössöinä ja luusereina?

Vierailija
39/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helevetin läski rekkalesbo, punanen lyhyt tukka, tatuointeja, polttaa tupakkaa ja syö snägäri ruokaa. Siinä mun unelma nainen. Ehkä osaa myös piereskellä.

Vierailija
40/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tatuointeja. Kaikesta muusta voin tinkiä.

Olen isossa yrityksessä töissä ja tunnen paljon sivistyneitä ihmisiä, kenelläkään ei ole yhtä ahdasmielisiä mielipiteitä kun tällä palstalla.

Ja vielä käyttäydytte kun tämä olisi yleinenkin mielipide.😂

Oma kriteerini on ajattelevaisuus ja avoimuus, tämän myötä tuleva keskustelutaito. Ei ahdasmielisiä.