Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttaminen + parisuhteen saaminen

Vierailija
23.07.2020 |

Edellinen keskustelu jostain syystä poistettiin. Pidetään keskustelu siistinä, ktos. Eikä niitä kehoituksia laihduttamaan alipainoiseksi.

Itselläni tavoitteena BMI23 -> BMI21 jolloin oli edellisen kerran edes vähän vientiä. Kroppa on päärynä joten siksi varmaan näyttää järkylle kun on tullut lisää painoa kun rintoihin ei tullut yhtään lisää massaa ja varsinkin yläreidet on aika muhkeat.

Edellisessä keskustelussa joku suunnilleen nelikymppinen nainen kertoi sinkuunnuttuaan treenanneensa itsensä elämänsä kuntoon (ja sen jälkeen löytänyt suhteen), olisi kiinnostavaa kuulla lisää näistä kokemuksista.

Kommentit (183)

Vierailija
181/183 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo ketju. Alkuhuumaan ulkonäkö voi merkata, mutta painon lisäksi ihmisessä on muutakin. Laiha ei tarkoita = kaunis.

Tai mukava, hyvää seuraa. Vai panopuuksiko toi painon pudotus, toisten mielestä liian luinenkaan ei ole hyvä, eikä tee hyväksi panoksi.

Mitä itse etsit kumppanilta?

Mietin vaan, että psygologi voisi olla rakentava keskustelija, jotta saisit pääsi kuntoon? Toki terveyden vuoksi laihdutus on varmaan hyvästä?

Miten psykologi auttaa siihen että miehet eivät syty ulkonäöstäsi?

Vierailija
182/183 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo ketju. Alkuhuumaan ulkonäkö voi merkata, mutta painon lisäksi ihmisessä on muutakin. Laiha ei tarkoita = kaunis.

Tai mukava, hyvää seuraa. Vai panopuuksiko toi painon pudotus, toisten mielestä liian luinenkaan ei ole hyvä, eikä tee hyväksi panoksi.

Mitä itse etsit kumppanilta?

Mietin vaan, että psygologi voisi olla rakentava keskustelija, jotta saisit pääsi kuntoon? Toki terveyden vuoksi laihdutus on varmaan hyvästä?

Miten psykologi auttaa siihen että miehet eivät syty ulkonäöstäsi?

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/183 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monille miehille on tärkeää että nainen on sellainen jonka kehtaa esitellä kavereille ja mielellään saa kaverit kateelliseksi. Eräänlainen m u n a n j a t k e, että kattokaas, minäpä sainkin tällaisen. 

Tämä on tietysti yksi tapa selittää se, miksi hyvännäköisistä kiinnostutaan enemmän. Niinku että "ei kukaan oikeasti tykkää hyvännäköisistä, sitä vaan esitellään kavereilla, mutta oikeasti tunnetaan vetoa niihin vähemmän hyvännäköisiin".

Ei, vaan tässä on se selitys miksei mies voi millään tyytyä vaatimattomamman näköiseen naiseen. Olen itse sellainen vaatimattomamman näköinen joka kelpaa kyllä seksiin ja uskotellaan kaikenlaista, mutta kerta toisensa jälkeen minut dumpataan jonkun minua selkeästi kauniimman takia tai minua petetään jonkun kauniimman kanssa. Miehet kyllä puhuvat että olen taitava keskustelija, älykäs, hauskaa seuraa jne liibalaaba. Eipä niillä ole yhtään mitään merkitystä. 

Juu, kyllä sen silloin tietää mistä on kiikastanut, jos suhteen aikana tai sitä lopettaessa mies ylistää luonnetta. Ulkonäöstä ei sitten puhuta... Mullakin yksi tuollainen kokemus, missä olin niin mukava ja hyvää seuraa, muttei kemiaa sitten kuitenkaan ollut (vaikka seksiin kelpasinkin - pieni ristiriita?). Mikä muukaan voisi olla syynä kuin ulkonäkö, vaikkei mies sitä suoraan sanoisikaan.

Näinpä. Ja sitten sanotaan että olet ihan tosi mukava ja ihana, kyllä sinulle vielä joku löytyy... No ei paljoa lohduta kuulla tuota ties kuinka monennetta kertaa. Ei ne kauniimmat kaverit joudu tällaisissa viritelmissä riutumaan. 

Minä aloin saamaan tosi outoja lähestymisiä erittäin vaatimattoman näköisiltä miehiltä heti kun tuo suhde päättyi. En voinut välttyä ajatukselta, että näinköhän oli tämä mies kertonut tutuilleen että siellä olisi teille sopivan näköinen (= yhtä vaatimattoman näköinen) nainen vapaana ja kannustanut yrittämään.

Voi ei miten nöyryyttävä kokemus :(

Sinne vaan muut ukot rääppimään apajille... 

Joo älä muuta sano. En siis voi tietää oliko tämä mies noissa lähestymisissä jotenkin osallisena mutta erittäin vahva epäilys siihen suuntaan. Aiemmin lähestyneet miehet ovat olleet huomattavasti parempia ulkonäöltään, nämä taas sitä luokaa että oikeasti kukaan nainen ei taatusti kiinnostu. En kiinnostunut minäkään.

Voi ei :( 

Surku myös noille miehille, ties mitä niille on sitten kerrottu. 

En edes halua ajatella...

En mäkään :D ihan hirveetä. 

Mullehan on sinänsä aivan sama mitä skeidaa se musta jauhaa mutta jos yritetään parittaa, menee jo rankasti yli käsityskyvyn. Toivon että olen epäilykseni kanssa väärässä.

Jep. Ihan kuin jokaisella ei olisi itse oikeus yrittää etsiä itselleen sopivaa kumppania ja rakkautta. 

Niinpä. Tai olla etsimättä, kuten voi äkkiä käydä näissä tapauksissa, joissa on heti seksin jälkeen heitetty menemään kuin roska.

No mutta nainenhan saa aina halutessaan seksiä, eikös näin? Pitäis vaan tyytyä... Juu ei. 

Mitäs sillä on väliä nauttiiko nainen? 

Se on katsos sitä miesten logiikkaa. Jos nainen voi saada jotain huonoa känniseksiä totta kai hän on heti oikeutettu ja miestä paremmassa asemassa. Itsekin tunnen enemmän naisia jotka haluaisivat parisuhteen mutta eivät saa kuin vastaavassa tilanteessa olevia miehiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi