Mies: Mitkä asiat naisessa herättävät kiinnostuksesi? Mikä tekee naisesta kiinnostavan?
Onko se naisen upeasti koottu instagram-feed vai hieno alaselän tribaali? Sana on vapaa!
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vastaus aloitukseen. Tälläiset negatiiviset naiset kuin ketjussa esiintyvät eivät kiinnosta.
Miehethän täällä ovat negatiivisia. Jos kuvailisin miestä, kuvailisin niitä ihania asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa kysyttiin ominaisuuksia jotka kiinnostaa.
Ja kontrolloivat juntit huutaa ei saa olla x!
Mikä on pisin suhteenne??
😂😂
Miehen täytyy tykätä minun tatuoinneistani ja läskeistäni, muuten nimittelen häntä kontrolloivaksi juntiksi.
T: Kontrolloiva juntti
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Minäpä olenkin nätti ja hoikka. Eikä minulla ole tatuointeja
Mene pois oletuksinesi juntti.
No jos ihan suoraan sanon, niin joka päivä vähemmän kiinnostaa ajatus suomalaisesta naisesta elämänkumppanina.
Kiinnostavia vastauksia, jos ne siis ovat miesten kirjoittamia edes osa.
Itse olen 33-vuotias mies, akateemisesti koulutettu. Itse viehätyn aika tavallisista naisista, nuo tatuoinnit ei ole ehdoton ei, joku pieni yksittäinen kuva ei ole huono asia. Naisen koulutuksella ei ole juuri väliä, entinen naisystäväni oli lähihoitaja. Itse olen liikunnallinen joten toivon naiselta ettei ole mikään sohvaperuna, ei tarvi olla mikään salimimmi vaan terve ja sopivasti pyöreä on passeli. Lapsirakas jos on niin sen lisää viehätystä, omia haluaisin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂
Miehen täytyy tykätä minun tatuoinneistani ja läskeistäni, muuten nimittelen häntä kontrolloivaksi juntiksi.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Niin, minä olen nainen, nätti ja hoikka, eikä tatuointeja, enkä ole juntti.
Kukas tässä nyt oletti ja mitä? 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavia vastauksia, jos ne siis ovat miesten kirjoittamia edes osa.
Itse olen 33-vuotias mies, akateemisesti koulutettu. Itse viehätyn aika tavallisista naisista, nuo tatuoinnit ei ole ehdoton ei, joku pieni yksittäinen kuva ei ole huono asia. Naisen koulutuksella ei ole juuri väliä, entinen naisystäväni oli lähihoitaja. Itse olen liikunnallinen joten toivon naiselta ettei ole mikään sohvaperuna, ei tarvi olla mikään salimimmi vaan terve ja sopivasti pyöreä on passeli. Lapsirakas jos on niin sen lisää viehätystä, omia haluaisin joskus.
Kyllä niitä pyöreitäkin salimimmeja on, mutta muuten kiva lukea tässä ketjussa jotain positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
You can always tell who the strong women are, they are the ones lifting each other up instead of tearing them down.
Vierailija kirjoitti:
No jos ihan suoraan sanon, niin joka päivä vähemmän kiinnostaa ajatus suomalaisesta naisesta elämänkumppanina.
Samanlaisia tuntemuksia suomalaiset miehet herättävät, kielttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
You can always tell who the strong women are, they are the ones lifting each other up instead of tearing them down.
Eli tuo minua juntiksi haukkunut ja poistumaan käskenyt nainen on se heikko?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ja laadukas maku elämän suhteen. Iloinen ja leikkisä ote ja älykäs. Herkkyyttä. Rakastaa kauneutta, totuutta, elämää ja kuolemaa. Musiikki, luonto, kirjat ja matkustamisen intohimo. Se on kaunis ihminen.
