Laihduttaminen + parisuhteen saaminen
Edellinen keskustelu jostain syystä poistettiin. Pidetään keskustelu siistinä, ktos. Eikä niitä kehoituksia laihduttamaan alipainoiseksi.
Itselläni tavoitteena BMI23 -> BMI21 jolloin oli edellisen kerran edes vähän vientiä. Kroppa on päärynä joten siksi varmaan näyttää järkylle kun on tullut lisää painoa kun rintoihin ei tullut yhtään lisää massaa ja varsinkin yläreidet on aika muhkeat.
Edellisessä keskustelussa joku suunnilleen nelikymppinen nainen kertoi sinkuunnuttuaan treenanneensa itsensä elämänsä kuntoon (ja sen jälkeen löytänyt suhteen), olisi kiinnostavaa kuulla lisää näistä kokemuksista.
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
On kyllä vaikeaa pariutua tänäpäivänä! En voi uskoa, että joku pitää bmi:tä noin tärkeänä, että se määrittäisi ihmisen kiinnostavuuden.
Tätä se nykyään on. Tuskin menee paremmaksi vaan pahenee vaan. Ties mikä meininki kymmenen vuoden päästä.
"Yläreidet" 😂 Mitkähän ne alareidet on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä vaikeaa pariutua tänäpäivänä! En voi uskoa, että joku pitää bmi:tä noin tärkeänä, että se määrittäisi ihmisen kiinnostavuuden.
Tätä se nykyään on. Tuskin menee paremmaksi vaan pahenee vaan. Ties mikä meininki kymmenen vuoden päästä.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain luin jutun, että naiset luulevat että mies tykkää BMI 19, kun todellisuus on 22-23. Tämäkin ketju osoittaa saman.
Juupa juu, minulla ja monilla naisilla on kokemusta siitä että vientiä on vain normaalipainon alarajoilla.
Siinä missä naiset ihannoivat alhaista rasvaprosenttia itsellään ja toisilla naisilla, miehet pitävät normaalin painoindeksin omaavia naisia viehättävimpinä. Kun naisilta kysytään, mikä on puoleensavetävän naisen painoindeksi, vastaus on 17–18. Miesten mielestä viehättävän naisen painoindeksi on suurempi, 22–23. Taustalla on biologia. Jos naisen rasvaprosentti menee liian alhaiseksi, hän ei enää välttämättä ovuloi ja on siten käytännössä steriili. Miesten kauneusihanne tukee hedelmällisiä ja terveitä naisia.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005703072.html
Sama
Biologia ei valitettavasti auta käytännössä, kun lähdemme tyttökavereideni kanssa ulos. Ylivoimaisesti suosituin ystäväni on hyvin laiha 175/52. Hän ei voi edes vessaan mennä ilman että joku tekee itseään tykö. Häntä isketään jo joukkoliikennevälineessä matkalla yökerhoon, sitten kadulla, sitten jonossa, sitten narikassa, sitten baaritiskillä, sitten pöydässämme...
Seuraavaksi seuraa löytää 165/55, drinkin ostajaa ja tanssittajaa löytää helposti. Pöydässä jos istuu, on vähän vähemmän vientiä kuin tuolla superlaihalla mutta yleensä illan aikana joku tulee myös sinne jututtamaan ja kehumaan.
Minä 162/62 olen täysin näkymätön vaikka olen yhtä nätti ja luonteeltani yhtä puhelias ja sosiaalinen kuin kaverinikin. Olen kurvikas, normaalipainoinen, pukeudun kivasti - ei mitään vaikutusta jos olen laihempien ystävieni kanssa. Joku tutkimus ei siis minua lämmitä kun tosielämä on jotain aivan muuta.
Minä voin antaa sinulle uuden näkökulman. Laskin uudella painoindeksilaskurilla teidän painoindeksinne. Se on sillä tavalla parempi, että siinä huomioidaan yksilön pituus paremmin. Monella lyhyellä kun on luulo, että on normaalipainoisia, koska vanha laskuri suosii lyhyitä ja kurittaa pitkiä, vaatien pitkiltä ihmisiltä jopa haitallisen matalaa painoa ja toisaaltaan sallien lyhyille ylipainon. Tämä 175cm ystäväsi olisi saman kokoinen kuin sinä, jos hän olisi 75kg. Tuskin silloin olisi vientiä. Nyt hän on merkittävästi alipainoinen ja lähestyy huolestuttavasti sairaalloista alipainoa. Olisit hänen kokoisensa 43 kiloisena. Olet siis lähes 19kg ja 38 pakettia rasvaa painavampi kuin tämä teistä suosituin. Siksi sinua ei huomata. Näytät lihavalle ystäviisi verrattuna. Voit joko laihduttaa 10kg tai hanki lihavia ystäviä ja mene niiden kanssa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain luin jutun, että naiset luulevat että mies tykkää BMI 19, kun todellisuus on 22-23. Tämäkin ketju osoittaa saman.
Juupa juu, minulla ja monilla naisilla on kokemusta siitä että vientiä on vain normaalipainon alarajoilla.
Siinä missä naiset ihannoivat alhaista rasvaprosenttia itsellään ja toisilla naisilla, miehet pitävät normaalin painoindeksin omaavia naisia viehättävimpinä. Kun naisilta kysytään, mikä on puoleensavetävän naisen painoindeksi, vastaus on 17–18. Miesten mielestä viehättävän naisen painoindeksi on suurempi, 22–23. Taustalla on biologia. Jos naisen rasvaprosentti menee liian alhaiseksi, hän ei enää välttämättä ovuloi ja on siten käytännössä steriili. Miesten kauneusihanne tukee hedelmällisiä ja terveitä naisia.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005703072.html
Sama
Biologia ei valitettavasti auta käytännössä, kun lähdemme tyttökavereideni kanssa ulos. Ylivoimaisesti suosituin ystäväni on hyvin laiha 175/52. Hän ei voi edes vessaan mennä ilman että joku tekee itseään tykö. Häntä isketään jo joukkoliikennevälineessä matkalla yökerhoon, sitten kadulla, sitten jonossa, sitten narikassa, sitten baaritiskillä, sitten pöydässämme...
Seuraavaksi seuraa löytää 165/55, drinkin ostajaa ja tanssittajaa löytää helposti. Pöydässä jos istuu, on vähän vähemmän vientiä kuin tuolla superlaihalla mutta yleensä illan aikana joku tulee myös sinne jututtamaan ja kehumaan.
Minä 162/62 olen täysin näkymätön vaikka olen yhtä nätti ja luonteeltani yhtä puhelias ja sosiaalinen kuin kaverinikin. Olen kurvikas, normaalipainoinen, pukeudun kivasti - ei mitään vaikutusta jos olen laihempien ystävieni kanssa. Joku tutkimus ei siis minua lämmitä kun tosielämä on jotain aivan muuta.
Minä voin antaa sinulle uuden näkökulman. Laskin uudella painoindeksilaskurilla teidän painoindeksinne. Se on sillä tavalla parempi, että siinä huomioidaan yksilön pituus paremmin. Monella lyhyellä kun on luulo, että on normaalipainoisia, koska vanha laskuri suosii lyhyitä ja kurittaa pitkiä, vaatien pitkiltä ihmisiltä jopa haitallisen matalaa painoa ja toisaaltaan sallien lyhyille ylipainon. Tämä 175cm ystäväsi olisi saman kokoinen kuin sinä, jos hän olisi 75kg. Tuskin silloin olisi vientiä. Nyt hän on merkittävästi alipainoinen ja lähestyy huolestuttavasti sairaalloista alipainoa. Olisit hänen kokoisensa 43 kiloisena. Olet siis lähes 19kg ja 38 pakettia rasvaa painavampi kuin tämä teistä suosituin. Siksi sinua ei huomata. Näytät lihavalle ystäviisi verrattuna. Voit joko laihduttaa 10kg tai hanki lihavia ystäviä ja mene niiden kanssa ulos.
Tässä se on taas todistettuna, miehet tykkäävät alipainoisista ja jopa epäterveellisen laihoista naisista, normaalipainoiset ei kelpaa.
Ymmärrän jos yhden yön juttuun halutaan iskeä hyvännäköinen laiheliini, mutta että vakavassa parisuhteessa painolla olisi noin paljon merkitystä? Kiloja sinne tänne, jos tyyppi on muuten mielenkiintoinen, mukava ja fiksu.
Ihmeellisen pinnallista on nykyään parisuhteen muodostaminen. On ole tajunnutkaan, että ulkonäkö ja paino näyttelevät noin suurta roolia. Onneksi löysin kumppanini aikana, jolloin ei ollut näin kovia ulkonäkövaatimuksia ja paineita.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän jos yhden yön juttuun halutaan iskeä hyvännäköinen laiheliini, mutta että vakavassa parisuhteessa painolla olisi noin paljon merkitystä? Kiloja sinne tänne, jos tyyppi on muuten mielenkiintoinen, mukava ja fiksu.
Näin tämä nykyään menee. Ja jos ulkonäkösi ei ole tarpeeksi hyvä niin saat vaan kaverikortin. Laiha nainen on statussymboli.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisen pinnallista on nykyään parisuhteen muodostaminen. On ole tajunnutkaan, että ulkonäkö ja paino näyttelevät noin suurta roolia. Onneksi löysin kumppanini aikana, jolloin ei ollut näin kovia ulkonäkövaatimuksia ja paineita.
Niin.
Antaisin vinkiksi kaikille alle 25-vuotiaille naisille: etsi se miehesi nyt, myöhemmin ei enää onnistu. Älä tyydy ensimmäiseen vastaantulijaan, odota aitoa kemiaa, uskollisuutta ja luotettavuutta (niin et joudu myöhemmin vaihtamaan miestä, se kun voi olla mahdotonta).
Itse mokasin tämän parinvalintavaiheen tyytymällä epäluotettaviin miehiin kun en uskonut ansaitsevani parempaa. Myöhemmin ei enää flaksi käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu, millaista suhdetta hakee. Jos hakee kaveria, jonka kanssa viettää aikaa ja jakaa arkea, niin kaipa siihen sellainenkin käy, jonka ulkonäkö ei miellytä. Sitten taas jos hakee ihmistä, johon voisi ihastua ja tuntea vetoa, jonka kanssa olisi yhteisen elämän lisäksi seksiä ja intohimoa, niin silloin ulkonäölläkin yleensä on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Monille miehille on tärkeää että nainen on sellainen jonka kehtaa esitellä kavereille ja mielellään saa kaverit kateelliseksi. Eräänlainen m u n a n j a t k e, että kattokaas, minäpä sainkin tällaisen.
Tämä on tietysti yksi tapa selittää se, miksi hyvännäköisistä kiinnostutaan enemmän. Niinku että "ei kukaan oikeasti tykkää hyvännäköisistä, sitä vaan esitellään kavereilla, mutta oikeasti tunnetaan vetoa niihin vähemmän hyvännäköisiin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monille miehille on tärkeää että nainen on sellainen jonka kehtaa esitellä kavereille ja mielellään saa kaverit kateelliseksi. Eräänlainen m u n a n j a t k e, että kattokaas, minäpä sainkin tällaisen.
Tämä on tietysti yksi tapa selittää se, miksi hyvännäköisistä kiinnostutaan enemmän. Niinku että "ei kukaan oikeasti tykkää hyvännäköisistä, sitä vaan esitellään kavereilla, mutta oikeasti tunnetaan vetoa niihin vähemmän hyvännäköisiin".
