Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies: Mitkä asiat naisessa herättävät kiinnostuksesi? Mikä tekee naisesta kiinnostavan?

Vierailija
23.07.2020 |

Onko se naisen upeasti koottu instagram-feed vai hieno alaselän tribaali? Sana on vapaa!

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, suht normaalipainoinen, seksikäs, isot tissit, pitkät hiukset, älykäs, empaattinen, herkkä, musikaalinen, liikunnallinen, hyvä kokki, pitää luonnosta. Ei tupakoi, ei pahemmin alkoile, ei tatuointeja eikä punaisia hiuksia

Vierailija
42/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoimaton iho, lävistämätön iho ja somettomuus. Ei tupakoitsija.

Ei kai se somettomuus voi ensimmäinen asia olla.

Millähän konstilla tuo kommentoimasi viesti on poistatettu, kun itse en saa poistatettua edes törkeitä kunnianloukkauksia tai vihanlietsontaviestejä? Tuohan oli ihan normaali mielipide.

Tatuoidulle naiselle tuli paha mieli, kun kaikki miehet eivät pidä tatuoinneista --> tuhma viesti poistoon :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei someta, ei tupakoi, ei tatskoja... Nuo ois kiva toteutua, mutta eivät ole vielä hylkääviä virheitä.

Asiat jotka oikeasti saavat kiinnostumaan ovat yhteneväinen huumori, sama aaltopituus, ylipäätään että on helppo olla yhdessä eikä tarvitse pelätä ettei täytä jotain vaatimuksia.

Hyvä ulkonäkö tietysti plussaa, mutta olen kiinnostunut monesti rumistakin ja kauneimpia en edes tohdi yrittää.

Onko sinun kanssa helppo olla? Itselläsi saa olla monia vaatimuksia?

Sinun tuskin olisi helppo olla kanssani. Vaatimukseni ovat vain mainitsemani huumori, aaltopituus ja helppous olla yhdessä. Helppous on silloin luonnollisesti molemminpuolista.

Vierailija
44/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millähän konstilla tuo kommentoimasi viesti on poistatettu, kun itse en saa poistatettua edes törkeitä kunnianloukkauksia tai vihanlietsontaviestejä? Tuohan oli ihan normaali mielipide.

Tatuoidulle naiselle tuli paha mieli, kun kaikki miehet eivät pidä tatuoinneista --> tuhma viesti poistoon :D

Miksi haluat pahoittaa muiden mielen haukkumalla heidän ulkonäköä?

Olisiko tämä sinusta kiva ominaisuus naisessa?

Vastaathan?

Vierailija
45/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei someta, ei tupakoi, ei tatskoja... Nuo ois kiva toteutua, mutta eivät ole vielä hylkääviä virheitä.

Asiat jotka oikeasti saavat kiinnostumaan ovat yhteneväinen huumori, sama aaltopituus, ylipäätään että on helppo olla yhdessä eikä tarvitse pelätä ettei täytä jotain vaatimuksia.

Hyvä ulkonäkö tietysti plussaa, mutta olen kiinnostunut monesti rumistakin ja kauneimpia en edes tohdi yrittää.

Onko sinun kanssa helppo olla? Itselläsi saa olla monia vaatimuksia?

Sinun tuskin olisi helppo olla kanssani. Vaatimukseni ovat vain mainitsemani huumori, aaltopituus ja helppous olla yhdessä. Helppous on silloin luonnollisesti molemminpuolista.

En välitä viettää aikaani ihmisten kanssa jotka ovat tekopyhiä ja joilla on eri vaatimukset itselleen ja muille.

46/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samat, kuin miehessäkin, otaksuisin.

On reilu, hyväntuulinen, eläinrakas, aikaansaava, itsevarma, empaattinen ja sympaattinen.

Vierailija
47/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoimaton naapurintyttö erottuu edukseen 👍

Vierailija
48/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tatuointeja. Kaikesta muusta voin tinkiä.

Olen isossa yrityksessä töissä ja tunnen paljon sivistyneitä ihmisiä, kenelläkään ei ole yhtä ahdasmielisiä mielipiteitä kun tällä palstalla.

Ja vielä käyttäydytte kun tämä olisi yleinenkin mielipide.😂

Oma kriteerini on ajattelevaisuus ja avoimuus, tämän myötä tuleva keskustelutaito. Ei ahdasmielisiä.

Kommentoit ihmisen kirjoitusta, joka sanoi että kaikesta muusta hän voi tinkiä, paitsi tatuoimattomuudesta. Hänhän on paljon avoimempi kuin sinä. Et vain kestänyt tuollaista mielipidettä koska olet tatuoitu.