Tuo olisin minä, heteronainen, muuten, mutta vihaan kuolemaa. Ymmärsin se vasta, kun menetin hyvin läheisen ihmisen. Inhoan sitä liian musertavaa surua, jollaista en tiennyt pystyväni edes kokemaan tai en tiennyt niin voimakasta negatiivista tunnetta olevankaan. Älykkyys on niin vaikea arvioitava, että ehkä senkin jättäisin muiden arvioitavaksi. Mutta yllä mainitut asiat liittyvät minusta älyyn ja kauneuteen.
miten se on negatiivista, jos mies tietää mitä ei voi sietää? Eikö se ole aika hyvin, jos kaikki muu käy, mutta tatuoinnit ei? Eikö se ole hyvä asia, että suomalainen mies uskaltaa sanoa mistä tykkää ja mistä ei stereottyyppisen murahtelun ja vuosien mittaan kasvavan naisvihan sijaan? Entäs jos suomalainen stereotyyppinen nainenkin oppisi suhtautumaan kepeästi siihen mitä mies ajattelee sen sijaan, että ottaisi itseensä kaiken mahdollisen mistä voi vaikka vain teoriassa loukkkaantua? Jos Pasi ei tykkää ruskeasilmäisistä naisista, niin miksi ruskeasilmäisen naisen pitäisi ottaa se henkilökohtaisesti? Jos Pekka tykkää pullavista peristä, niin miksi pieniperäisen pitää siitä loukkaantua? Jokaiselle löytyy omat tykkääjät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Eli tuo minua juntiksi haukkunut ja poistumaan käskenyt nainen on se heikko?
Jotkut ei kykene ottamaan itsestään vastuuta.
Sinkkumiehenä vastaan omat mieltymykset, muistakaa että jokaisella on omansa.
- Lapseton
- Max. 80 kg, tämä siksi kun itse painan tuon verran ja olisi kiusallista jos nainen painaisi enemmän.
- työssä käyvä, edes ammattikoulu käytynä
- Ei huumeita tai tupakkaa. Alkoholia kohtuudella
- Eläinrakas
- Haluaisi lapsia joskus
En ole nirso, kiinnostun naisista muutenkin kuin pintapuolisesti, alussa tietenkin sitä kiinnittää paljon huomiota ulkonäköön. Ystävällinen ja huumorintajuinen nainen on puoleensavetävä. Itse olen aika tavallinen mies, työskentelen röntgenhoitajana ja harrastan jalkapalloa. 185 cm/80 kg ja 36-vuotias.
Kunhan hengittää. Ei muita vaatimuksia.
Ei vihreiden kannattaja. Arvomaailma vois olla liian erilainen
Hymy herättää kiinnostuksen ja keskustellessa sanavalmius ja älykkyys. Jotkut jutut voivat luotaantyöntävyydessään ylittää alkukiinnostuksen, eikä keskusteluun päästä, mutta sehän toimii toki puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
iloisuus ja laihuus
nämähän ovat toistensa vastapooleja. Lihavat on leppoisia
Vierailija kirjoitti:
miten se on negatiivista, jos mies tietää mitä ei voi sietää? Eikö se ole aika hyvin, jos kaikki muu käy, mutta tatuoinnit ei? Eikö se ole hyvä asia, että suomalainen mies uskaltaa sanoa mistä tykkää ja mistä ei stereottyyppisen murahtelun ja vuosien mittaan kasvavan naisvihan sijaan? Entäs jos suomalainen stereotyyppinen nainenkin oppisi suhtautumaan kepeästi siihen mitä mies ajattelee sen sijaan, että ottaisi itseensä kaiken mahdollisen mistä voi vaikka vain teoriassa loukkkaantua? Jos Pasi ei tykkää ruskeasilmäisistä naisista, niin miksi ruskeasilmäisen naisen pitäisi ottaa se henkilökohtaisesti? Jos Pekka tykkää pullavista peristä, niin miksi pieniperäisen pitää siitä loukkaantua? Jokaiselle löytyy omat tykkääjät.
Katso aloituksen kysymys. Negatiiviset valittajat eivät osanneet lukea ja sinä teet heistä jotain ihmeen toksista maskuliinisuutta vastustavia sankareita.
Pääasiassa ulkonäkö, ei ylipainoa ja hyvä beba. Mutta nekään ei auta, jos on läpeensä tatuoitu, polttaa tupakkaa, viina maistuu tai on lapsilauma ex(ie)n jäljiltä.
Hyvä ja laadukas maku elämän suhteen. Iloinen ja leikkisä ote ja älykäs. Herkkyyttä. Rakastaa kauneutta, totuutta, elämää ja kuolemaa. Musiikki, luonto, kirjat ja matkustamisen intohimo. Se on kaunis ihminen.