Ei, vaan tässä on se selitys miksei mies voi millään tyytyä vaatimattomamman näköiseen naiseen. Olen itse sellainen vaatimattomamman näköinen joka kelpaa kyllä seksiin ja uskotellaan kaikenlaista, mutta kerta toisensa jälkeen minut dumpataan jonkun minua selkeästi kauniimman takia tai minua petetään jonkun kauniimman kanssa. Miehet kyllä puhuvat että olen taitava keskustelija, älykäs, hauskaa seuraa jne liibalaaba. Eipä niillä ole yhtään mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan tässä on se selitys miksei mies voi millään tyytyä vaatimattomamman näköiseen naiseen. Olen itse sellainen vaatimattomamman näköinen joka kelpaa kyllä seksiin ja uskotellaan kaikenlaista, mutta kerta toisensa jälkeen minut dumpataan jonkun minua selkeästi kauniimman takia tai minua petetään jonkun kauniimman kanssa. Miehet kyllä puhuvat että olen taitava keskustelija, älykäs, hauskaa seuraa jne liibalaaba. Eipä niillä ole yhtään mitään merkitystä.
Juu, kyllä sen silloin tietää mistä on kiikastanut, jos suhteen aikana tai sitä lopettaessa mies ylistää luonnetta. Ulkonäöstä ei sitten puhuta... Mullakin yksi tuollainen kokemus, missä olin niin mukava ja hyvää seuraa, muttei kemiaa sitten kuitenkaan ollut (vaikka seksiin kelpasinkin - pieni ristiriita?). Mikä muukaan voisi olla syynä kuin ulkonäkö, vaikkei mies sitä suoraan sanoisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä sen silloin tietää mistä on kiikastanut, jos suhteen aikana tai sitä lopettaessa mies ylistää luonnetta. Ulkonäöstä ei sitten puhuta... Mullakin yksi tuollainen kokemus, missä olin niin mukava ja hyvää seuraa, muttei kemiaa sitten kuitenkaan ollut (vaikka seksiin kelpasinkin - pieni ristiriita?). Mikä muukaan voisi olla syynä kuin ulkonäkö, vaikkei mies sitä suoraan sanoisikaan.
Näinpä. Ja sitten sanotaan että olet ihan tosi mukava ja ihana, kyllä sinulle vielä joku löytyy... No ei paljoa lohduta kuulla tuota ties kuinka monennetta kertaa. Ei ne kauniimmat kaverit joudu tällaisissa viritelmissä riutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kaikkihan niistä kauniista nimenomaan kiinnostuu. Mutta se on myös miehen sosiaalisen statuksen kannalta hyvä että hän saa kauniin naisen, vähintäänkin tulee kaverit kateellisiksi jos eivät itse kaunotarta saa. Kukaan ei ole missään vaiheessa ketjua väittänyt etteikö kaunis olisi se kaikista tavoitelluin kumppani, kaikin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Ja sitten sanotaan että olet ihan tosi mukava ja ihana, kyllä sinulle vielä joku löytyy... No ei paljoa lohduta kuulla tuota ties kuinka monennetta kertaa. Ei ne kauniimmat kaverit joudu tällaisissa viritelmissä riutumaan.
Minä aloin saamaan tosi outoja lähestymisiä erittäin vaatimattoman näköisiltä miehiltä heti kun tuo suhde päättyi. En voinut välttyä ajatukselta, että näinköhän oli tämä mies kertonut tutuilleen että siellä olisi teille sopivan näköinen (= yhtä vaatimattoman näköinen) nainen vapaana ja kannustanut yrittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä aloin saamaan tosi outoja lähestymisiä erittäin vaatimattoman näköisiltä miehiltä heti kun tuo suhde päättyi. En voinut välttyä ajatukselta, että näinköhän oli tämä mies kertonut tutuilleen että siellä olisi teille sopivan näköinen (= yhtä vaatimattoman näköinen) nainen vapaana ja kannustanut yrittämään.
Voi ei miten nöyryyttävä kokemus :(
Sinne vaan muut ukot rääppimään apajille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:lla on oikea asenne. Jos on ongelmia pariutumisen suhteen niin heti ekaksi pitää miettiä että onko kroppa timmissä kunnossa ja vasta sen jälkeen tulee muut jutut.
BMI sinne 19-20 paikkeille niin varmasti miesten mielenkiinto lisääntyy.
Olisipa miehillä yhtä helppoa pariutuminen, että pelkkä kropan parantaminen auttaisi..
Niin, kyllähän miehetkin voi laihduttaa, suomessa useampi mies on ylipainoinen kuin nainen. Miehetkin voivat meikata, miehetkin voivat käydä kosmetologilla, miehetkin voivat laittaa hiuksiaan tai värjätä ne, miehetkin voivat mennä kauneusoperaatioihin niinkuin monet naiset menevät. Miehetkin voivat edes vähän katsoa miten pukeutuvat.
Miehet ei vain hyödy noista asioista juuri mitään koska naiset vaativat miehiltä erityisen hyviä perintötekijöitä.
Jos mies laihduttaa/treenaa lihakset niin ei se hyödytä mitään jos on esim lyhyt.
Ei miehen meikkaus auta mitään jos naaman luusto ei ole hyvä.
Hiusten laittaminen ei auta mitään jos hiukset ei ole tuuheat ja ei ole yhtään hiustenlähtöä.
Toisin kuin nainen saa pelkällä laihdutuksella valtavan boostin suosioonsa.
Kun tarkemmin miettii, niin hyvien perintötekijöiden vaatiminen on paljon loogisempaa kuin ikuisen nuoruuden, kauneuden ja laihuuden. Jokainen kun vanhenee ja rumenee väkisinkin, myös se itseään jumalasta seuraavana pitävä mies.
Mistä tulikin mieleen, että miesten ei kannata lisääntyä enää yli 40 vuotiaana, kaikenlaisten kehityshäiriöiden, skitsofrenian ja jopa keskenmenojen määrä lisääntyy.
Tinder on täynnä näitä surullisia miehiä jotka haluaisivat vielä yli nelikymppisenä perustaa perheen. Se juna meni jo suurimmalta osalta. Ja sitten jos joku itseään reilusti vanhemman miehen kanssa perheen sattuisikin perustamaan ja jostain armosta tulisi terveitä lapsia, niin suomessa miehet elävät melkein 10 vuotta lyhyemmän elämän kuin naisen. Paljon nuorempi nainen voi joutua vielä vanhempaa ukonkäppänää hyysäämään tai elää leskenä vuosikymmeniä.
Mihin se juna meni? Eräs tuttu 60-vuotias mies löysi eron jälkeen thaimaalaisen naisen ja nyt heillä on 2 vuotias poikalapsi ja lisää tulossa.
Naisparka... Ukko ei varmasti yöllä heräile auttamaan, kääntää vaan kylkeä.
Thaimaalainen nainen ei tarvitse apua lapsen hoitoon. uutteria ihmisiä
Aika säälittävää vanhemmuutta sellainen jossa toinen vanhemmista hoitaa lapset, itse ei puutu mihinkään ja istuu sohvalla pers homeessa. Usein nämä samat sitten valittavat kun nainen saa huoltajuuden eron jälkeen, mistähän voisi johtua kun isäukko on suunnilleen vieras hahmo jälkikasvulle.
Se yksi tällä hetkellä maailmalla suosituimmista kauneusleikkauksista on omalla rasvalla takaliston täyttäminen ja siinä kuolleisuusprosentti on paljon korkeampi kuin monissa muissa leikkauksissa... Älytöntä :(
Myös pimslooran kauneusleikkaukset tuntuu ihan kauheilta, kun aina voi tulla arpikudosta ja vähentyä naisen nautinto, mutta mitä sillä nyt tietenkään on väliä kunhan on samanlainen värkki kuin miehen katsomassa prnoleffassa.