Vierailija
49/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei!!! Eikö sovinistikulttuurin edustajalle kelpaa suomalainen nainen!!! Mikä nyt neuvoksi!! Olisin NIIN halunnut äijän, joka uhkailee jättämisellä jos ei saa määrätä minun kehostani. Ja lisäksi haukkuu edustamani kansan "pilaavan" itsensä.

Wow tuota aggressiivisuuden määrää *pyörittää silmiään*  :D

Ehkä kaikista vaarallisinta on lähteä tulkitsemaan ymmärtämisen sijaan. Sitä sinä teit.

Vierailija
50/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuin kukaan haluaisi sinun, huonokäytöksisen juntin seuraa. 😂

Vierailija
51/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen tarvitaan ueampi ilmoitus. Jotkut ilmoittaa eri välineillä niin saa poistettua.

Vierailija
52/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaathan?

Siis oikeasti? Jos en pidä tatuoinneista, minä haukun ulkonäköäsi? Mene vaikka johonkin terapiaan käsittelemään ongelmiasi. 

Vierailija
53/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tuntee itsensä ja tietää ettei siedä tatuointeja, niin miksi tatuoidun naisen pitää siitä sitten loukkaantua, kun todennäköisyyksien valossa,hän ei koskaan tule tapaamaan sitä miestä, joka ei tatuointeja siedä kumppanillaan? Maailmassa riittää miehiä, senkun etsii miehen, joka niitä tatuointeja sietää ::D

Vierailija
54/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kummemmassa järjestyksessä: yhteiset kiinnostukset, viehettävä ulkonäkö, yhteenosuva huumorintaju ja vastaavat toiveet tulevaisuudesta.

Vierailija
55/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä yllättää tämä, miten moni pitää tatuoimattomuutta kriteerinä varsinkin, kun ottaa huomioon kuinka monella naisella niitä on.

Vierailija
56/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tatuointeja. Kaikesta muusta voin tinkiä.

Olen isossa yrityksessä töissä ja tunnen paljon sivistyneitä ihmisiä, kenelläkään ei ole yhtä ahdasmielisiä mielipiteitä kun tällä palstalla.

Ja vielä käyttäydytte kun tämä olisi yleinenkin mielipide.😂

Oma kriteerini on ajattelevaisuus ja avoimuus, tämän myötä tuleva keskustelutaito. Ei ahdasmielisiä.

Kommentoit ihmisen kirjoitusta, joka sanoi että kaikesta muusta hän voi tinkiä, paitsi tatuoimattomuudesta. Hänhän on paljon avoimempi kuin sinä. Et vain kestänyt tuollaista mielipidettä koska olet tatuoitu.

Mielipiteesi kertoo sinusta kaiken tarpeellisen.

Kuvittelet itsestäsi liikaa. Oksettava ominaisuus. Yök.

Kaikkia ei voi koskaan miellyttää. Itsevarma ihminen tiedostaa tämän.

Vierailija
57/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en kelpuuta tatuoitua naisystäväkseni. Mutta se ei tarkoita, että minua haittaisi kenenkään muun tatuoinnit. En ymmärrä miksei tatuoimattomuus voi olla kriteeri ihan siinä missä ylipaino, tupakoimattomuus, päihteidenkäyttö, kaljuus, lyhyys ym. mitä naiset luettelevat sujuvasti esim. Tinder-profiileissaan.

Vierailija
58/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis, suht normaalipainoinen, seksikäs, isot tissit, pitkät hiukset, älykäs, empaattinen, herkkä, musikaalinen, liikunnallinen, hyvä kokki, pitää luonnosta. Ei tupakoi, ei pahemmin alkoile, ei tatuointeja eikä punaisia hiuksia

En ole kaunis enkä seksikäs. Yksi tatuointi eikä enempää ole tulossa.

Ehkä nämä sitten ovat syitä, miksen ole kelvannut kellekään elämäni aikana.

Kaikki muut ominaisuudet löytyisi, mutta se ei selkeästi riitä.

Vierailija
59/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaathan?

Siis oikeasti? Jos en pidä tatuoinneista, minä haukun ulkonäköäsi? Mene vaikka johonkin terapiaan käsittelemään ongelmiasi. 

Puhu vaan juntti lisää.😂

Vierailija
60/127 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tilastoja, mutta aika monessa maassa matkanneena voin kertoa, että missään en ole nähnyt naisilla niin paljon tatuointeja kuin Suomessa. No tämä villitys kuitenkin laantumassa.