Laihduttaminen + parisuhteen saaminen
Edellinen keskustelu jostain syystä poistettiin. Pidetään keskustelu siistinä, ktos. Eikä niitä kehoituksia laihduttamaan alipainoiseksi.
Itselläni tavoitteena BMI23 -> BMI21 jolloin oli edellisen kerran edes vähän vientiä. Kroppa on päärynä joten siksi varmaan näyttää järkylle kun on tullut lisää painoa kun rintoihin ei tullut yhtään lisää massaa ja varsinkin yläreidet on aika muhkeat.
Edellisessä keskustelussa joku suunnilleen nelikymppinen nainen kertoi sinkuunnuttuaan treenanneensa itsensä elämänsä kuntoon (ja sen jälkeen löytänyt suhteen), olisi kiinnostavaa kuulla lisää näistä kokemuksista.
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Muistaako joku sen kohun vuosien takaa kun joku miestoimittaja kirjoitti siitä että naispikajuoksijoilla on liikaa rasvaa pakaroissaan? Siis huippujuoksijoilla jotka oli maailman kärjessä silloin.
Tää juttu on kokonaan poistettu netistä, mutta esimerkiksi erinäisistä blogeista löytyy keskustelua aiheesta.
Ehkä ne olettaa siitä kurvikkaasta, että sulla on jo mies kotona?? Ainnaki musta on monesti oletettu että oon "kunnollinen kotinainen jolla mies ja asiat kunossa".. olen siis pyöreä, kaunis , pieni nainen. :) ja itsetunto on myös määrittävä asia, aina kun mul on itsevarmuus hyvä, niin riippumatta painosta mua lähestytään heti. Ehkä sun itseluottamus ei oo kunnossa??? Ehkä laihoilla kavereillas on?? =)))) noi on ne syyt, ei se oo se s un paino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä vielä.
30+ 0len, en ikinä seurustellut, ollut deitillä saatika mitään muuta.Nyt laihduttanut n.40kg ja 30 vielä jäljellä.
Vielä ei kyllä tän asian saralla mitään muutosta, mutta sormet ristissä, että saan vielä painoa alas ja jollekin kelpaisi!!"Jollekin kelpaisi....." Mene hyvä ihminen terapiaan. Vika on korvien välissä. Ja hanki elämä- että paratiisi aukeaa ja tulet onnelliseksi jos vaan.joku mies, kuka tahansa huolisi sinut. Huhuhuuu
En sanonut mitään miehestä.....
Vierailija kirjoitti:
Jostain luin jutun, että naiset luulevat että mies tykkää BMI 19, kun todellisuus on 22-23. Tämäkin ketju osoittaa saman.
Täälläkin on kerrottu keskusteluissa, että bmi 17 on sopiva. Mukana sekä miehiä että naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne olettaa siitä kurvikkaasta, että sulla on jo mies kotona?? Ainnaki musta on monesti oletettu että oon "kunnollinen kotinainen jolla mies ja asiat kunossa".. olen siis pyöreä, kaunis , pieni nainen. :) ja itsetunto on myös määrittävä asia, aina kun mul on itsevarmuus hyvä, niin riippumatta painosta mua lähestytään heti. Ehkä sun itseluottamus ei oo kunnossa??? Ehkä laihoilla kavereillas on?? =)))) noi on ne syyt, ei se oo se s un paino.
Ujokin mies lähestyy kun tarpeeksi kaunis nainen tulee kiikariin, ei siinä kiinnosta onko sillä mahdollisesti miestä kotona vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä vielä.
30+ 0len, en ikinä seurustellut, ollut deitillä saatika mitään muuta.Nyt laihduttanut n.40kg ja 30 vielä jäljellä.
Vielä ei kyllä tän asian saralla mitään muutosta, mutta sormet ristissä, että saan vielä painoa alas ja jollekin kelpaisi!!"Jollekin kelpaisi....." Mene hyvä ihminen terapiaan. Vika on korvien välissä. Ja hanki elämä- että paratiisi aukeaa ja tulet onnelliseksi jos vaan.joku mies, kuka tahansa huolisi sinut. Huhuhuuu
En sanonut mitään miehestä.....
Hah niinpä. Ei edellinen kirjoittaja kertonut sukupuoltaan eikä sitä että kenen huomiota tavoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain luin jutun, että naiset luulevat että mies tykkää BMI 19, kun todellisuus on 22-23. Tämäkin ketju osoittaa saman.
Täälläkin on kerrottu keskusteluissa, että bmi 17 on sopiva. Mukana sekä miehiä että naisia.
Valitettavasti näin. Tavisnainen ei voi ikinä riittää, jos pelkästään ulkonäöstä puhutaan. Mutta ulkonäköään kohentamalla voi parantaa mahdollisuuksiaan siihen, että joku ylipäänsä haluaa tutustua ja voikin sitten kiinnostua lopulta ihan muusta kuin siitä pelkästä ulkonäöstä. Mutta jos on liian kaukana ihanteesta niin voi olla varma ettei kukaan koskaan lähesty.
Mistähän se johtuu, että naiset kyllä alkavat muokata itseään jos ei riitä vientiä, miehet sen sijaan vaan ö y h ö t t ä v ä t jossan netissä ja ovat i n c e l e i t ä sen sijaan että katsoisivat peiliin ja yrittäisivät tehdä jotain asialle?
Sama kokemus että BMI alarajalla kiinnostusta piisaa joka puolella. Sisareni siis on tämä kevyempi BMI 18-19 ja itse taas tämä lihavampi 23-24. Siskolla miehiä tunkee ovista ja ikkunoista, itsellä taas hiljaista kuin huopatossu tehtaalla. Eli kyllä se hoikempi on mikä miehiä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus että BMI alarajalla kiinnostusta piisaa joka puolella. Sisareni siis on tämä kevyempi BMI 18-19 ja itse taas tämä lihavampi 23-24. Siskolla miehiä tunkee ovista ja ikkunoista, itsellä taas hiljaista kuin huopatossu tehtaalla. Eli kyllä se hoikempi on mikä miehiä kiinnostaa.
Niinpä. Ei siinä auta ajatella että olen upea muodokas muhkealanteinen nainen, kun ei ketään oikeasti kiinnosta.
Monille miehille on tärkeää että nainen on sellainen jonka kehtaa esitellä kavereille ja mielellään saa kaverit kateelliseksi. Eräänlainen m u n a n j a t k e, että kattokaas, minäpä sainkin tällaisen.
Vierai eilija kirjoitti:
Minulla on aina BMI ollut 20-24 eikä koskaan ole ollut ongelmia pariutua. Kehuja tulee ja iskuyrityksiä edelleen varattunakin. En ole koskaan ajatellut olevani lihava tai ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierai eilija kirjoitti:
Minulla on aina BMI ollut 20-24 eikä koskaan ole ollut ongelmia pariutua. Kehuja tulee ja iskuyrityksiä edelleen varattunakin. En ole koskaan ajatellut olevani lihava tai ruma.
Niin, sulla on varmaan kauniit missimäiset kasvot. Ei silloin ole mitään väliä sillä paljonko painaa. Onhan nuo plusmallitkin upeita uljaita naisia, mutta vaihdapa siihen naaman tilalle joku vähän tavallisempi niin heti lakkaa toimimasta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juupa juu, minulla ja monilla naisilla on kokemusta siitä että vientiä on vain normaalipainon alarajoilla.
Siinä missä naiset ihannoivat alhaista rasvaprosenttia itsellään ja toisilla naisilla, miehet pitävät normaalin painoindeksin omaavia naisia viehättävimpinä. Kun naisilta kysytään, mikä on puoleensavetävän naisen painoindeksi, vastaus on 17–18. Miesten mielestä viehättävän naisen painoindeksi on suurempi, 22–23. Taustalla on biologia. Jos naisen rasvaprosentti menee liian alhaiseksi, hän ei enää välttämättä ovuloi ja on siten käytännössä steriili. Miesten kauneusihanne tukee hedelmällisiä ja terveitä naisia.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005703072.html
Sama
Mistä lähtien miehiä joku terveys tms on kiinnostanut :D
Kun katsoo vaikka noita instatilejä mitä seuraavat, niin monilla on täytteitä ja jatkeita vähän siellä sun täällä tai syömishäiriö. Siitä on terveys ja luonnollisuus kaukana.
On kyllä vaikeaa pariutua tänäpäivänä! En voi uskoa, että joku pitää bmi:tä noin tärkeänä, että se määrittäisi ihmisen kiinnostavuuden.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä vaikeaa pariutua tänäpäivänä! En voi uskoa, että joku pitää bmi:tä noin tärkeänä, että se määrittäisi ihmisen kiinnostavuuden.
No ei niinkään se BMI vaan mille näyttää. Mutta jos ulkonäköään ei saa parannettua tarpeeksi nykyisissä kiloissa laihtuminen on ainut vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Miehille tulee runsaudenpula deittisivustoilla kun svaippailevat toinen toistaan nuorempia ja kauniimpia naisia ja elävät siinä illuusiossa että voisivat itselleenkin saada sen 19-vuotiaan fitnesstähden vaikka itse ovat jo plösähtäneitä ja kaljuuntuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä vielä.
Oletpa sisäisesti ruma. Kyllä jokainen saa rakkautta kaivata ja haluta.
Oletko lukenut palstan viestejä jossa mies toteaa samalla tavalla? Aah, ne niin ihanat tuplastandardit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä vielä.
Oletpa sisäisesti ruma. Kyllä jokainen saa rakkautta kaivata ja haluta.
Oletko lukenut palstan viestejä jossa mies toteaa samalla tavalla? Aah, ne niin ihanat tuplastandardit.
?
Totta kai mieskin saa ihan yhtä lailla rakkautta kaivata. Miksei saisi?
Vau! Näytät varmasti upealta :)