Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluavatko naiset seksikkään miehen aviomiehekseen?

Vierailija
12.06.2013 |

Hyvän isän ominaisuudest miehessä eivät vetoa minuun. Haluan seksikkään, miehekkään miehen kumppanikseni. En halua lapsia, joten en etsi isää tuleville lapsilleni, tästä syystä kunnollisuus ja hoivaavuus miehessä ei merkitse minulle mitään. Sen sijaan hyvät käytöstavat, urheilullisuus, "tiedän mitä elämältä haluan, eikä se ole lapsiperhearki"-asenne kiinnostaa. Miestyyppi, joka minua viehättää ei olisi perheenisäainesta.

Kuinka muilla naisilla? :)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat eläinrakkaita: Minkki vaatekaapissa, jaguaari autotallissa, tiikeri makuuhuoneessa ja aasi, joka maksaa kaiken tämän. ;)

Vierailija
2/26 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitun vajakki

Vierailija
4/26 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 13:34"]

Höpsis :D ei seksuaalisuus merkitse moraalista rappiota! Enemmän minua inhottaa ulkokultaiset perheenisät, jotka kuitenkin etsivät jotain muuta kuin mitä heillä jo on.

[/quote]

Seksuaalisuuden ja moraalisuuden rappion yhteyttä voit miettiä jossain muualla. Kommentissani kysepä olikin siitä millainen on HUORAmies. Ei seksikäs mies.

Vierailija
5/26 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ehdottomasti haluan seksikkään miehen. Eikä seksikkyys sulje pois hyviä isän ja aviomiehen ominaisuuksia. Juuri tästä syystä haluan kihlattuni kanssa naimisiin. En halua rehennellä mutta voit tytöt, minulla käynyt aivan mielettömän hyvä tuuri kun juuri kihlattuni on rakastunut minuun. Joka päivä muistan tästä miehestä pienen kiitoksen tuonne ylöspäin lähettää. Huonosta miehestäkin on valitettavasti kokemusta.

Vierailija
6/26 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 13:54"]

Seksikäs aviomies on siitä hyvä ettei hän ikinä käy vieraissa tai vaihda vaimoa nuorempaan. Hän ei myöskään halua tuhlata rahojaan joihinkin helvetin kalliisiin ja turhiin bemareihin tai mönkijiin.

[/quote]

Mun mies osti bemarin ja olin innoissani, ja mönkijällä ajelisin kaikkein eniten minä riemusta kiljuen jos mieheni ostaisi meille sellaisen. Ei sellaiset asiat kyllä mitenkään miehen seksikkyyteen liity mutta kiva mies sellainen on!

Vierailija
7/26 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, mutta ajattelen naisista suurin piirtein samalla tavalla. Etsin naisesta itselleni rakastajatarta, kumppania ja ystävää, en äitiä lapsilleni. Kauneus, tyylitaju, seksikkyys ja seksuaalisuus ovat kieltämättä tärkeitä ominaisuuksia.  Olen kuitenkin taipuvainen ajattelemaan, että osa hyvän äidin ominaisuuksista on myös hyviä kumppanin ominaisuuksia: empaattisuus, kärsivällisyys, emotionaalinen älykkyys esimerkiksi. Hoivaajaa en kaipaa, mutta eläinrakkaudesta saa pisteitä.

Toisin sanoen minun ihannenaiseni voisi ainakin joiltain osin menestyä myös äitinä mutta ei halua äidiksi. Ehkä tämä kertoo jotakin miesten ja naisten eroista myös kasvattajina?

Vierailija
8/26 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua lapsia, joten luonnollisesti ihan muut asiat miehessä kiinnostavat, kuin isälliset ominaisuudet. Haluan, että mies sytyttää minut. Se on ihan perusedellytys, että haluan parisuhteeseen hänen kanssaan. Jos mies ei saa minua kiimaiseksi, mutta kaikki muu olennainen löytyy, haluan olla hänen ystävänsä enkä naisystävänsä.14:n kanssa samaa mieltä siitä, että naisille seksikkyys on paljon enemmän kuin kuori, ja ihmekö tuo, kun on jo perustietoa että mies on visuaalisempi kuin nainen. Totta kai ulkonäkö merkitsee siinä, kuka sytyttää ja kuka ei, koska mies jota pidän rumana ei tietenkään sytytä, mutta ei minulla mitään itse asetettuja rajoja ole sen suhteen minkä pituinen pitää olla tms. Jonkun katse tai kosketus vain saa minut tuntemaan olevani elossa. 

Muita tärkeitä piirteitä etsimässäni miehessä ovat suhteellisen samanlaiset arvot ja elämäntavat, aktiivisuus, halukkuus ja kokeilunhalu seksin suhteen koska sellaiseen suhteeseen en ryhdy jossa tulen olemaan puutteessa, huumorintaju; haluan välttämättä nauraa katketakseni mieheni seurassa, terve itsetunto ja itsevarmuus, sosiaalisuus ja "johtajatyyppiys". Ennen kaikkea ja kaikista ensimmäisenä, se, että mies on aikuinen, valintojaan pohtinut ja niiden kanssa sinut oleva aikuinen, jolla joko on jo lapset tehtynä tai joka ei niitä halua, ja jonka voin luottaa pitävän päätöksensä tässä asiassa. En halua kuulla joskus nelikymppisenä että nyt mä muutin mieleni. Jos mies haluaa että nainen kantaa ja synnyttää hänelle jälkeläisiä, hän katsoo väärää tyttöä. Isälliset, hoivaavat tyypit, jotka haluavat perheen, ansaitsevat ihan muunlaisen naisen kuin minut.

