Haluavatko naiset seksikkään miehen aviomiehekseen?
Hyvän isän ominaisuudest miehessä eivät vetoa minuun. Haluan seksikkään, miehekkään miehen kumppanikseni. En halua lapsia, joten en etsi isää tuleville lapsilleni, tästä syystä kunnollisuus ja hoivaavuus miehessä ei merkitse minulle mitään. Sen sijaan hyvät käytöstavat, urheilullisuus, "tiedän mitä elämältä haluan, eikä se ole lapsiperhearki"-asenne kiinnostaa. Miestyyppi, joka minua viehättää ei olisi perheenisäainesta.
Kuinka muilla naisilla? :)
Kommentit (26)
Ei vaan eniten mahdollisuuksia lisääntyä?
Kyllä, silmää saa miellyttää. Ruskettuneet lihaskimput eivät tosin miellytä minun silmääni. Oma mieheni onkin komea, mutta aika ruipelo... Karismaa hän omaa myös, ja on sosiaalinen ja huumorintajuinen, joka on mielestäni myös seksikästä. Ehkä naisille enemmän seksikkyys on muutakin kuin kuori?
Toisin kun aloittajalla, yksi asia joka minua on aina viehättänyt miehessä on lapsirakkaus. Jopa silloin kun en vielä tiennyt haluanko itse lapsia. Jotenkin olen ajatellut että lapsirakas mies ei voi olla läpimätä..
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 11:58"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 11:16"]
Mikä olisi vastine huora-madonna -myytille miesten keskuudessa? Joka tapauksessa mua kiinnostaa enemmän se huoramies :D -ap
[/quote]
Huoramies voisi olla sellainen joka pettää liittossa, ottaa rahaa seksuaalisia palveluja vastaan lähes keneltä tahansa ja joka esittelee muniaan ja pakaroitaan julkisella paikalla.
[/quote]
Höpsis :D ei seksuaalisuus merkitse moraalista rappiota! Enemmän minua inhottaa ulkokultaiset perheenisät, jotka kuitenkin etsivät jotain muuta kuin mitä heillä jo on.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 13:18"]
Kyllä, silmää saa miellyttää. Ruskettuneet lihaskimput eivät tosin miellytä minun silmääni. Oma mieheni onkin komea, mutta aika ruipelo... Karismaa hän omaa myös, ja on sosiaalinen ja huumorintajuinen, joka on mielestäni myös seksikästä. Ehkä naisille enemmän seksikkyys on muutakin kuin kuori?
Toisin kun aloittajalla, yksi asia joka minua on aina viehättänyt miehessä on lapsirakkaus. Jopa silloin kun en vielä tiennyt haluanko itse lapsia. Jotenkin olen ajatellut että lapsirakas mies ei voi olla läpimätä..
[/quote]
Pidän itsekin lapsista, en vain halua omia. Miehellä lapsirakkaus johtaa yleensä oman lapsen haluamiseen ja tätä kautta tietyn tyylisen naisen etsintään. En usko, että olisin tällaisen miehen ihannekumppani ja hyvä niin. -ap
Seksikäs aviomies on siitä hyvä ettei hän ikinä käy vieraissa tai vaihda vaimoa nuorempaan. Hän ei myöskään halua tuhlata rahojaan joihinkin helvetin kalliisiin ja turhiin bemareihin tai mönkijiin.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 12:30"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 12:24"]
Hekö haluavat pojistaan seksikkäitä etteivät vaan lisääntyisi?
[/quote]
Siis mitä? En ole jaksanut lukea koko ketjua mutta eikö juuri seksikäs mies helpoimmin lisäänny?
[/quote]
Ai, et seksikkäällä on parhaat siittöt ja tulevalla äidillä lisääntyjälle otollinen maaperä? =)