Vierailija
9/26 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 22:30"]

Seksikäs aviomies on siitä hyvä ettei hän ikinä käy vieraissa tai vaihda vaimoa nuorempaan. Hän ei myöskään halua tuhlata rahojaan joihinkin helvetin kalliisiin ja turhiin bemareihin tai mönkijiin.

[/quote]

Mun mies osti bemarin ja olin innoissani, ja mönkijällä ajelisin kaikkein eniten minä riemusta kiljuen jos mieheni ostaisi meille sellaisen. Ei sellaiset asiat kyllä mitenkään miehen seksikkyyteen liity mutta kiva mies sellainen on!

[/quote]

No nuo bemarit ja mönkijät nyt olivat vaan esimerkkejä. Mutta yleensä seksikkäässä miehessä on se hyvä piirre ettei hän tarvitse turhia egonjatkeita. 

Vierailija
10/26 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 22:30"]

[/quote]

[/quote]

No nuo bemarit ja mönkijät nyt olivat vaan esimerkkejä. Mutta yleensä seksikkäässä miehessä on se hyvä piirre ettei hän tarvitse turhia egonjatkeita. 

[/quote]

No olisit ilmaissut asian sitten heti noin niin asia olisi tullut heti ymmärretyksi :D Mutta oikeasti, ei kai kukaan ajattele että joku bemari tai mönkkäri(!) olisi egonjatke??? "Minä nyt oon vaan tämmönen tallukka mutta katsopas tyttö mikä mönkkäri mulla tuolla navetan takana on!"

Vierailija
11/26 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kaipaan miestä, joka saa minut syttymään. Mutta en tiedä olisiko se riittänyt, jos olisi osoittautunut muuten huonoksi. Mutta sellaisista minä kiinnostun. Nykyinen on seksikäs, mutta olen katunut sitten myöjhemmin. Kun saatiin lapsia, osoittautui ettei hänellä ole tunnetaitoja juurikaan. Ennen lapsia ei niin tullut ilmi kun ei ollut syytä riidellä. Lapset tuo ristoriitoja. 

Vierailija
12/26 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme miestä on ihanteellinen määrä, siis kolme kerrallaan. Yksi on rahamies, joka rahoittaa kaiken. Toinen on tuhattaituri, joka pyörittää arkea. Kolmas on lukutaidoton muskelisonni, jonka kanssa löydän itseni naisena.

Vierailija
13/26 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä täydellinen mies, rahaa, tunneälyä ja seksiä:) 30v tehtiin temput useaan otteeseen päivän aikana milloin missäkin. Nyt nelikymppisenä miehen kunto ei enää kestä sitä samaa mutta pitää huolen edelleen seksikkyydestään (charmistaan) ja siitä että pitää minut myös seksuaalisesti tyytyväisenä. Minulla kun on pieni ongelma siinä että olisin aina valmis ja mies tietää sen;)

Vierailija
14/26 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi vastine huora-madonna -myytille miesten keskuudessa? Joka tapauksessa mua kiinnostaa enemmän se huoramies :D -ap

Vierailija
15/26 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 11:05"]

Kolme miestä on ihanteellinen määrä, siis kolme kerrallaan. Yksi on rahamies, joka rahoittaa kaiken. Toinen on tuhattaituri, joka pyörittää arkea. Kolmas on lukutaidoton muskelisonni, jonka kanssa löydän itseni naisena.

Kehen näistä kolmesta sinulla olisi se tunneside, rakkaus?

[/quote]

Vierailija
16/26 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan miehen ei tarvitse olla mikään seksikäs, siitä tulee isä, sillä tarvii olla muut avut kohdillaan, toisella kierroksella sitten se seksikäs, ja kiikkustuoliin sitten sellainen mukava höpöttäjä, kiitos.

Vierailija
17/26 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 11:16"]

Mikä olisi vastine huora-madonna -myytille miesten keskuudessa? Joka tapauksessa mua kiinnostaa enemmän se huoramies :D -ap

[/quote]

Huoramies voisi olla sellainen joka pettää liittossa, ottaa rahaa seksuaalisia palveluja vastaan lähes keneltä tahansa ja joka esittelee muniaan ja pakaroitaan julkisella paikalla.

Vierailija
18/26 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 10:53"]

Hyvän isän ominaisuudest miehessä eivät vetoa minuun. Haluan seksikkään, miehekkään miehen kumppanikseni.

[/quote]

Linkitän tämän kavereilleni, joilla on nyt pieniä poikalapsia. Osaavat sitten kasvattaa poikansa oikein.

Vierailija
19/26 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 10:53"]

Hyvän isän ominaisuudest miehessä eivät vetoa minuun. Haluan seksikkään, miehekkään miehen kumppanikseni.

[/quote]

Linkitän tämän kavereilleni, joilla on nyt pieniä poikalapsia. Osaavat sitten kasvattaa poikansa oikein.

[/quote]

Hekö haluavat pojistaan seksikkäitä etteivät vaan lisääntyisi?

Vierailija
20/26 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 12:24"]

Hekö haluavat pojistaan seksikkäitä etteivät vaan lisääntyisi?

[/quote]

Siis mitä? En ole jaksanut lukea koko ketjua mutta eikö juuri seksikäs mies helpoimmin lisäänny?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan